4165
Sök

Pedofiler "insider tv3

lundwall
25 november 2006
sk8kungenapa skrev:
Vill bara poängtera att du verkar som vanligt helt slut i huvudet och för det andra är det OLAGLIGT!!!!!!!! att knulla med någon under 15 år!!

Och du vänder dig direkt till personangrepp. Som vanligt.

Vad som verkligen borde vara lagens hårdaste straff på är människor som på fullaste allvar använder utropstecken som du.

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Så du tycker det är helt rätt att bertil 55 vill sätta på 12åringar och dessutom gör det ? skulle viljha höra dig säga samma sak när bertil 55 bestämmer träff med din dotter

Om den 12-åriga tjejen dels är fysiskt mogen nog, dels faktiskt vill sexa Bertil, absolut.

Den dagen jag får en dotter så kommer hon vara såpass fritänkande att hon kan avgöra sånt själv när det blir aktuellt.

Alltså mycket skit har jag läst i mina dagar men detta var nog allt det mest motbjudande hitintills.....

Är du 12år så kan du vara fysisktmogen för sexuellt umgänge men knappast psykistmogen för det. Därför så ska ju självklart Bertil som är en vuxen man ha förstånd nog till att inte sätta på en 12åring om nu inte 12åringen själv skulle förstå det tokiga i det....jag kan förstå om hon är nyfiken på "vuxenvärlden"å där av även nyfiken på den sexullabiten men det e ändå upp till oss vuxna att förstå den stora skillnaden mellan ett barnsnyfikenhet å ett vuxetbeslut.

Sen om du nu inte ser 12 åriga flickor som barn bara för att de bär string, sminkar sig å hånglar med någon jämnårig på ett skoldisco, så kan jag inte mer än beklaga.
Jag var själv runt 9 när jag hellre bar string än en massa obekvämt tyg, sminkade mig då jag å mina kompisar lekte å pussade på ngn pojke...men jag var ju knappast vuxen för det! Snarare ett barn som utforskaden en vuxenvärld utan att direkt veta om det...ty stringen bar jag för att jag tyckte den snyggare å bekvämare, sminket använde jag för att jag ville se ut som min mor å pojken pussade jag på för att det var spännande! Mennågon Bertil träffade jag inte på å tur var väl det för man vet aldrig vad det äcklet hade kunnat lurat i mig.
Ty luras e det som många pedofiler/ äckliga gubbar gör.....å det e helt enkelt förjävligt!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

lundwall
25 november 2006
HardcoreHunny skrev:
Alltså mycket skit har jag läst i mina dagar men detta var nog allt det mest motbjudande hitintills.....

Det finner jag mycket tveksamt, men okej. Jag tror på individens frihet, att göra precis vad denne vill, så länge det inte skadar någon. Oavsett om det kommer till sex, droger, kaktushoppning eller precis vad som helst. Det är inte min uppgift att bedöma vad andra får och ska göra och inte. Oavsett vad jag har för moral så ska den inte appliceras på någon annan än mig själv.

HardcoreHunny skrev:
Ty luras e det som många pedofiler/ äckliga gubbar gör.....å det e helt enkelt förjävligt!

Japps, det är det absolut. Betänk dock att det jag sa faktiskt förutsatte att tjejen i fråga VAR fysiskt och psykiskt mogen - det händer antagligen lika ofta som det är 18-åringar som inte är det. Men genom att "Bertil" lurar lilla Kajsa eller vad hon kan heta, så falerar hela mitt resonemangs ståndpunkt - av fri vilja av båda deltagarna.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Så du tycker det är helt rätt att bertil 55 vill sätta på 12åringar och dessutom gör det ? skulle viljha höra dig säga samma sak när bertil 55 bestämmer träff med din dotter

Om den 12-åriga tjejen dels är fysiskt mogen nog, dels faktiskt vill sexa Bertil, absolut.

Den dagen jag får en dotter så kommer hon vara såpass fritänkande att hon kan avgöra sånt själv när det blir aktuellt.

........Om jag skulle va ärlig nu skulle jag förmodligen bli avstängd från Gorg... iställe säger jag bara

Jag tänker inte ens kommentera det du just skrev *suckar*

Bmw osv..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

ursäkta mig men hur f*n tänker du?
menar du helt seriöst att om din 12årig dotter kommer hem till dig me en gubbe på 50+ så tycker du att det är helt ok??

visst alla har rätt till sig egna åsikt men för helvete, blir rent ut sagt förbannad av att läsa det du skriver, hoppas att du hinner ändra åsikt innan din dotter blir 12...

när man är 12år är man fortfarande ett barn , dvs man har hela livet framför sig.
då ska man leka å ha kul å inte ha en tanke på sex ...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

terazzi
25 november 2006
Machin skrev:
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

menar du helt seriöst att om din 12årig dotter kommer hem till dig me en gubbe på 50+ så tycker du att det är helt ok??

visst alla har rätt till sig egna åsikt men för helvete, blir rent ut sagt förbannad av att läsa det du skriver, hoppas att du hinner ändra åsikt innan din dotter blir 12...

när man är 12år är man fortfarande ett barn , dvs man har hela livet framför sig.
då ska man leka å ha kul å inte ha en tanke på sex ...

Kan inte göra mer än och hålla med dig!!
suttit här och läst igenom detta.. och likadant som ovanstående.. skulle jag säga det,skulle jag med bli avstängd.-. håller med dig Usedubbelturbo!!
eller ja er båda två, både dig som jag citerade och Usedubbelturbo!
Senast redigerat av terazzi (25 november 2006)

lundwall
25 november 2006
Machin skrev:

Klart, tydligt och logiskt. Hur tänker du?

Machin skrev:

Näe, faktiskt inte. JAG tycker inte att min teoretiska dotter ska ha sex med en gubbe på 50+, och jag har inget som helst intresse av att träffa honom eller ha honom i mitt hem. Men det är inte jag som avgör vad en annan människa vill och ska och gör.

Machin skrev:

Varför blir du förbannad för att jag inte anser att någon människa har rätt att bestämma vad en annan människa gör med sig själv? Är inte det ganska trångsynt och dumt att tänka så?

FreddeK
25 november 2006
Okej jag måste erkänna en sak...i sjuan eller åttan, vad är man då tretton, fjorton...jaja skitsamma. vi hade en lärare som var skitsnygg tyckte jag och så fort jag tänkte på henne så fick man ju stånd...jävla ålder det där men iallafall så fantiserade man ju grymt mycket om henne. Hon böjde sig alltid på någe porrigt sätt över en och tryckte ena bröstet mot axeln men det gjorde mig inte ett skit! Om hon hade dragit in mig i någe rum eller någe skulle bara en tonårsdröm uppfyllas!

är detta konstigt? jag var ju minderårig!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
Freddeponken skrev:
Okej jag måste erkänna en sak...i sjuan eller åttan, vad är man då tretton, fjorton...jaja skitsamma. vi hade en lärare som var skitsnygg tyckte jag och så fort jag tänkte på henne så fick man ju stånd...jävla ålder det där men iallafall så fantiserade man ju grymt mycket om henne. Hon böjde sig alltid på någe porrigt sätt över en och tryckte ena bröstet mot axeln men det gjorde mig inte ett skit! Om hon hade dragit in mig i någe rum eller någe skulle bara en tonårsdröm uppfyllas!

Men du är ju kille också... om hon hade varit en 60årig rugg uggla och hon försökt det hade du förmodligen nitat henne.. vilket en tjej inte kunnat göra mot en gubbe..

Bmw osv..

lundwall
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
........Om jag skulle va ärlig nu skulle jag förmodligen bli avstängd från Gorg... iställe säger jag bara

Jag förstår inte varför du måste begå regelbrott här för att framföra din åsikt?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Jag förstår inte varför du måste begå regelbrott här för att framföra din åsikt?

Om du missa de så gjorde jag inte de... ja lät det vara.. jag tyckte din text var så pass sjuk att den inte är värd att kommentera..

Bmw osv..

lundwall
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Men du är ju kille också... om hon hade varit en 60årig rugg uggla och hon försökt det hade du förmodligen nitat henne.. vilket en tjej inte kunnat göra mot en gubbe..

Så du tror inte på jämlikhet mellan könen? Är det mer rätt att en kvinna på 50+ har sex med en minderårig än att en gubbe har det? Eller 30-årig lärarinna? Eller 20-årig äldre student?

lundwall
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
lundwall skrev:

Om du missa de så gjorde jag inte de... ja lät det vara.. jag tyckte din text var så pass sjuk att den inte är värd att kommentera..

Nej, jag missade det inte. Det var därför jag frågade varför du måste göra det. Hypotetiskt handlande, helt enkelt. Varför är personlig frihet sjuk?

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
25 november 2006
Freddeponken skrev:

Men tänkte du på sammavis då du var ännu yngre?!

Hade själv en matte lärare i åk8 som var hothot!! Men avståndet mellan fantasi å verklighet är väldigt stort å tur e la det!

Å nej jag tänkte inte på sammavis som yngre, men det har ju väldigt mycket med mognaden att göra å just i tonåren så utvecklas man mkt å snabbt som säkert många vet....

Tvivlar iaf fortfande på att en 12åring vill ha sex med en 50+. Tror snarare att det isf hänt henne ngt under uppväxten, incest lr våldtäkt tex, lr att hon har en total avsaknad av fadersgestalt å där av omedvetet söker sig till en äldre man.

Jag säger då bara det att ifall min teoretiska 12åring skulle komma hem med en "Bertil" så skulle jag iaf ha nära till brödkavlen.....å antagligen saxen oxå....sen om det e rätt lr fel e ju en annan fråga.

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
lundwall skrev:

Nej, jag missade det inte. Det var därför jag frågade varför du måste göra det. Hypotetiskt handlande, helt enkelt. Varför är personlig frihet sjuk?

Det handlar inte om att jag tycker personlig frihet är sjuk... det handlar om rätt o fel.. och uppenbarligen så tycker jag att en hel grejer fel som du tycker är rätt... och det kommer inte ändras nu inte imorgon inte om ett år inte om 10år... dock så hoppas jag att du ändrar dig..

Bmw osv..

lundwall
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Det handlar inte om att jag tycker personlig frihet är sjuk... det handlar om rätt o fel.. och uppenbarligen så tycker jag att en hel grejer fel som du tycker är rätt... och det kommer inte ändras nu inte imorgon inte om ett år inte om 10år... dock så hoppas jag att du ändrar dig..

Det går inte riktigt fram, va? Vad jag tycker är fel eller rätt är enbart applicerbart på mig och mitt liv. Självklart kan jag ha åsikter om vad jag tycker andra bör göra och inte, men enligt vad jag lever efter så kan jag inte på något sätt bestämma över en annan människa, och har inte heller något som helst behov av att propsa på denne mina tankegångar.

Lev fritt, dö med ett leende, liksom.

Majestas
1 319 Inlägg
25 november 2006
Intressant tråd! smile tidsfråga innan den blir låst tongue

Team VeboTrim

FreddeK
25 november 2006
HardcoreHunny skrev:
Freddeponken skrev:

Men tänkte du på sammavis då du var ännu yngre?!

Hade själv en matte lärare i åk8 som var hothot!! Men avståndet mellan fantasi å verklighet är väldigt stort å tur e la det!

Å nej jag tänkte inte på sammavis som yngre, men det har ju väldigt mycket med mognaden att göra å just i tonåren så utvecklas man mkt å snabbt som säkert många vet....

Tvivlar iaf fortfande på att en 12åring vill ha sex med en 50+. Tror snarare att det isf hänt henne ngt under uppväxten, incest lr våldtäkt tex, lr att hon har en total avsaknad av fadersgestalt å där av omedvetet söker sig till en äldre man.

Jag säger då bara det att ifall min teoretiska 12åring skulle komma hem med en "Bertil" så skulle jag iaf ha nära till brödkavlen.....å antagligen saxen oxå....sen om det e rätt lr fel e ju en annan fråga.

vet inte vad jag tänkte när jag var ännu yngre men tror jag börja min pubertet där någonstanns så det är mycket möjligt att jag inte tänkte så mycket innan....lekte nog bara med radiostyrda bilar...haha
men sen är det som du säger att det var mycket fantasi också...vet ju inte hur jag hade reagerat om hon nu hade dragit in mig i rummet brevid.

lundwall
25 november 2006
HardcoreHunny skrev:

Det där är en mycket intressant grej. Väldigt många tjejer som jag känner har verkligen behov av en pappa. Man ser det i unga åldrar och äldre åldrar, oavsett livssituation och åldersskillnad med deras respektive. Ganska knasigt hur vi formas av barndomen.

HardcoreHunny skrev:

Precis! Det är det jag verkligen gillar med dig. Du har insett att det faktiskt är så att rätt och fel är extremt subjektiva grejer. Om du vill saxa och kavla Bertil, så är det helt okej. Att du vill det. Men, gör du det så får du ju ta konsekvenserna av ditt handlande enligt gällande lagar och normer. Bra tänkt.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
Machin skrev:

Klart, tydligt och logiskt. Hur tänker du?

jag tänker som en pappa till en 12årig dotter , lr som en kille som har en 12 årig syster , lr som en farbror till en 12årig brorsdotter ... listan kan göras lång , men kort sagt så tänker jag som vilken normal människa som hellst.......

Machin skrev:

lundwall skrev:
Näe, faktiskt inte. JAG tycker inte att min teoretiska dotter ska ha sex med en gubbe på 50+, och jag har inget som helst intresse av att träffa honom eller ha honom i mitt hem. Men det är inte jag som avgör vad en annan människa vill och ska och gör.

föräldrars uppgift är att se till barnens bästa.. å det anser jag (å säkert många med mig) att man inte gör om man tillåter en 12åring att ha sex...

Machin skrev:

lundwall skrev:
Varför blir du förbannad för att jag inte anser att någon människa har rätt att bestämma vad en annan människa gör med sig själv? Är inte det ganska trångsynt och dumt att tänka så?

Jag blir förbannad å framför allt äcklad över hur du tänker.. fattar du inte själv hur sjukt d är så tycker ja synd om dig.. hoppas för gudarna att du aldri kommer att få en dotter...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Sök