lundwall skrev:
Machin skrev:
ursäkta mig men hur f*n tänker du?
Klart, tydligt och logiskt. Hur tänker du?
jag tänker som en pappa till en 12årig dotter , lr som en kille som har en 12 årig syster , lr som en farbror till en 12årig brorsdotter ... listan kan göras lång , men kort sagt så tänker jag som vilken normal människa som hellst.......
Machin skrev:
menar du helt seriöst att om din 12årig dotter kommer hem till dig me en gubbe på 50+ så tycker du att det är helt ok??
lundwall skrev:
Näe, faktiskt inte. JAG tycker inte att min teoretiska dotter ska ha sex med en gubbe på 50+, och jag har inget som helst intresse av att träffa honom eller ha honom i mitt hem. Men det är inte jag som avgör vad en annan människa vill och ska och gör.
föräldrars uppgift är att se till barnens bästa.. å det anser jag (å säkert många med mig) att man inte gör om man tillåter en 12åring att ha sex...
Machin skrev:
visst alla har rätt till sig egna åsikt men för helvete, blir rent ut sagt förbannad av att läsa det du skriver, hoppas att du hinner ändra åsikt innan din dotter blir 12...
lundwall skrev:
Varför blir du förbannad för att jag inte anser att någon människa har rätt att bestämma vad en annan människa gör med sig själv? Är inte det ganska trångsynt och dumt att tänka så?
Jag blir förbannad å framför allt äcklad över hur du tänker.. fattar du inte själv hur sjukt d är så tycker ja synd om dig.. hoppas för gudarna att du aldri kommer att få en dotter...
"I de blindas rike , är den enögde Kung"