Pendlar 20 mil om dagen så behövde en billig dieselbil å det blev den här passaten. Man kan ju inte åka runt i tråkig bil så det ska jag ändra på sakta men säkert:D Coilovers till en början sen får vi se vart det tar vägen :)
Åkte till Västerås nu på kvällningen å va bara tvungen att se hur kapslarna jag köpt till caddyn skulle se ut Dock utan vita däcksidorna men det kommer så småningom
Sådär ja då va första riktiga haveriet gjort Hjullagret ville inte va med nå mer Blev ny skiva å för det hade svarvats en del på gamla Varmt Fit for fight Måste börja med nerslipningen nåndag framöver har även tänkt sätta dit takboxen också men trökigt utan droplister:/
Fick tag på Fälgar idag Lite skillnad på höjden fick skruva upp coilsen 1,5cm då blev den ändå 1cm lägre än förut så går att få ner den bra rejält Ska man sänka efter skrämkant så kommer den hamna på backen men skulle haft 15" eller 16" liknande fälgar egentligen, ingen som har nått liknande ligger som skulle va intresserad av byte?
Jorå nu vet man hur låg bilen kan bli på ett ungefär, skruva upp coilsen 1,5 cm bak men hände inte så mycke på höjden för det Fick skruva upp 2cm till så kom jag upp för rampen iaf, Verkstan jag skruvar på ligger i källarn så det är en jävla backe ner. Fick svetsa om en fälg för den läckte men tror det blev tätt nu iaf enda tråkiga med 14 tummare är att det e 0 fitment just nu
Börjar bli mörkt om nätterna nu så köpte lite extraljus 55w Xenon 3000k Skärmbyte Mycke bättre Inte 100 passform men bättre än innan med grillen iaf Resten av bilen kvar att sipa ner men det går fort Stänklapparna sliter in sej fint
Diesel funkar väll rätt bra också? har iaf fortsatt med slipandet idag Extraljusen verkar glappa? dom blinkar till ibland, nån som har bra koll på xenon här?
har en 88 passat GTi med GT paket stående.... sportstolar,skärmbreddare,plasttrösklar å dä skiten som är orginal.. tror inte de finns så många Gti 16v GT passat i sverige?
har en 88 passat GTi med GT paket stående.... sportstolar,skärmbreddare,plasttrösklar å dä skiten som är orginal.. tror inte de finns så många Gti 16v GT passat i sverige?
Jag har rätt dålig koll på just passater men det låter ju som det finns allt för många av dom kvar