Lcd eller Plasma?

Hee-Maan
14 december 2006 · 3 113 Inlägg

plasman har blivit så mycket bättre en vad dom var förr tycker jag..

själv har jag ingen av dem för då skulle jkag aldrig kunna släppa blicken från den toma plånboken smile jag åker hem till polaren istället.. mycket billigare wink

Semper Fi
dusty Living in the fastlane
15 december 2006 · 2 616 Inlägg

beställde min plasma idag big_smile

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=324374 big_smile

E30Tompa Rörpulare
15 december 2006 · 1 453 Inlägg

Hört nått om att plasma ska vara dyrare än lcd i ström kostnad nån som vet nått om de?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
HoKkee
15 december 2006 · 845 Inlägg

plasma  då kanske

dusty Living in the fastlane
15 december 2006 · 2 616 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Hört nått om att plasma ska vara dyrare än lcd i ström kostnad nån som vet nått om de?

det stämmer vad jag har hört.

silverbird
15 december 2006 · 666 Inlägg

läser man litta va folk har skrivit så nämns el konsumptionen nårra gånger... tongue

MORT
15 december 2006 · 137 Inlägg

Vänta nåt år och köp en helt nyt teknik som äger både LCD och Plasma, minns dock inte vad den hette.

"Shackle-razzle-futzal-craz"
Polluxe
16 december 2006 · 303 Inlägg

Hade själv väldigt svårt att bestämma mej när det var dags, rätt grön på både plasma och LCD. Valet vart dock en Samsung 32" LCD (LE32T5B tror jag) och är heel nöjd! Kört analog kabel-TV (relativt förlåtande trots rätt sunkig signal in), digital kabel-TV (mkt bra) samt testkört lite HD (720p) (sjukt grym bild!) 

De plasma vi har på jobbet brände fast efter bara ett par timmar på samma bild fast här kanske märket på plasman kan förklara detta: DM TECH !  *ugh ugh*


Any how... LCD skulle jag säga ( partisk som jag är wink  )

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang