då var bilen klar för tillfälligt :) nytt pb på 154,1 på musik med stängda dörrar och med en uppen 154.5 :)
jimpowitch skrev:racer-putte skrev:vad du donar pöjk ta å fräs nå ringar till middarna nu ..så blire lite schyssta former på dörren va ska du göra mer då än att bygga om dörrarna ?????japp ska göra det men blir helt nya dörrara sen ska jag bygga om där bak så det blir snyggare med nya steget och allt
racer-putte skrev:vad du donar pöjk ta å fräs nå ringar till middarna nu ..så blire lite schyssta former på dörren va ska du göra mer då än att bygga om dörrarna ?????
racer-putte skrev:jimpowitch skrev:racer-putte skrev:vad du donar pöjk ta å fräs nå ringar till middarna nu ..så blire lite schyssta former på dörren va ska du göra mer då än att bygga om dörrarna ?????japp ska göra det men blir helt nya dörrara sen ska jag bygga om där bak så det blir snyggare med nya steget och allt okej klar om 2veckor lr
jimpowitch skrev:racer-putte skrev:jimpowitch skrev:japp ska göra det men blir helt nya dörrara sen ska jag bygga om där bak så det blir snyggare med nya steget och allt okej klar om 2veckor lr nja går säkert men hade tänkt att gör det i lugn och ro så det blir bra
racer-putte skrev:jimpowitch skrev:japp ska göra det men blir helt nya dörrara sen ska jag bygga om där bak så det blir snyggare med nya steget och allt okej klar om 2veckor lr
jimpowitch skrev:japp ska göra det men blir helt nya dörrara sen ska jag bygga om där bak så det blir snyggare med nya steget och allt
racer-putte skrev:jimpowitch skrev:racer-putte skrev:okej klar om 2veckor lr nja går säkert men hade tänkt att gör det i lugn och ro så det blir bra det tycker jag låter som en strålande ide
jimpowitch skrev:racer-putte skrev:okej klar om 2veckor lr nja går säkert men hade tänkt att gör det i lugn och ro så det blir bra
racer-putte skrev:okej klar om 2veckor lr
racer-putte skrev:så jaa riktiga saker
bystrom skrev:racer-putte skrev:så jaa riktiga saker japp måste ju prova var inte så dyr så jag förväntar mig inget
racer-putte skrev:bystrom skrev:racer-putte skrev:så jaa riktiga saker japp måste ju prova var inte så dyr så jag förväntar mig ingetden funkar bra vad ja förstått va kosta den då ??
bystrom skrev:racer-putte skrev:bystrom skrev:japp måste ju prova var inte så dyr så jag förväntar mig ingetden funkar bra vad ja förstått va kosta den då ??500 med frakt
racer-putte skrev:bystrom skrev:japp måste ju prova var inte så dyr så jag förväntar mig ingetden funkar bra vad ja förstått va kosta den då ??
bystrom skrev:japp måste ju prova var inte så dyr så jag förväntar mig inget
racer-putte skrev:looking bra
bystrom skrev:racer-putte skrev:looking bra Vem har ritat lådan då :-)
racer-putte skrev:bystrom skrev:racer-putte skrev:looking bra Vem har ritat lådan då :-)ja du