Extrajobb. Lättast att få inom vilket område?

falloutboy
4 december 2006 · 1 723 Inlägg

Tänkte söka nåt extrajobb.. men det står still inom vilka brancher det kan vara "lättast" att få. Vad kan man söka utan krav på utbildning/refarenhet?

Kan bära sten bara man får schysst betalat smile

turbotompa fritidsprofessor
4 december 2006 · 1 197 Inlägg

McDonalds m.fl... o bemanningsföretag
kommunarbetare

Senast redigerat av turbotompa (4 december 2006)

falloutboy
4 december 2006 · 1 723 Inlägg

McD går bort på engång, där äter jag bara... men bemanningsföretag låter ju intressant.

Maizer
4 december 2006 ·

Hur är det att vara vägarbetare? Man tjänar väl rätt bra? Är inte säker på att jag vill arbeta med det jag pluggar till, och oljeplattform eller vägarbetare låter ändå ganska lockande, iaf för nåt år eller så.

GrebyAxel
4 december 2006 · 524 Inlägg

Ta ett sånt där jävla truckkort för truck över 12 ton å lastmaskin så har du garanterat jobb...

falloutboy
4 december 2006 · 1 723 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Ta ett sånt där jävla truckkort för truck över 12 ton å lastmaskin så har du garanterat jobb...

jag har för trucktyp B. det fick jag gratis som tur är. Kan man ladda hem en patch på DC++ och få för typ C? wink

m_a_c X40 Nordic
4 december 2006 · 784 Inlägg

falloutboy skrev:

GrebyAxel skrev:
Ta ett sånt där jävla truckkort för truck över 12 ton å lastmaskin så har du garanterat jobb...

jag har för trucktyp B. det fick jag gratis som tur är. Kan man ladda hem en patch på DC++ och få för typ C? wink

Hehe du kan ju alltid prova..Ne men de e ganska lätt att få jobb som servitör om man vill de..

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
falloutboy
4 december 2006 · 1 723 Inlägg

tjejen har jobbat som servitris. hon kanske kan få in mig å nåt ställe. Men lönen suger väl inom hotell & restaurang?

BBR
4 december 2006 · 348 Inlägg

Tidningsbud, inte allt för bra betalt, kassa arbetstider, men det finns alltid jobb där

Senast redigerat av BBR (4 december 2006)

racefan
4 december 2006 · 1 059 Inlägg

ska man ha ett extra jobb utan erfarenhet så e nog lönen allmänt dålig. men i rest branchen finns ju dricks o den kan va riktigt bra beroende på typ av ställe..en av få brancher där det finns svarta pengar ännu.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Danijel
4 december 2006 · 237 Inlägg

Som Dj på nattklubbar.. du får vara med på fester varje helg och du får betalt för att lyssna på musik du gillar.. + att man jobbar inte så värst länge fastän det är sent.. men kan se det från den ljusa sidan, du mår inte dåligt dagen efter fastän du "festat"

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
falloutboy
5 december 2006 · 1 723 Inlägg

makeupdude skrev:
Som Dj på nattklubbar..

I suck as a DJ


smile


---

Har skickat till några bemanningsföretag bl a. Får se om det ger nåt.

Senast redigerat av falloutboy (5 december 2006)

Heavens_Gate
5 december 2006 · 543 Inlägg

lycka te.. svårt att få bra betalda jobb om man inte har utbildning för jobbet man söker.. men lycka te iallaf.. MVH

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
Redbull Moderator+
5 december 2006 · 1 081 Inlägg

Ett välbetalt extrajobb som inte kräver utbildning eller erfarenhet? Det är nog rätt tufft att hitta smile Möjligen prostitution då...

Vem jag?
MORT
5 december 2006 · 137 Inlägg

Prova http://www.studentpoolen.se jag och fyra polare var på intervjuv samma dag och fick jobba på samma jobb, skitroligt.
Prova i alla fall, söks väl mest i Stockholm tror jag, men har för mig att det var lite i Umeå också, det är väl ganska nära dig? smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"
Malmoe SSS -12
5 december 2006 · 3 217 Inlägg

http://www.adecco.se

Där arbetar jag, jag får alltid bra betalt och arbetar på rätt vettiga ställen, är för närvarande på DHL i Malmö!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
falloutboy
5 december 2006 · 1 723 Inlägg

Redbull skrev:
Ett välbetalt extrajobb som inte kräver utbildning eller erfarenhet? Det är nog rätt tufft att hitta smile Möjligen prostitution då...

nja, kanske inte välbetalt... men rätt lön för det arbete man utför.

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
5 december 2006 · 271 Inlägg

såna där telekomm jobb...sj jobbar jag som tyyp chafför på halv tid...bränner runt i stan med lättlast bil o lämnar lite grejer...inge roligt men pengar får man lite extra

falloutboy
5 december 2006 · 1 723 Inlägg

PeterNorrk skrev:
såna där telekomm jobb...sj jobbar jag som tyyp chafför på halv tid...bränner runt i stan med lättlast bil o lämnar lite grejer...inge roligt men pengar får man lite extra

det kanske vore nåt smile


---
adecco har jag skickat en ansökan till, fixade det igår.
ska skicka fler imorgon.

Fan, ska ha en bil till och trim till Transen. Det går pengar. smile

MW_Motors
5 december 2006 · 13 Inlägg

kan du svetsa? då haru plats som rostlagare i garaget mitt..du behöver inte oroa dej för brist på jobb wink "hä hä hä"

egad
Cadillac Sedan De Ville "serie 62" (1956)
Toyota Crown "Ms55" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang