haft en tufft tid de senaste med massa tråkigheter men nu ska en börja komma igång igen när lusten värkar komma igen. längde ihop en liten låda till en 12a igår
idag blev den klar. ska prova en nuclear 12a i den
nuclear vs gz plutunium 1.10kw
¨
här ligger de 10500rms och väntar på ska gå igång
effter lite labbningar och omflyttande på lådan så hitta jag rätta stället tillslut
idag fick en ta sej ett rejält ryck dra högtalar kablar i mängder. check dra lågnivå x2. check. dricka cola. check göra klart dörrsidor. check dämpa här å var. check provlyssna å ställa in lite. check. störa folk check xD baslåda.. nepp
Schysst! Träffen i Trollhättan är väl inställd? Vilken lådvolym har du till dom där pjäserna btw?
den e ej inställd bara gömd för öppen media så inte vem som helst ser som polis sök på Car Meet har en grön 240 som profilbild där får du info. 300l brutto ska börja på den punkten sen får vi se hur nästa låda blir
Schysst! Träffen i Trollhättan är väl inställd? Vilken lådvolym har du till dom där pjäserna btw?
den e ej inställd bara gömd för öppen media så inte vem som helst ser som polis sök på Car Meet har en grön 240 som profilbild där får du info. 300l brutto ska börja på den punkten sen får vi se hur nästa låda blir
Men vafan..tänkte dra dit men nu har jag ju bränt upp pengarna som jag skulle ha dit Okejokej.. Fan måste få ner min låda i literantal någon dag. 330L brutto är rätt saftigt till mina basar gentemot min avstämning.
Men vafan..tänkte dra dit men nu har jag ju bränt upp pengarna som jag skulle ha dit Okejokej.. Fan måste få ner min låda i literantal någon dag. 330L brutto är rätt saftigt till mina basar gentemot min avstämning.
dom jag har e djupbasmonster så stor låda trivs dom i men just nu ska en försöka få dom spela högt på mätaren med
dag 3 i denna stressiga skruvingen men börjar se lite ända påt börjat med el idag så börjat kopplat in batteri banken sen fixat med säkringar te steget
nu ska steget in och kopplas jorden är kopplad nu i alla fall
ja hmm vad ska en säga steg p basar är kopplade i 2ohm så steget ger 5900rms och imp höjningar vetej än. batteribank låg på 13.1 v när en börja. så gick få mer där. basar bara några få timmar spelade så sega. och 40hz å bilen har betydligt högre avstäming så är ändå nöjd tanke förta lådan till dom samt i rätt lågt avstämmt ladda battterina å labba mer så borde 149 tas med 2ohm