4012
Sök

BMW e34, Direktör Wall-Enberg, Stanceberg.

BMW e34. Ifrån Direktör Wall-Enberg, till Direktör-StanceBerg. JUST NU: Bilen såld för att bana väg för nya projekt!

Den som ingen turbo har får åka utan bar
91 551 Visningar
Uppdaterades senast 12 augusti 2015
863 Inlägg
14 april 2015
Trådstartare
Volvo965 skrev:
Ser väldigt bra ut!:-)

Kul att höra! tack smile är rätt nöjd!

Administratör för JDM Life Sweden

110 Inlägg
14 april 2015
Snyggt, om man ska klaga på någonting så är det väl spacers men har för mig att du redan använd spacers;)
Sen måste ju inte alla bilar vara "tyskstuk" smile

863 Inlägg
14 april 2015
Trådstartare
ludd3budd3 skrev:
Snyggt, om man ska klaga på någonting så är det väl spacers men har för mig att du redan använd spacers;)
Sen måste ju inte alla bilar vara "tyskstuk" smile

Spacers fram kommer att monteras! det håller jag med helt smile bak kommer bli problematiskt då skärmakten ligger alldeles kant i kant med fälgarna wink

Kasta inte bäver i trähus
265 Inlägg
14 april 2015
Blev ju ruskigt bra det där! smile

Vad vore en bil utan turbo?

863 Inlägg
14 april 2015
Trådstartare
Almen11 skrev:
Blev ju ruskigt bra det där! smile

Ja absolut! trevlig pendlar bil.. haha

411 Inlägg
15 april 2015
Ska man vara petig så kanske den ska höjas lite bak. Ser ut som den lutar åt "fel" håll wink Kanske bara ser ut så också? Annars såg det bra ut smile

118 Inlägg
15 april 2015
Extremt Fet!!! big_smile
Senast redigerat av HanHed (15 april 2015)

Nytt projekt, Nissan S13 in å kika! :) https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=322617

863 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
limpa97 skrev:
Ska man vara petig så kanske den ska höjas lite bak. Ser ut som den lutar åt "fel" håll wink Kanske bara ser ut så också? Annars såg det bra ut smile

Håller med dig! ska synas lika mkt gummi på fram och bak smile bilen kommer att höjas litegrann bak så den är 'plan'
smile

863 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
HanHed skrev:
Extremt Fet!!! big_smile

Kul att höra! smile tack!

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
15 april 2015
Renjaegarn skrev:
limpa97 skrev:

Håller med dig! ska synas lika mkt gummi på fram och bak smile bilen kommer att höjas litegrann bak så den är 'plan'
smile

sänk fram ist wink

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

863 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
BunnA skrev:
Renjaegarn skrev:
limpa97 skrev:

smile

sänk fram ist wink

haha, gillar hur du tänker, men måste saxa in i självtvätten på Q8 som har en kant på max 1-2 centi, bilen kommer även köras över halva sverige nu i sommar, så vill nog behålla liiite körbarhet wink

Kasta inte bäver i trähus
265 Inlägg
15 april 2015
Synd att luftfjädring är så dyrt, annars hade det ju varit guld! big_smile

Vad vore en bil utan turbo?

863 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
Almen11 skrev:
Synd att luftfjädring är så dyrt, annars hade det ju varit guld! big_smile

Aah, det hade verkligen inte suttit fel!

Men då det är ett 'budget' bygge som egentligen bara skulle användas som vinterbil då jag planerade annat roligt för sommaren så får det duga nu! haha, det sprang iväg rätt fort.

411 Inlägg
15 april 2015
Renjaegarn skrev:
BunnA skrev:
Renjaegarn skrev:

smile

sänk fram ist wink

haha, gillar hur du tänker, men måste saxa in i självtvätten på Q8 som har en kant på max 1-2 centi, bilen kommer även köras över halva sverige nu i sommar, så vill nog behålla liiite körbarhet wink

Blir nog bra om du bara höjer lite bak smile

863 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
limpa97 skrev:
Renjaegarn skrev:
BunnA skrev:

sänk fram ist wink

Skall ordnas! smile

56 Inlägg
16 april 2015
Lite skadeglädje nu åt Simon, hans 535 tycker han är för hög o sa att han var tvungen att sänka mera om din blev lägre! xD Du får hjälpa han du! wink

346 Inlägg
16 april 2015
limpa97 skrev:
Renjaegarn skrev:
BunnA skrev:

sänk fram ist wink

varför ska det höjas om jag får fråga? ser ju toksmutt ut nu, tillräckligt mycket camber för att det ska bli det där lilla extra. dessutom är det nog första bilen som kör med camber man märker skillnad på i denna stad. kollar man på tröskeln så ser bilen ut att stå rakt.. höjer han bak kommer den luta mer ner fram, vilket kan bli jobbigt läge när det är en läpp som har typ någon cm markfrigång. ser perfekt ut som det är imo (Y)

863 Inlägg
16 april 2015
Trådstartare
Znurp skrev:
Lite skadeglädje nu åt Simon, hans 535 tycker han är för hög o sa att han var tvungen att sänka mera om din blev lägre! xD Du får hjälpa han du! wink

haha, jag ger mig inte förrän jag har lägsta E34'an i stan wink

863 Inlägg
16 april 2015
Trådstartare
mk2bumblebi skrev:
limpa97 skrev:
Renjaegarn skrev:

varför ska det höjas om jag får fråga? ser ju toksmutt ut nu, tillräckligt mycket camber för att det ska bli det där lilla extra. dessutom är det nog första bilen som kör med camber man märker skillnad på i denna stad. kollar man på tröskeln så ser bilen ut att stå rakt.. höjer han bak kommer den luta mer ner fram, vilket kan bli jobbigt läge när det är en läpp som har typ någon cm markfrigång. ser perfekt ut som det är imo (Y)

Du har en poäng där! Jag ska suga på karamellen och fundera över hur det ska göras!

14 Inlägg
16 april 2015
Bilen är snyggast på gatan precis som den är i nuläget! Bara lite tonade rutor och småfix kvar, sen är du i hamn wink

Sök