haha, gillar hur du tänker, men måste saxa in i självtvätten på Q8 som har en kant på max 1-2 centi, bilen kommer även köras över halva sverige nu i sommar, så vill nog behålla liiite körbarhet
Blir nog bra om du bara höjer lite bak
varför ska det höjas om jag får fråga? ser ju toksmutt ut nu, tillräckligt mycket camber för att det ska bli det där lilla extra. dessutom är det nog första bilen som kör med camber man märker skillnad på i denna stad. kollar man på tröskeln så ser bilen ut att stå rakt.. höjer han bak kommer den luta mer ner fram, vilket kan bli jobbigt läge när det är en läpp som har typ någon cm markfrigång. ser perfekt ut som det är imo (Y)
Blir finare om bilen står rakt eller möjligtvis lite lutad frammåt tror inte cambern kommer ändra sig så mycket och detsamma gäller frontspoilern då det är frågan om att höja typ 1-2cm
varför ska det höjas om jag får fråga? ser ju toksmutt ut nu, tillräckligt mycket camber för att det ska bli det där lilla extra. dessutom är det nog första bilen som kör med camber man märker skillnad på i denna stad. kollar man på tröskeln så ser bilen ut att stå rakt.. höjer han bak kommer den luta mer ner fram, vilket kan bli jobbigt läge när det är en läpp som har typ någon cm markfrigång. ser perfekt ut som det är imo (Y)
Blir finare om bilen står rakt eller möjligtvis lite lutad frammåt tror inte cambern kommer ändra sig så mycket och detsamma gäller frontspoilern då det är frågan om att höja typ 1-2cm
bilen står rakt.. kollade på den häromdagen. och allt ändrar sig mycket när man pratar om endast mm, blir stor skillnad även om han skruvar upp nått varv bak, perfekt fitment bak. likaså fram, skulle inte rört det som det står nu iaf! men det är ju som sagt jag det smaken är som baken, delad!
För er som ska dit eller ni som kanske är därifrån så kommer jag åka till Gävle gatbilar den 25'e denna månad (april) så kom fram och surra eller kläm o känn på bilen!
bilen står rakt.. kollade på den häromdagen. och allt ändrar sig mycket när man pratar om endast mm, blir stor skillnad även om han skruvar upp nått varv bak, perfekt fitment bak. likaså fram, skulle inte rört det som det står nu iaf! men det är ju som sagt jag det smaken är som baken, delad!
Ja om den står rakt så är det ju perfekt som det är nu! Tyckte den såg ut att vara lägre bak men det kan ju vara svårt att avgöra via foto Då ska du inte ändra nånting
Aldrig tråkigt med bilder, och nu är det ju faktiskt som roligast! slutspurten kvar nu, men fortfarande mycket att göra..
Har även fått för mig att byta slutrör, men mot vad? är fortfarande lite sugen på ett DTM dubbel, men vill ha snäppet större! någon som har något tips? Helt okej att länka i tråden!
på ena bilden ser ni även Jompeo's bmw, kika gärna in hans profil på garaget, stilrenare e36'a får ni leta efter!
Varit lite dålig fart i tråden på slutet, så bjuder på en liten burn, tyvärr mörka bilder, men om man tittar noga så ser man faktiskt att minst ett av hjulen snurrar!
hahaha usch nej ingen japs. passar inte på någon bil om det inte är japanare, sen är dieseljaps ett undantag till diesel såklart. men fan inte på en sån bil
sitter angel eyesen i original lyktorna? Hur hårda är TA coilsen jämfört med original i komfort tycker du?
Yes! Dom sitter i original lyktorna mina ta technix är kapade då jag (tyvärr) blev otroligt missnöjd med höjden på bilen. Så tyvärr ingenting jag kan rekommendera om man inte vill kapa lite och åka riktigt lågt och stötigt!