Funderade på en sådan förut, dock så blir inte besiktningen så glad och inte heller polisen när man har hårda 'vassa' föremål framåt, och vi vet nog alla att polisen i våran kära stad inte håller sig för att stoppa oss bilintresserade ungdomar..
Funderade på en sådan förut, dock så blir inte besiktningen så glad och inte heller polisen när man har hårda 'vassa' föremål framåt, och vi vet nog alla att polisen i våran kära stad inte håller sig för att stoppa oss bilintresserade ungdomar..
jajo, tänkte inte på den punkten ^^ men fixa till den du har där så blir det grett! ska nog skaffa till min sen med
Stolarna sitter nu i bilen! blev rätt bra! kommer tas lite bilder imorgon efter att jag har städat upp invändigt, eller ska jag hoppa över bilderna helt och hållet tills bilen är klar??
Däck är beställda och borde komma imorgon eller tidigt nästa vecka, sen så gott folk!
Tänkte släppa lite bilder på inredningen vid 10.000 besökare vilket vi nu uppnått, så ska genast ut och plåta efter jobbet idag och slänga ut lite bilder!
En liten teaser! rev ur baksätet istället för att plåta åt er idag, så bilder på hela fadderullan kommer såfort jag har lackad om hatthyllan som förövrigt är så pass blekt att den är rosa.
Slängde även på dem nya Sparco bälteskuddarna samt handbromshandtaget jag fick utav min största sponsor, flickvännen
Kommer en liten bildbomb här på inredningen som den ser ut för tillfället.. en hel del kvar att göra samt mycket att fräscha upp.. baksätet är nog största projektet då jag rent ut hatar det vidriga överdraget som är där, ännu mer hatar jag det verkliga sätet som är under.. haha