3214
Sök

projekt: FORD SIERRA || update och nya bilder 2007-11-08 ||

Hård och Hårig!
38 Inlägg
3 maj 2007
_Glenne_ skrev:
ja nu kommer de bli dåligt med bild uppdateringar på en tid eftersom det verkar som det är nån jävel som stal kameran av mig på sista april mad men jag ska fan i mig försöka ta reda på vem det var och "hälsa på" den jäveln mad

Ojsan ja som tänkt fråga om du kunde ta en bild på dina 16" för dom liknar farligt mycket på såna ja hade på min honda. Fast ja inga gillar ford så mycket så verkar den här bra!

///M
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
Åländsk glop since 1988

Slav
58 Inlägg
4 maj 2007
Riktigt roligt bygge!! smile Har ägnat en halvtimme att läsa igenom hela tråden nu! Får kolla in lite oftare! tongue Keep up the good work! smile

Mer laddtryck!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
tackar tackar smile

har iaf fått tag på en ny grill som jag har moddat om men tyvärr finns ju inga bilder på de eftersom min kamera vart stulen som sagt

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
8 maj 2007
_Glenne_ skrev:
tackar tackar smile

har iaf fått tag på en ny grill som jag har moddat om men tyvärr finns ju inga bilder på de eftersom min kamera vart stulen som sagt

För jävligt att en del har för långa fingrar

Born With Nothing..Die With Everything

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
8 maj 2007
_Glenne_ skrev:
tackar tackar smile

Du får väl förklara me med ord tongue så alla får en bild i huvet tongue haha
Mycket bra jobbat!
Jobba på smile
mvh kimpa

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
Broken-Arrow: ja fyfan de är synd att det finns sånna hmm

kimpan_90: tackar smile..... de finns väll inte så mkt att säga om en moddad grill mer än att den var spräckt när jag fick den så jag lagade den, kapade bort ribborna, fin spacklade lite, slipade, lackade, monterade nät och sedan monterade den på bilen och det vart rätt bra, inte lika snyggt som med cossie grillen men endå helt okej smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
8 maj 2007
_Glenne_ skrev:

kimpan_90: tackar smile..... de finns väll inte så mkt att säga om en moddad grill mer än att den var spräckt när jag fick den så jag lagade den, kapade bort ribborna, fin spacklade lite, slipade, lackade, monterade nät och sedan monterade den på bilen och det vart rätt bra, inte lika snyggt som med cossie grillen men endå helt okej smile

E väl tusan inte dött i din tråd heller juu

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
8 maj 2007
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

E väl tusan inte dött i din tråd heller juu

Här skrivs det för fullt ju! mot min tråd sad hehe
Va är planerna nu på bilen då? smile
mvh kimpa

Ford Racing
479 Inlägg
8 maj 2007
kan tillägga att det är min gamla grill  *STOLT* cool

Ja Just!

735 Inlägg
8 maj 2007
Glenne,,jag blev erbjuden att köpa en sierra cosworth för typ en vecka sen när jag låg inne på sjukan och väntade på att bli opererad lite lustigt tills jag fick veta vilken det var hehe

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
kimpan_90: hehe joo jag tycker då de är rätt dött tongue  jadu nu vill jag väll hellst få på nån ny lack på bilen så de är väll vad som står närmast.. bara hoppas dom har tid snart på praktiken min smile

fordelvis: haha jaa men du är ju så klantig, hur fan får man för sig att kapa bort ribborna i den lilla grillen med en rondell så man nästan kapar av hela grillen? wink tur att jag är händig och fixade och byggde om den wink hehe men men tackar för grillen iaf smile

broken-arrow: haha jasså? vilken var det då?

735 Inlägg
8 maj 2007
_Glenne_ skrev:
kimpan_90: hehe joo jag tycker då de är rätt dött tongue  jadu nu vill jag väll hellst få på nån ny lack på bilen så de är väll vad som står närmast.. bara hoppas dom har tid snart på praktiken min smile

fordelvis: haha jaa men du är ju så klantig, hur fan får man för sig att kapa bort ribborna i den lilla grillen med en rondell så man nästan kapar av hela grillen? wink tur att jag är händig och fixade och byggde om den wink hehe men men tackar för grillen iaf smile

broken-arrow: haha jasså? vilken var det då?

-Glenne,är en bil som varit här hemma ett bra tag men varit i riktbänken ett antal gånger inget man ville ha sådär direkt

Ford Racing
479 Inlägg
8 maj 2007
haha..jag fattar det inte än idag. Hur jag kunde kapa den så...roll

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
broken-arrow: haha jaa då är de nog inget man vill ha tongue

fordelvis: jaa hjärnsläpp får vi alla nån gång ibland wink

735 Inlägg
8 maj 2007
_Glenne_ skrev:
broken-arrow: haha jaa då är de nog inget man vill ha tongue

fordelvis: jaa hjärnsläpp får vi alla nån gång ibland wink

glenne-njääe mycket mycket billigt isåfall

Ford Racing
479 Inlägg
8 maj 2007
Tyvärr sånt som händer ja...
Dumpa 245.a och skaffa chip som gäller nu för dig? roll

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
fordelvis skrev:

nädu ska sälja vofflan och  köpa cross.. är ett måste här ute på landet med en cross wink

Ford Racing
479 Inlägg
9 maj 2007
_Glenne_ skrev:
fordelvis skrev:

nädu ska sälja vofflan och  köpa cross.. är ett måste här ute på landet med en cross wink

Skulle lagt pengarna på Sierran.. men men.. visst är det kul med cross också smile

Ja Just!

519 Inlägg
21 maj 2007
Oj här har det hänt lite sen sist jag tittade in, skippa crossen och köp en kamera ist tycker jag big_smile
Träligt med "folk" som inte ser skillnad på mitt å ditt hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
hehe det vart en cross endå tongue men imorrn ska 245an skrotas så då får man 4000kr att spendera wink  undra bara på vad roll kan säga att jag fick tillbaka steget från garantin för 2 veckor sedan men det höll bara några timmar innan det brann igen så jag fick lämna in det igen hmm
Senast redigerat av _Glenne_ (31 maj 2007)

Sök