ja nu kommer de bli dåligt med bild uppdateringar på en tid eftersom det verkar som det är nån jävel som stal kameran av mig på sista april men jag ska fan i mig försöka ta reda på vem det var och "hälsa på" den jäveln
Ojsan ja som tänkt fråga om du kunde ta en bild på dina 16" för dom liknar farligt mycket på såna ja hade på min honda. Fast ja inga gillar ford så mycket så verkar den här bra!
///M
Full gas i varje fas!
Living my life sideways!
Åländsk glop since 1988
Broken-Arrow: ja fyfan de är synd att det finns sånna
kimpan_90: tackar ..... de finns väll inte så mkt att säga om en moddad grill mer än att den var spräckt när jag fick den så jag lagade den, kapade bort ribborna, fin spacklade lite, slipade, lackade, monterade nät och sedan monterade den på bilen och det vart rätt bra, inte lika snyggt som med cossie grillen men endå helt okej
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
kimpan_90: tackar ..... de finns väll inte så mkt att säga om en moddad grill mer än att den var spräckt när jag fick den så jag lagade den, kapade bort ribborna, fin spacklade lite, slipade, lackade, monterade nät och sedan monterade den på bilen och det vart rätt bra, inte lika snyggt som med cossie grillen men endå helt okej
E väl tusan inte dött i din tråd heller juu
Här skrivs det för fullt ju! mot min tråd hehe Va är planerna nu på bilen då? mvh kimpa
Glenne,,jag blev erbjuden att köpa en sierra cosworth för typ en vecka sen när jag låg inne på sjukan och väntade på att bli opererad lite lustigt tills jag fick veta vilken det var hehe
kimpan_90: hehe joo jag tycker då de är rätt dött jadu nu vill jag väll hellst få på nån ny lack på bilen så de är väll vad som står närmast.. bara hoppas dom har tid snart på praktiken min
fordelvis: haha jaa men du är ju så klantig, hur fan får man för sig att kapa bort ribborna i den lilla grillen med en rondell så man nästan kapar av hela grillen? tur att jag är händig och fixade och byggde om den hehe men men tackar för grillen iaf
broken-arrow: haha jasså? vilken var det då?
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
kimpan_90: hehe joo jag tycker då de är rätt dött jadu nu vill jag väll hellst få på nån ny lack på bilen så de är väll vad som står närmast.. bara hoppas dom har tid snart på praktiken min
fordelvis: haha jaa men du är ju så klantig, hur fan får man för sig att kapa bort ribborna i den lilla grillen med en rondell så man nästan kapar av hela grillen? tur att jag är händig och fixade och byggde om den hehe men men tackar för grillen iaf
broken-arrow: haha jasså? vilken var det då?
-Glenne,är en bil som varit här hemma ett bra tag men varit i riktbänken ett antal gånger inget man ville ha sådär direkt
Oj här har det hänt lite sen sist jag tittade in, skippa crossen och köp en kamera ist tycker jag Träligt med "folk" som inte ser skillnad på mitt å ditt
hehe det vart en cross endå men imorrn ska 245an skrotas så då får man 4000kr att spendera undra bara på vad kan säga att jag fick tillbaka steget från garantin för 2 veckor sedan men det höll bara några timmar innan det brann igen så jag fick lämna in det igen
Senast redigerat av _Glenne_ (31 maj 2007)