2128
Sök

projekt: FORD SIERRA || update och nya bilder 2007-11-08 ||

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 augusti 2007
Trådstartare
hehe jaa jag gillar när det går FÖR smidigt, det är då det är kul wink haha
Senast redigerat av _Glenne_ (23 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Saab toke!
27 Inlägg
23 augusti 2007
jävligt fint faktiskt.. gillar sierra starkt! KEEP UP THE GOOD WORK

Köpes:Vita framskärmar Saab 9000 cs/cse - 18" fälgar med hyffsade däck 4*108
SSG Racing

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 augusti 2007
Trådstartare
tackar tackar smile har eventuellt ett combat kjolpaket på gång också smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 944 Inlägg
24 augusti 2007
Hehe, snygg min lilla scorpa blev när den blev parkerad på taket xD hehe ..
jasså glenne, du har fått dit axeln nu big_smile sweet ! , och föresten, Grattis på 19 års dagen  !! wink
Senast redigerat av b0nd3n (24 augusti 2007)

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 953 Inlägg
24 augusti 2007
bättre än ny blev den ju big_smile iaf efter jag knackat rosten på den haha

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 augusti 2007
Trådstartare
b0nd3n skrev:
Hehe, snygg min lilla scorpa blev när den blev parkerad på taket xD hehe ..
jasså glenne, du har fått dit axeln nu big_smile sweet ! , och föresten, Grattis på 19 års dagen  !! wink

jajjemensan det har jag, fast har inte kört så mkt efter, bara testade en sväng och jag tror det kändes som den vart piggare så det kan nog vara annan utväxling i den som vi funderade på smile

man tackar big_smile

föresten b0n3n, tack för bakaxeln! smile "sponsrad av b0nd3n" wink haha

hörs imorrn när du kommer och dricker öl med mig då?? big_smile eller mkt senare idag kanske man ska säga tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (24 augusti 2007)

811 Inlägg
24 augusti 2007
grattis. hoppas du får en trevlig födelsedag.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
sämsta födelsedagen....R.I.P onf.... voltade typ 5 varv med forden ikväll, kommer inte änns ihåg vem som körde, knäckte 3 fingrar i näven plus skada i ryggen, ett mirakel att vi överlevde säger dom som sett bilen!!! fyfan va less jag är nu!!!,

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
sämsta födelsedagen....R.I.P onf.... voltade typ 5 varv med forden ikväll, kommer inte änns ihåg vem som körde, knäckte 3 fingrar i näven plus skada i ryggen, ett mirakel att vi överlevde säger dom som sett bilen!!! fyfan va less jag är nu!!!,

återkommer med skador från mig imorrn då jag måste på sjukan, och bilder på bilen kommer det med!!

less som faaaan!!!

1 997 Inlägg
25 augusti 2007
Ajaj de där lät inge bra du! =/
synd på en så fin bil. men de viktigaste är ju dig själv. hoppas att ni inte skadade er så mkt!

264 Inlägg
Saab toke!
27 Inlägg
25 augusti 2007
tråkigt som fan.. släng upp lite bilder så vi får se hur stor skadorna är. LIDER MED DIG

SSG Racing

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
okej, eftersom jag verkar va snurrig när jag skrev eller var full och chockad och kanske ville överdriva eller nått, så kan jag rätta mig lite nu när man har gått ner i varv några dagar efter och sett bilen i dagsljus och kolla på platsen där det hände

jag kommer inte ihåg ett skit från händelsen typ, men jag har bara stukat ett finger, lite ont i ryggen och litet sår i huvudet,  bilen har inte voltat alls såg jag dagen efter i dagsljus så det var inte lika allvarligt som det lät, men bilen är dock skrot endå

sen så var jag iväg och hämtade en scorpio 2,0 dohc -92 igår som jag tänkte göra iordnnig lite, dock kommer den inte bli lika seriös som sierran var tänkt att bli, kommer väll byta skärmkanter bak, vita blinkers fram och på sidor, tona eller bygga vita bakljus och en garage lack, funderar på pippigul med blanksvart huv, sen ska man väll få tag i nåra alu fälgar med smile så jag överlämnar den här tråden till scorpion nu tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (26 augusti 2007)

Saab toke!
27 Inlägg
26 augusti 2007
haha okej.. men släng upp bilder anyway .. lycka till med nästa bil!

SSG Racing

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
jaa jag ska upp med bilder, bara jag får låna en kamera och åka iväg och fota bilen, ajja har iaf slängt upp bilder på scorpan nu, for till en polare längre bort här i byn så han fick knäppa lite bilder och skicka på msn smile

Saab toke!
27 Inlägg
26 augusti 2007
låter bra.. smile

SSG Racing

2 953 Inlägg
26 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
jaa jag ska upp med bilder, bara jag får låna en kamera och åka iväg och fota bilen, ajja har iaf slängt upp bilder på scorpan nu, for till en polare längre bort här i byn så han fick knäppa lite bilder och skicka på msn smile

längre bort låter ju som matfors typ eftersom byn inte är stor för 5 öre typ big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

8 156 Inlägg
26 augusti 2007
Kan du använda några delar från replican eller går den direkt till skroten?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
stylingen som är kvar och helt från den är kjolarna och vingen, sen tror jag maskineriet är helt också, kanske stolarna och lite mera smile

8 156 Inlägg
27 augusti 2007
Behåll stolarna vad du än gör då. Dom är riktig fina...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök