2232
Sök

projekt: FORD SIERRA || update och nya bilder 2007-11-08 ||

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
tackar tackar smile

förövrigt så är navisarna bort sliten på scorpan då det fan i mig var snyggare utan dom haha xD tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

811 Inlägg
28 augusti 2007
nackdelen med gult är att när den blir blekt så är det svårt att få samma nyans. min polare som lackerade mina delar har skaffat bil den är gul men kommer lackas om dels för att den är gul och för att färgen inte är lätt att få bra om man bättrar vissa ställen.
Hans bil blir svart med true fire. smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
hehe okej smile men jag skiter ju i om det blir lite blekningar eller skador, är ju inte tänkt som utställnings bil tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

811 Inlägg
28 augusti 2007
hehe. nä det är sant. skulle jag hel lackera min bil skulle det nog bli i en blå färg eller nåt sånt. iofs fått dille på en Volvo färg. vet inte vilken färg kod den har men det är nån typ bronze/guld metallic så  förbaskat fin är den. Men sen är det ju ett krux. volvo färg på en ford bil. lol

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
Droors skrev:
hehe. nä det är sant. skulle jag hel lackera min bil skulle det nog bli i en blå färg eller nåt sånt. iofs fått dille på en Volvo färg. vet inte vilken färg kod den har men det är nån typ bronze/guld metallic så  förbaskat fin är den. Men sen är det ju ett krux. volvo färg på en ford bil. lol

hahahaha jaa fan det går ju inte lol du verkar intelligent du eller hur det nu stavas big_smile
Senast redigerat av _Glenne_ (28 augusti 2007)

811 Inlägg
28 augusti 2007
nej jag vet. det är just det. jag får väl köra på nån sunkig ford färg som är någolunda lik. haha Iofs. Skulle hel lackering vara av intresse skulle det nog bli i bilens nuvarande färg.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
hehe okej smile men spela roll vad färgen kommer från för bil igentligen smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
satt och kolla lite på bes pappret nu, och fan va jämna bromsar det var på scorpan,  vänster fram 2,2  höger fram 2,2... vänster bak 1,5 höger bak 1,5   det kan man väll kalla jämna bromsar va?? smile

811 Inlägg
29 augusti 2007
ja tror minsann det. Kolla den RS vingen du hade. nästan samma som jag har på min bil redan. smile Blir nog kanske att skaffa en Vinge som hör till kittet jag har skaffat sen.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
jaaa din vingen var ju minnsan ganska lik smile

7 100 Inlägg
29 augusti 2007
lacka bilen gul med svart motorhuv smile
och en rosa rattmuff måste du ha smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
hehe jao, det märks väll vad den blir för färg smile

kanske man skulle modda dit den där mondeo fronten på scorpan?? big_smile

.......
2 655 Inlägg
29 augusti 2007
ÄÄÄ va faen ja ska hjälpa dej. du ska lacka bilen GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL GUL ME SVART HUV Å TONADE RUTOR Å TONADE LAMPOR RUNT OM big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile
Senast redigerat av beemern (29 augusti 2007)

147 Inlägg
29 augusti 2007
Svart tak vore snyggt också, eller varför inte bakluckan också svart?

2 594 Inlägg
29 augusti 2007
_Glenne_ skrev:
haha får en känsla av att jag inte är ensam om att gilla gult roll

tur att det är fler som gillar iden då smile

hmm gult å svart är en grymm kombo kolla in min bubbla bara ni som tvekar

Saab toke!
27 Inlägg
29 augusti 2007
gult kan bli riktigt fräckt;)

Köpes:Vita framskärmar Saab 9000 cs/cse - 18" fälgar med hyffsade däck 4*108
SSG Racing

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Hunda skrev:
Svart tak vore snyggt också, eller varför inte bakluckan också svart?

har faktiskt funderat på det, men vet inte hur det skulle bli igentligen smile

ska man spackla eller byta skärmkanterna bak?!  frågar eftersom jag inte orkar vara speciellt seriös med denna bil, ska bara ha den att frakta arslet i sen skiter jag nästan i resten hehe tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (29 augusti 2007)

2 953 Inlägg
29 augusti 2007
änvänd de magiska biltema spacklet

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
alldrig biltema om man ska spackla upp nått sånt där, det håller ju inte, kommer bara spricka isf.... blir nog plastic padding eller hur det stavas för det håller som fasen smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
nu ska man snart ut och tona rutorna på scorpan, för hoppningsvis så återkommer jag med bilder ikväll smile

Sök