2063
Sök

projekt: FORD SIERRA || update och nya bilder 2007-11-08 ||

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:

Det går fortare ju större man har hehe eeeeller xD,vart snyggt med speglarna smile

haha jaa det kanske är så lol

tackar smile

hehe jag kanske inte ska säga så mycket roll du såg ju mina pipor nu till bmwn tongue

hehe jaa men det vart ju kanon snyggt måste jag säga smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
24 september 2007
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

haha jaa det kanske är så lol

tackar smile

hehe jag kanske inte ska säga så mycket roll du såg ju mina pipor nu till bmwn tongue

Tack igen hehe kanske man vågar sätta upp bilden på tråden då tongue

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:

Tack igen hehe kanske man vågar sätta upp bilden på tråden då tongue

hehe jao det tycker jag du ska göra tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
just ja, glömde att skriva att jag även vräkte på boddy på trösklarna innan jag monterade kjolarna för att skydda mot rost och så smile

och just ja, måste tacka Tim (xorox_88) för hjälpen med att hjälpa mig med att montera kjolarna, så måste jag tacka Manne (som för övrigt inte är medlem här) för hjälpen med att svetsa avgassystemet smile
Senast redigerat av _Glenne_ (24 september 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
8st 2or på besikningen idag då hmm tongue  men nu har man ju nått att göra iaf, tur att det bara var små saker men endå smile

har iaf skaffat mig 2st cerwin vega 6x9or idag iaf

bilder på dom
http://i22.tinypic.com/v771ms.jpg

bilden och ljuset är kenpigt, därför diskanten och mellan regget ser missfärgat ut men det är den inte smile
http://i24.tinypic.com/f42105.png

så nu ska jag koppla in steget och 6x9orna och se om det låter nått big_smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
25 september 2007
Får man fråga vad som felade? smile

Braaaaap?

saab expert
248 Inlägg
25 september 2007
_Glenne_ skrev:
fordofilen: håller med dig där big_smile

ja nu är m3 speglarna monterade med

bild på m3 speglarna
http://i22.tinypic.com/os6a7a.jpg
vart ju bra som fan smile

och imorrn ska jag besikta den, usch åka 10 mil för att besikta typ roll

så nu ska jag till en polare här i byn och svetsa klart sista halv metern på avgassystemet smile

sen så upptäckte jag att det är sport dämpare och säknings fjädrar på den, va bra smile

går den fortare med dom speglarna på???

Ford Racing
479 Inlägg
25 september 2007
Grymt fina Högtalare wink

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
rs niklas skrev:
_Glenne_ skrev:
fordofilen: håller med dig där big_smile

ja nu är m3 speglarna monterade med

bild på m3 speglarna
http://i22.tinypic.com/os6a7a.jpg
vart ju bra som fan smile

och imorrn ska jag besikta den, usch åka 10 mil för att besikta typ roll

så nu ska jag till en polare här i byn och svetsa klart sista halv metern på avgassystemet smile

sen så upptäckte jag att det är sport dämpare och säknings fjädrar på den, va bra smile

går den fortare med dom speglarna på???

kan jag lova wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
DoWahDiddy skrev:
Får man fråga vad som felade? smile

framrutan och avgasvärdena(värdena vart 3st av 2orna) var det allvarligaste, sen var det typ skyltbelysning, ett fäste till ett bromsrör som var trasigt, avgassystemet låg emot länkarmen och sånna skit saker smile

2 953 Inlägg
25 september 2007
skaffat vega 6*9or trevligt därför du inte villa ha minna då

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
xorox_88 skrev:

haha njae, har alldrig vilja haft dom riktigt, vem fan vill ha gas 6x9or lol anledningen till att jag ville byta åt mig dom var för att jag inte hade ett piss i hathyllan big_smile

2 953 Inlägg
25 september 2007
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

haha njae, har alldrig vilja haft dom riktigt, vem fan vill ha gas 6x9or lol anledningen till att jag ville byta åt mig dom var för att jag inte hade ett piss i hathyllan big_smile

illa att du hatar hyllan då

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

tror det är nån som är lite trött roll

2 953 Inlägg
25 september 2007
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

du ja som skrev hathyllan sist jag kollade hette de hatthylla om de va de du menade

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2007
Trådstartare
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

du ja som skrev hathyllan sist jag kollade hette de hatthylla om de va de du menade

haha ooh shit alltså! ooh my fucking god jag skrev lite för fort och råkade missa ett T, alltså shit världens undergång alltså yikes lol
Senast redigerat av _Glenne_ (25 september 2007)

Ford Racing
479 Inlägg
25 september 2007
Haha!lol

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
tänkte slänga upp en bild på hur hatthyllan ser ut för med 6x9orna för tillfället smile

eftersom förra ägaren eller nån ägare innan det hde borra för stora hål i hatthyllan så fick jag göra en addaptor eller vad man ska säga (vilket för övrigt vart bättre än vad det skulle ha blivit om jag inte hade behövt gjort den endå) men den addaptorn är inte klädd än pga att vi inte hade nå lim eller häftstift (stavas?)  och sen i hålet ute vid kanten ska det igentligen sitta en basport (likadant på andra sidan med) men eftersom basporten satt så löst så tog jag bort den tills jag köper nått lim och kan limma fast den smile
http://i24.tinypic.com/e6x1u9.jpg

vart rätt fint och klart ljud med dom, men funderar som sagt på att bygga en låda under hatthyllan till dom också för att förbättra ljudet lite yttliggare (stavas?) smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
har tyvärr inte hunnit med nånting med bilen så mkt nu i veckan då man fick jobba hela veckan... dom var lite för lite folk där så då frågade dom mig om jag ville jobba den här veckan och jag har ju inget annat för mig och pengar behöver man ju jämt så självklart tackade jag ja smile

men jag får se om det blir nånting i helgen smile funderar på att försöka få tag på ett slutsteg iaf så jag kan koppla in basen(eftersom jag la mitt steg imellan på bilen tongue) smile

vi skulle ju igentligen sluta 14:00 idag eftersom vi börjar lite tidigare på morgon men klocka vart endå 15:00 innan vi fick sluta idag så nu har man väll inte så mkt tid kvar idag heller att grejja med bilen då man måste fixa nått att äta, duscha, vila och hitta på nått ikväll .P
Senast redigerat av _Glenne_ (28 september 2007)

Ford Racing
479 Inlägg
28 september 2007
Har ett slutsteg men tror det inte funkar.. vet inte.. kan du få gratis smile

Ja Just!

Sök