Projekt Audi A4 -01 "LAGOM" : nya bilder

Marmak
30 maj 2008 · 56 Inlägg

schysst tråd. kunde inte ens slita mig ifrån läsningen för att gå på toa, ganska nära att det började bli blött i shortsen, men klarade med precis ifrån det.. smile

antingen är du rik eller så är du en tjyv.. tongue kan du räkna ihop alla slantar du lagt på detta projekt?

tsdi Egenföretagare
30 maj 2008 · 2 496 Inlägg

CooperVickis : ja det var ju tråkigt sad ville ju höra hur den skulle låta !

Marmak: Kul att höra smile haha skönt att det inte hände en olycka då wink
Jag är inte tjuv iallfall, rik kan jag nog inte heller dirrekt kalla mig haha smile jadu vill man ens räkna på det ? wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Marmak
30 maj 2008 · 56 Inlägg

tsdi skrev:
Marmak: Kul att höra smile haha skönt att det inte hände en olycka då wink
Jag är inte tjuv iallfall, rik kan jag nog inte heller dirrekt kalla mig haha smile jadu vill man ens räkna på det ? wink

hehe.. okej du kanske inte är rik men din pappa är nog.. big_smile haha nja okej kanske inte vill räkna.. roll

nej men schysst kärra, säg till sen när du är klar så byter vi, du får min traktor att jobba på så tar jag din "slitna" audi.. wink

tsdi Egenföretagare
30 maj 2008 · 2 496 Inlägg

Faktiskt så betalar jag allt själv på den smile eller inte fälgarna men det är fan det enda som inte kommer från min plånbok smile

Haha lätt wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Marmak
30 maj 2008 · 56 Inlägg

tsdi skrev:
Faktiskt så betalar jag allt själv på den smile eller inte fälgarna men det är fan det enda som inte kommer från min plånbok smile

Haha lätt wink

jaså okej.. vet inte hur mycket du får i studiebidrag varje månad men låter konstigt nog ganska mycket... wink

ja då säger vi så, finns hundratals vittnen här på garaget som nu sett att du gått med på att byta trampbilarna sen när du är färdig med projektet.. cool

Marrebarre
30 maj 2008 · 1 Inlägg

Nice Edman smile

Geiros Low is a lifestyle
30 maj 2008 · 956 Inlägg

tsdi skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/350633_4m21vz.jpg
K04, ångrar mig dock =/ får se om jag slänger på den, eller köper större istället, känns lite onödigt att mappa bilen så kommer man på att turbon är för liten osv...

de är ju en sån jag funderar på att skaffa.. big_smile då jag inte satsar på mer än 250-270hk

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
tsdi Egenföretagare
31 maj 2008 · 2 496 Inlägg

Marmak: haha men jag jobbar lite å så också wink

Geiros : jaså ? kommer nog inte hamna på 300 med den själv, men har hört att det ska gå till 280 iallfall ? kanske är lika bra och så har man tidigt ladd osv smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
blaobaer
3 juni 2008 · 68 Inlägg

Nu har jag just läst igenom hela tråden ;P väldigt fin bil har du ju iallafall big_smilebig_smile du räddade min kväll med massa intressant läsning ;D

varför laga något som inte är trasigt?
tsdi Egenföretagare
3 juni 2008 · 2 496 Inlägg

blaobaer skrev:
Nu har jag just läst igenom hela tråden ;P väldigt fin bil har du ju iallafall big_smilebig_smile du räddade min kväll med massa intressant läsning ;D

Tackar smile
haha vilken tur wink såg att du bygger lite också i ditt galleri, såg bra ut wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
blaobaer
3 juni 2008 · 68 Inlägg

tsdi skrev:

blaobaer skrev:
Nu har jag just läst igenom hela tråden ;P väldigt fin bil har du ju iallafall big_smilebig_smile du räddade min kväll med massa intressant läsning ;D

Tackar smile
haha vilken tur wink såg att du bygger lite också i ditt galleri, såg bra ut wink

Tackar ;D de är mitt projektarbete i skola ;P men jag ska bygga lite mera grejer när jag köper egen bil ;D

varför laga något som inte är trasigt?
tsdi Egenföretagare
3 juni 2008 · 2 496 Inlägg

blaobaer skrev:

tsdi skrev:

blaobaer skrev:
Nu har jag just läst igenom hela tråden ;P väldigt fin bil har du ju iallafall big_smilebig_smile du räddade min kväll med massa intressant läsning ;D

Tackar smile
haha vilken tur wink såg att du bygger lite också i ditt galleri, såg bra ut wink

Tackar ;D de är mitt projektarbete i skola ;P men jag ska bygga lite mera grejer när jag köper egen bil ;D

Aha okej najs wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
24 juni 2008 · 2 496 Inlägg

På torsdag kommer rätt system !

Dock tror jag det skiter sig med trimmet, tryckrören passade inte, grenrörets fläns passar inte ihop med turbon, fast det stog att det skulle passa k03/k04. Downpipen tänkte jag inte efter så mkt när jag beställde men nu såg jag ju att den ersätter katten, så jag slänger nog bara på feritta systemet, turbon och chippar skiten, så kanske den håller också. nästa bil får bli ett bättre utgångsobjekt.
Kommer ändå landa på 240pållar med turbo bytet så det får duga smile

// Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
28 juni 2008 · 2 496 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/385290_zzau7j.jpg
F(er)itta systmet monterat smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Rallyhalle
28 juni 2008 · 4 299 Inlägg

De blev ju nice, låter rätt bra de där kan jag tänka mig smile Skönt o få rätt saker nu va wink

//Jacob

tsdi Egenföretagare
29 juni 2008 · 2 496 Inlägg

Rallyhalle skrev:
De blev ju nice, låter rätt bra de där kan jag tänka mig smile Skönt o få rätt saker nu va wink

//Jacob

Tackar smile ja fan vart mkt dovare ljud än vad jag först tänkt mig ! Jo precis !

Ska försöka ta en liten film ikväll smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
29 juni 2008 · 2 496 Inlägg

Xenonkonverterade dimljusen idag smile vet att fronten är äcklig och dann, men det får duga för tillfället, tror jag ska försöka sälja rs4an, känner verkligen inte att jag orkar eller att det kommer bli bra om jag plastar  den själv.
Dock är systemkameran borta över dagen, får kirra lite bättre bilder på dimljusen någon kväll smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/386258_pgkw9g.jpg
8000K i dimljusen smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/386261_q5mkz1.jpg
Halvljus ihop med dimljusen smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
1 juli 2008 · 2 496 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/389012_ritsnm.jpg
Dimljus kontakterna blev jävligt bra tycker jag själv smile strömen går in i orginalkontakten och ut går kablarna till balasterna som jag gömde i fronten smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
AudiRS6 Revisor
7 juli 2008 · 151 Inlägg

Ser som alltid mycket bra ut!

Snyggt med dimljusen!

Vore ju snyggt om du la dit din rs front men förstår sjävklart att det skulle ligga en del arbete bakom.....smile

Marcus

tsdi Egenföretagare
7 juli 2008 · 2 496 Inlägg

AudiRS6 skrev:
Ser som alltid mycket bra ut!

Snyggt med dimljusen!

Vore ju snyggt om du la dit din rs front men förstår sjävklart att det skulle ligga en del arbete bakom.....smile

Marcus

Tack så mkt smile kul att någon tyckte det var snyggt iallfall smile

Ligger faktiskt ute på blocket, ska köpa en "bättre" som har färdiga fästen osv tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang