Sådär då har man beställt nytt framsystem IGEN, tänkte ha något av dom hemma, så jag passade på att beställa ett Audiobahn med, ska se vilket som spelar bäst av dom, vill ha lite mera hifi hemma, å lite mera crank i bilen, men ändå bra.
Vad är det för fel på denhär tråden ? tycket jag uppdatrerar rättså ofta, vissa får ju 3 nya sidor med inlägg bara dom byter blinkerslampa typ så vafan någon kan väll skriva, man blir bra mkt mera sugen på att uppdatera igen då
Btw vad tror ni om någon lite / några små dekaler på bilen ?
Btw 2 Sänkningen har inte kommit än
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Vad är det för fel på denhär tråden ? tycket jag uppdatrerar rättså ofta, vissa får ju 3 nya sidor med inlägg bara dom byter blinkerslampa typ så vafan någon kan väll skriva, man blir bra mkt mera sugen på att uppdatera igen då
Btw vad tror ni om någon lite / några små dekaler på bilen ?
Btw 2 Sänkningen har inte kommit än
Jadu, folk beundrar istället! Samma med min tråd, man bli gla när folk svarar.
riktigt trevligt projekt detta fortsätt med alla dessa uppdateringar så kommer du ha en superduper fin audi till slut! den e på riktigt god väg redan nu
Slängde ihop en bild på hur bilen har ändrats sen i December På de nedre bilderna är bilen sänkt i paint, så man ser hur den kommer att se ut snarast, och på de övre bilderna är den orginal sånär som på chrom speglarna på vintern bilden, men tänk bara bort dom så
Högerklicka - "spara som" så får du bilen i stort format
Senast redigerat av tsdi (12 juni 2007)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal