4666
Sök

Egen regplåt

526 Inlägg
12 december 2006
Skulle också vilja ha en personlig skylt..

Men har inte kommit på något namn..

9 108 Inlägg
12 december 2006
Att fixa egna fakeskyltar och använda dom är nog det dummaste jag har hört, tror inte polisen tvekar på att anmäla dig för urkundsförfalskning då det anses användas i syfte att lura både fartkameror och poliser. Kan ju till och med bli fängelse. Tänk efter lite fan.

Att ha fakeskyltar bara på utställning är ju meningslöst, det är i trafik man vill ha den.

Angående flytt mellan bilar ska det inte vara några problem. Orsaken till att jag är lite tveksam nu är för att jag antagligen inte köper nån snygg bil efter Omegan, och då blir det lite väl nördigt att åka runt med en bil som är värd mindre än skylten haha

Saab raggare : )
887 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Edge83 skrev:
Lånar tråden lite, om man nu skulle byta bil efter ett eller två år, är det lätt att ta med sig plåten till nästa bil eller måste man betala en massa för all byråkrati med regplåtsflytt?
Är också sugen på en egen plåt, men man kanske byter bil nån gång i livet också.
Det kan hända mycket på 10 år. tongue

va jag förstott är skylten personlig. och inte tillhör en spec bil.. så vid byte så lär man bara behöva rapportera de.

Gäller bara o spara gamla skyltarna kanske ;D

Turbo.. Because Im worth it :)

887 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Turbo_Erik skrev:

"Skitbil" kanske ? ;D

887 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Va tycker ni om jag har reg-plåt  " ZWICH " .. är mitt nick överallt på internet.. mail.. osv.. 

http://feat.putfile.com/profilepics/main/9/zwich-91345171723.jpg

Kom gärna med förslag på vad jag ska ha

japs-nörd
76 Inlägg
12 december 2006
det där med fejk skyltar....har kört med de på nissan nu ett tag o polisen bryr sig inte så jätte mycke faktiskt. Fast det beror ju på hur liten skylt man har också...min är typ 7 * 22 cm smile

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar

9 108 Inlägg
12 december 2006
sneaky200sx skrev:
det där med fejk skyltar....har kört med de på nissan nu ett tag o polisen bryr sig inte så jätte mycke faktiskt. Fast det beror ju på hur liten skylt man har också...min är typ 7 * 22 cm smile

Menade att göra en fejk personlig skylt, jag kör också med olagliga skyltar fast med rätt regnummer såklart wink

887 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Vore väl ballt.. zwich.. sen en sån där garaget.org/zwich logga på bakrutan big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 december 2006
Kör på med personlig reggskylt.

ska beställa en själv, har bara inte kommit mig för.

Tänkte ta namnet på byn här jag bor men kanske inte alls säkert att man bor kvar i 10år.

och Martin är upptaget så jag vet inte.

Kostnaden diskuterar jag bort med att normalt sett om den inte köpts kontant hade man haft bilen på 4% på 300kkr vilket är årlig ränta på hela 12.000:- vilket jag anser som bortkastade pengar så isf att betala ränta så kan man kosta på den lite istället vilket är roligare isf att banken ska få kul.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
Kör på med personlig reggskylt.

ska beställa en själv, har bara inte kommit mig för.

Tänkte ta namnet på byn här jag bor men kanske inte alls säkert att man bor kvar i 10år.

och Martin är upptaget så jag vet inte.

tveksamt om man får ha bynamn ? dom kanske inte vill relateras till den.. typ tongue

De e svårt som fan me va man ska ha

Better than God \o/
1 886 Inlägg
13 december 2006

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
MrTurbo skrev:
http://www.ore.vv.se/uppdrag/ledigt.asp

Bara å testa sig fram  smile

yes : ) men bara för de e ledigt får man ju inte ha allt ;>  tyvärr tongue

Imorrn får jag nog reda på om "kan" beställa big_smile

Better than God \o/
1 886 Inlägg
13 december 2006
zwich skrev:
MrTurbo skrev:

Testa å skriv nått "vulgärt" får du se. Funkar det där borde man få ha det som skylt...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
MrTurbo skrev:
zwich skrev:
MrTurbo skrev:

Testa å skriv nått "vulgärt" får du se. Funkar det där borde man få ha det som skylt...

ah inte sett den tidigare, men dom granskas ju ändå.. man kan ju inte skriva FÄTTA direkt tongue

9 108 Inlägg
13 december 2006
MrTurbo skrev:

Vissa ord är inlagda som ej ok, men alla ord granskas ändå innan det godkänns så det inte blir hets mot folkgrupp, annan stavning på vulgära ord eller något annat kul wink

526 Inlägg
13 december 2006
zwich skrev:
Turbo_Erik skrev:

"Skitbil" kanske ? ;D

Ja eller sugmK*K

1 277 Inlägg
13 december 2006
kul att ha en egen skylt men vad gör man om man har 3 bilar...jo köper ingen. det är inte värt pengarna alltså.

Sen kör ju jag som en biltjuv då och då. och om nån ser mig lägger de ju en personlig text på minnet lättare än en helt vanlig och om dessa människor i sin tur tipsar polisen är det inte lika kul längre smile

Även om jag har pengar till en skylt lägger jag hellre pengarna på eventuella böter i framtiden, hehe smile

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
13 december 2006
min pojkvän (Bonzai) här på garaget har fejk-skylt,men den ser äkta ut.. det står till och med vägverket med väldigt ljus text i bakgrunden.. tror han betalade 150 spänn för den.. den har vi åkt med i trafik sen 1 juli i år..

//Silverpilen\\

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
13 december 2006
CLG_87 skrev:
min pojkvän (Bonzai) här på garaget har fejk-skylt,men den ser äkta ut.. det står till och med vägverket med väldigt ljus text i bakgrunden.. tror han betalade 150 spänn för den.. den har vi åkt med i trafik sen 1 juli i år..

Med lite flyt så går det ju...men såfort någon snut kollar upp regnret så åker ni dit.

Lycka till iaf!! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
kul att ha en egen skylt men vad gör man om man har 3 bilar...jo köper ingen. det är inte värt pengarna alltså.

Sen kör ju jag som en biltjuv då och då. och om nån ser mig lägger de ju en personlig text på minnet lättare än en helt vanlig och om dessa människor i sin tur tipsar polisen är det inte lika kul längre smile

Även om jag har pengar till en skylt lägger jag hellre pengarna på eventuella böter i framtiden, hehe smile

Frågan är hur mycke tips hjälper... "öööh jag blev omkörd av han, typ 200 km/h "
Polisen - SÄTT IN ALLA STYRKOR PÅ  ATT HITTA DENNA YNGLING!

Sök