Bränslemätaren funkade inte. Och den var lite segstartad förut. Så misstänkte att förpumpen rostat ihop. Så skruvade bort från donatorbilen. Riktigt fräsch var den, så får se sen om mätaren funkar :-)
Justerade tändningen med en stroblampa tidigare. Den stod på 20grader nu står den på ca 12... så den går betydligt renare över hela registret och lättstartad nu
solenoiden var lite trög i startmotorn, så den kunde bestämma sig för att inte titta ut. Så jag bytte till en 940 startmotor(tror jag?) den är större iallafall. Så nu är det mycket bättre snurr och trevligare ljud när man vrider på nyckeln
Sen har jag ju så tur att min bror jobbar med pulverlackering, och idag skulle han lacka vita saker. Så passa på att slänga in lite motorrumsdetaljer
Plastidippa dörlisterna så man kan återställa lätt om man vill framrutorna fick lite toning och satte dit vindavvisare. nu fattas bara addonet och en rejäl polering