Vad tycker ni jag ska ha för styling mer till min bil?

Hee-Maan
16 december 2006 · 3 113 Inlägg

fixa en kolfiberhuv.. inte många som har haft det smile

Semper Fi
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 december 2006 · 5 753 Inlägg

Tony_740 skrev:

Mikel_83 skrev:
Köp ngt annat...

vad för nå?

jag tror nog dom som säger att du ska byta bil inte gillar volvo, men de gör inte jag heller för den delen... men de viktigaste är att man själv är nöjd med sin bil å därför tycker jag att ni som säger att han ska byta inte änns behöver skriva i den här tråden


tillbaka till ämnet

de du skulle gjort är följande tycker jag: tona rutorna, sänka, på med nå fina fälgar, lacka nerkant på blinkers fram, svart nät grill, tak vinge, snyggt stort utblås å sen finns de väll mkt annat som lite belysning osv oxå

hoppas du får nå bra råd å att bilen kommer bli finare smile

Senast redigerat av volvo_glenne (16 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Toneey
17 december 2006 · 184 Inlägg

volvo_glenne skrev:

Tony_740 skrev:

Mikel_83 skrev:
Köp ngt annat...

vad för nå?

jag tror nog dom som säger att du ska byta bil inte gillar volvo, men de gör inte jag heller för den delen... men de viktigaste är att man själv är nöjd med sin bil å därför tycker jag att ni som säger att han ska byta inte änns behöver skriva i den här tråden


tillbaka till ämnet

de du skulle gjort är följande tycker jag: tona rutorna, sänka, på med nå fina fälgar, lacka nerkant på blinkers fram, svart nät grill, tak vinge, snyggt stort utblås å sen finns de väll mkt annat som lite belysning osv oxå

hoppas du får nå bra råd å att bilen kommer bli finare smile

tackar=)

beathacker Amatör
17 december 2006 · 444 Inlägg

lacka kofångarna röda, sänka den ,feta fälgar tona rutorna också satsa på en turbo motor =0)

BMW 320d (2006)
Toneey
17 december 2006 · 184 Inlägg

snortiz skrev:
lacka kofångarna röda, sänka den ,feta fälgar tona rutorna också satsa på en turbo motor =0)

jo vill ha en turbo motor men så dyra i försäkringen har jag hör eller?

Gizmojohan
17 december 2006 · 3 295 Inlägg

men om du sätter i en turbomotor i den så får du antingen regga om bilen eller byta motor vid varje besiktningstillfälle... det är ju inte så skoj..

Toneey
17 december 2006 · 184 Inlägg

jo men byta hela tiden de ids jag inte:D men regga om den blire mkt dyrare i försäkringen än vanligt? och kostar de att regga om till en turbo?

Gizmojohan
17 december 2006 · 3 295 Inlägg

det är väl just det som är problemet att det oftast inte går att regga om den, antar att man får regga som nåt ombyggt fordon eller nåt men vet ej om det funkar heller..
det  bästa sättet är helt enkelt att skaffa sig en turbobil från första början och just 740 modellen finns ju faktiskt med turbo.

MVH Johan

Toneey
17 december 2006 · 184 Inlägg

okej aja får se om man kankse byter bil men då blir nog en 855a smile

Hellquist
17 december 2006 · 499 Inlägg

Större fälgar
Toning
Addon runt om
Vita blinkers runt om
940 front.

Du kanske kan få lite tips genom att kolla på min bil..

MrTurbo Better than God \o/
17 december 2006 · 1 882 Inlägg

Ingen större idé att lägga för mö tid och pengar på en sådan bil tyvärr. Den verkar ju rätt stilren som den är dessutom, kan lätt bli för mycket med.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Caffe
17 december 2006 · 1 436 Inlägg

Byt till orginalbakljus, de du har nu är extremt bonniga.
Kanske de 90-92 vita på hova.
Vita sidoblinkers.
Bort med dragkrok och motorvärmaruttag och lägga igen hålen efter dessa.
Stoorafälgar och en sänkning. Lacka och snygga till i hjulhusen, annars ser det skit ut.
Polera ALLT i motorn.

V90-front är ju snyggt med. och de listerna.

Men vill du styla så köp en 240. Från Nissan.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang