Hur ställer jag upp dieselpumpen?

exoop
31 juli 2015 · 469 Inlägg

Evildan skrev:

exoop skrev:

Evildan skrev:

Det är ju det TS vill göra på oss andra. wink

Men, exakt vad tillförde du nu själv till TS fråga med din bitterhet menar du?
Eller skrev du själv någonstans hur man går till väga?

Jag skrev detta då jag tycker att det tjafsas för mycket om andra saker än det som TS frågar om, detta måste jag ju få skriva för det ska bli ändring eller?
Sen skrev jag att jag inte kunde svaret på hur man får den att sota mer men att jag tror att för att få mer sot krävs mer oförbränd diesel.

Sedan heter tråden "hur ställer jag upp pumpen" och då svarade jag på den frågan att jag inte tror det går då det förmodligen är en elpump.

Från början av tråden till mitt första inlägg har det kommit 2st bra konkreta svar av 14st inlägg men egentligen inget svar på själva frågan? och frågan var om man kan ställa på pumpen, eller?

Jag vet inte hur det är för dig när du skapar en tråd, vill du ha svar på din fråga eller vill du ha en massa disskusioner om hurvida din fråga är idiotisk eller okej?

Okej, så det är alltså helt ok för dig att gå helt OT med din bitterhet medans det inte är det för andra, det är något av vad jag kan utläsa av ditt inlägg.
Klart det kommer följdfrågor och undringar om varför någon vill göra något, som dessutom är i detta fall riktigt korkat att försöka göra.
Nu blev det ytterligare några sådana där inlägg som du är bitter över och det har du själv medverkat till. big_smile

Men du verkar ju inte förstå? Jag skrev svar till TS eller hur? blind? Sen skrev jag vad jag tycker om dom 12st inläggen som inte direkt har med frågan att göra i ett och samma inlägg, det vill säga att jag inte skriver 10 inlägg om orelevanta saker och inte svarar på frågan!

Nu är det ju du som tvingar mig att svara på dina frågor, annars framstår jag som en inkompetent loser som inte kan stå för vad han skriver.

Du har ju inte äns svarat på min följdfråga till dig så jag vet inte vart du vill komma med dina inlägg?
Men för all del du behöver inte svara på som ställs mot dig tydligen?

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Evildan
31 juli 2015 ·

exoop skrev:

Evildan skrev:

exoop skrev:
Jag skrev detta då jag tycker att det tjafsas för mycket om andra saker än det som TS frågar om, detta måste jag ju få skriva för det ska bli ändring eller?
Sen skrev jag att jag inte kunde svaret på hur man får den att sota mer men att jag tror att för att få mer sot krävs mer oförbränd diesel.

Sedan heter tråden "hur ställer jag upp pumpen" och då svarade jag på den frågan att jag inte tror det går då det förmodligen är en elpump.

Från början av tråden till mitt första inlägg har det kommit 2st bra konkreta svar av 14st inlägg men egentligen inget svar på själva frågan? och frågan var om man kan ställa på pumpen, eller?

Jag vet inte hur det är för dig när du skapar en tråd, vill du ha svar på din fråga eller vill du ha en massa disskusioner om hurvida din fråga är idiotisk eller okej?

Okej, så det är alltså helt ok för dig att gå helt OT med din bitterhet medans det inte är det för andra, det är något av vad jag kan utläsa av ditt inlägg.
Klart det kommer följdfrågor och undringar om varför någon vill göra något, som dessutom är i detta fall riktigt korkat att försöka göra.
Nu blev det ytterligare några sådana där inlägg som du är bitter över och det har du själv medverkat till. big_smile

Men du verkar ju inte förstå? Jag skrev svar till TS eller hur? blind? Sen skrev jag vad jag tycker om dom 12st inläggen som inte direkt har med frågan att göra i ett och samma inlägg, det vill säga att jag inte skriver 10 inlägg om orelevanta saker och inte svarar på frågan!

Nu är det ju du som tvingar mig att svara på dina frågor, annars framstår jag som en inkompetent loser som inte kan stå för vad han skriver.

Du har ju inte äns svarat på min följdfråga till dig så jag vet inte vart du vill komma med dina inlägg?
Men för all del du behöver inte svara på som ställs mot dig tydligen?

Njae, i mitt sista inlägg skrev jag inte en enda fråga riktad till dig så du hade inte behövt svara alls egentligen.

Läs mitt svar igen och se att jag med min text (Okej, så det är alltså helt ok för dig att gå helt OT med din bitterhet medans det inte är det för andra, det är något av vad jag kan utläsa av ditt inlägg.
Klart det kommer följdfrågor och undringar om varför någon vill göra något, som dessutom är i detta fall riktigt korkat att försöka göra.
Nu blev det ytterligare några sådana där inlägg som du är bitter över och det har du själv medverkat till. big_smile
)
täcker upp samtliga av de fyra frågor du ställde mig. Kan du inte utröna det så kanske du inte skall påpeka huruvida andra har något synfel. Jag är varken blind eller har läs/skrivsvårigheter, jag kan till och med stava.

1.
Jag skrev detta då jag tycker att det tjafsas för mycket om andra saker än det som TS frågar om, detta måste jag ju få skriva för det ska bli ändring eller?

2.
Från början av tråden till mitt första inlägg har det kommit 2st bra konkreta svar av 14st inlägg men egentligen inget svar på själva frågan?

3.
och frågan var om man kan ställa på pumpen, eller?

4.
Jag vet inte hur det är för dig när du skapar en tråd, vill du ha svar på din fråga eller vill du ha en massa disskusioner om hurvida din fråga är idiotisk eller okej?

Inte så svårt.

exoop
31 juli 2015 · 469 Inlägg

Hur är det med dit första inlägg riktat rakt emot mig "Men, exakt vad tillförde du nu själv till TS fråga med din bitterhet menar du?
Eller skrev du själv någonstans hur man går till väga?"

Jag blir ju "tvingad" att svara på dina frågor för att dom var riktade mot mig!

Jag försökte förgäves få folk att sluta gå OT igenom att ryta till lite och jag tycker inte det var OT i sammanhanget, men tydligen var de det.
du hade gärna fått berätta för mig hur jag ska skriva för att tala om att jag inte tycker det är okej att man skriver så många OT inlägg och inte svarar på den ställda frågan, men jag vill inte ta den disskusionen längre.


Sedan har du bara "svarat" på punkt 1 och 2 vad jag kan se, inget svar på punkt 3 och 4!
Men jag drar tillbaka dom frågorna så slipper vi fler OT inlägg!


Sorry TS för alla OT inlägg, försökte bara få folk att skriva svar till dig och inte läxa upp dig i vad som är korkat och inte!

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
TrulsJensen
6 oktober 2019 · 3 Inlägg

Hur ställer jag på en diesel pump på en Volvo v60 d3

Putteliten
6 oktober 2019 · 9 075 Inlägg

TrulsJensen skrev:
Hur ställer jag på en diesel pump på en Volvo v60 d3

Åker till en trimfirma som matar i en annan mjukvara.

TrulsJensen
6 oktober 2019 · 3 Inlägg

Putteliten skrev:

TrulsJensen skrev:
Hur ställer jag på en diesel pump på en Volvo v60 d3

Åker till en trimfirma som matar i en annan mjukvara.

Men så den köölar

caromania Forummoderator
6 oktober 2019 · 9 296 Inlägg

TrulsJensen skrev:

Putteliten skrev:

TrulsJensen skrev:
Hur ställer jag på en diesel pump på en Volvo v60 d3

Åker till en trimfirma som matar i en annan mjukvara.

Men så den köölar

Du vill åka runt i en v60 som ryker? Jag är inte insatt så det är en seriös fråga.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 oktober 2019 · 14 041 Inlägg

caromania skrev:

TrulsJensen skrev:

Putteliten skrev:

Åker till en trimfirma som matar i en annan mjukvara.

Men så den köölar

Du vill åka runt i en v60 som ryker? Jag är inte insatt så det är en seriös fråga.

Jag tror att det är något som ungdomar tycker är häftigt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Putteliten
6 oktober 2019 · 9 075 Inlägg

TrulsJensen skrev:

Putteliten skrev:

TrulsJensen skrev:
Hur ställer jag på en diesel pump på en Volvo v60 d3

Åker till en trimfirma som matar i en annan mjukvara.

Men så den köölar

Åk till närmsta trimfirma och berätta om dina önskemål. Vill du kunna justera själv så köp en D24.

caromania Forummoderator
6 oktober 2019 · 9 296 Inlägg

Vettemannen skrev:

caromania skrev:

TrulsJensen skrev:

Men så den köölar

Du vill åka runt i en v60 som ryker? Jag är inte insatt så det är en seriös fråga.

Jag tror att det är något som ungdomar tycker är häftigt.

/Benny

Men en v60 D3? Är inte det en bil man väljer om man är hemmafru, ointresserad av bilar eller jobbar på Coop som testare av mellanmjölk?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Growe Fri fart för ett fritt folk!
6 oktober 2019 · 13 736 Inlägg

caromania skrev:

Vettemannen skrev:

caromania skrev:

Du vill åka runt i en v60 som ryker? Jag är inte insatt så det är en seriös fråga.

Jag tror att det är något som ungdomar tycker är häftigt.

/Benny

Men en v60 D3? Är inte det en bil man väljer om man är hemmafru, ointresserad av bilar eller jobbar på Coop som testare av mellanmjölk?

det är väll deras mammas bil dom vill ska ryka..

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Putteliten
6 oktober 2019 · 9 075 Inlägg

caromania skrev:

Vettemannen skrev:

caromania skrev:
Du vill åka runt i en v60 som ryker? Jag är inte insatt så det är en seriös fråga.

Jag tror att det är något som ungdomar tycker är häftigt.

/Benny

Men en v60 D3? Är inte det en bil man väljer om man är hemmafru, ointresserad av bilar eller jobbar på Coop som testare av mellanmjölk?

lol lol lol lol lol

TrulsJensen
7 oktober 2019 · 3 Inlägg

Putteliten skrev:

caromania skrev:

Vettemannen skrev:

Jag tror att det är något som ungdomar tycker är häftigt.

/Benny

Men en v60 D3? Är inte det en bil man väljer om man är hemmafru, ointresserad av bilar eller jobbar på Coop som testare av mellanmjölk?

lol lol lol lol lol

Nej det är min och jag fick den av pappa i födelsedagspresent

Xebers76
7 oktober 2019 · 2 265 Inlägg

TrulsJensen skrev:

Putteliten skrev:

caromania skrev:

Men en v60 D3? Är inte det en bil man väljer om man är hemmafru, ointresserad av bilar eller jobbar på Coop som testare av mellanmjölk?

lol lol lol lol lol

Nej det är min och jag fick den av pappa i födelsedagspresent

Ta då väl hand om bilen som tack för att du fick den i present. Att få den att svartryka är inte att visa uppskattning för det man givits.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang