kul projekt, hur mycket vill du ha för allt till t5 rwd ifrån 960? Håller på o påbörjar ett projekt nu och behöver lite delar ifrån 960. Släng iväg ett pm eller svara här tack
Längesen jag uppdaterade här men bygget står inte still har gjort klart elen och även provkört bilen, dock ska avgassystem byggas nu och lite småsaker ordnas innan en reg bes bokas
Fin bil du bygger! Själv håller jag på med en 242 med T5. Nu funderar jag på hur oljefilterflyttaren från 960 kopplas in till vattenröret? Och hur du dragit vattenkylningen till turbon? Har du någon bild på det så är jag tacksam
tack! färgen va nån slags coating jag köpte på spray som skulle härdas med värme, blev en riktigt hård och fin yta får se om det håller, är ju trots allt bara besiktnings saker
tack! färgen va nån slags coating jag köpte på spray som skulle härdas med värme, blev en riktigt hård och fin yta får se om det håller, är ju trots allt bara besiktnings saker
Ok tänkte prova Biltemas värmefärg på mitt, tänkte om det va den
Ok tänkte prova Biltemas värmefärg på mitt, tänkte om det va den