Lite problem I mitt elschema till 850 t5 står det "turbo control valve" att det ska gå en grå/svart kabel till boxen men i min härva går det en blå/brun kabel till boxen från den kontakten och den grå/svarta går ingenstans
kollat upp elen och är tydligen en elhärva från v70/s70 turbo jag har men har klippt den som det bör vara så det borde vell gå att använda den härvan och bara köpa en startspärrsfri styrbox från 850? eller
ja faktiskt måste ha tag i en m90 och bygga lite vattenrör sen ska motorn i och bilen ska göras klar för att reggas innan jag plockar ner bilen för lack
ja faktiskt måste ha tag i en m90 och bygga lite vattenrör sen ska motorn i och bilen ska göras klar för att reggas innan jag plockar ner bilen för lack
Jo låda är rätt dyr så:/
jodå så är det men var medveten om kostnader innan jag började bygga så bara jag hittar en låda som inte är så långt bort så slår jag till