Jag tycker svart board och svarta B-stolpar helt klart, blir ett renare stuk då Fast takvingen ska vara vit..
Blir nog reeedigt grymt med dom fälgarna, båda modellerna var nice!
Ja jag har haft planer på det faktist, men jag får se hur det blir när jag tar fram bilen och har monterat alla grejerna.
Funderar på om jag ska slänga på en matt svart board och kolla hur det blir, en board är inte dyr att köpa så man kan prova lite olika
Angående fälgarna har det tyvärr inte blivit någon beställning än, fick lov att köpa massa nya möbler så fälgarna får vänta. Men förhoppningsvis så finns dom på bilen i sommar
Varför stå inne i garaget då man kan stå utanför? hm lite låg kanske!
Jag kunde inte hålla mig till morgon dagen så ut i kylan och försöka montera, som vanligt så ska det alltid jävlas, kontakterna var inte likadana men två djupa andetag och fram med avbitarn och lite kabel så ordnar det sig!
Sidomarkörerna är monterade, lite fin justering kvar bara. Listerna ska bli nylackerade pga färgen har lossnat på vissa ställen. Men det vart snyggare med svart, inte sant?
haha Ja det kommer mer bilder, har spacklat den nu ikväll så det är torrt och klart för slipning imorgon efter jobbet om humöret är på topp Sen lite mer spackel och slipning sen lack.
Sådär, nu är fälgarna på gång också. Beställningen gick iväg igårkväll så vet inte leveransen borde bli nån gång nästa vecka. Ska bli roligt att se hur dom ser ut på bilen, håller tummarna på att det blir snyggt!
Igår kom ännu en leverans från Hova där paketet innehöll nya blinkers fram eftersom dom gamla är spruckna och repiga, och ett par nya sidomarkörer, vita... Så nu har jag svarta, oranga och vita? Bra att ha!
Lite bilder efter lite spackel och slipning, ska slipas mer och sen mer spackel, klar för grund lack till helgen om det går som planerat!
Och en liten bild på ögonlocken, blir nog lack ihelgen på dom också.