Ska köpa ny mobil Tips

Karlzzon The One Evolution
2 januari 2007 · 1 627 Inlägg

Söker en mobil med mycket funktionär gärna msn. Men det står still i huvudet tips på mobiler?

Fäll ner pungen och landa
jackie uberg33k
2 januari 2007 · 75 Inlägg

Sony Ericsson k800i .. brorsan har en sådan och den funkar fint. Han brukar logga in på msn från luren smile

Hamilton
2 januari 2007 · 8 864 Inlägg

Vill du vara säker på att ingen annan har en likadan?
Köp då den här
http://www.dagensps.se/pictures/82218671.jpg

Den blir din för det fassila priset av 97.500$

Fotograf på tierpidag.se
FreddeK
3 januari 2007 ·

grymt missnöjd med min nokia 6111...stänger av sig och lever rövare...tycker Nokia har tappat grymt i kvalite...

Testa Ericsson....verkar som dom flesta är nöjda med deras produkter!

MilleN
3 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Jag har köpt en W850i, kanonlur! Sämre kamera än K800i men allt annat är bättre, 1gb minneskort osv.

Senast redigerat av MilleN (3 januari 2007)

Jonni
3 januari 2007 · 1 256 Inlägg

W850i med 2gb minne. Kanontelefon, Abonnemanget är dock ingen höjdare.. Skall byta tilll Tele2 "Fastpris"

MeloveGolf Vw trimmare
3 januari 2007 · 2 995 Inlägg

Nokia n80 Den bästa jag haft nånsin!

Har allt och lite till....Kanon bra 3mp kamera...WLan ger gratis internet på väldigt många platser...2gb minne för 400kr....Absolut den bästa webbläsaren muspekare och uppgraderingsbar flashlite och pop-up blocker är som att surfa på datorn!
Programvara i överflöd det mesta gratis tex divx spelar filmer i dvd-kvalitet med
undertext! Priset skrämmer många men detta är som en mini version av pocket-pc
Fungerar klockrent haft den i 6 mån blir nog denna i många år!

BTW Agilemessenger för nokia rocks! ingen "Snik" version
är som att använda det på datorn vart överraskad 25kr/31dagar har man ju dessutom råd med för att få "riktiga" msn den avgiften betalas automatiskt via ett sms som den själv skickar om man inte avslutar abonnemanget....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Gatzone
3 januari 2007 · 289 Inlägg

Jag skulle rekomendera dig SonyEricsson W850i, jag har haft 810i nu sedan den kom och den är jag grymt nöjd med, det är ett otroligt bra ljud när man använder de medföljande musiklurarna, Jag har beställt 850i nu och den kommer nån gång denna vecka tongue

buster1
3 januari 2007 · 9 Inlägg

själv har jag en motorola k1 krze grymt bra mobil och GRYYYMT SKÖN

hade en w810i också fast den bytte jag mot pocketbiken kan rekomendera den också smile

Harada
3 januari 2007 · 13 Inlägg

Jag har en W810i.. den kommer jag aldrig byta bort... GULD big_smile

Fredrik.Gustavsson
3 januari 2007 · 2 123 Inlägg

Har också en w850i och är mer än nöjd big_smile

c0nne
3 januari 2007 · 401 Inlägg

har en W810i jag, rekomenderar den!
finns bara en sak jag inte gillar med den och det är jäkla plastknarr-ljud på "styrknapparna" ibland sad

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
dudde008 Någon Form Av Proffs
3 januari 2007 · 214 Inlägg

MilleN skrev:
Jag har köpt en W850i, kanonlur! Sämre kamera än K800i men allt annat är bättre, 1gb minneskort osv.

min brors har varit på lagning 2 gånger och hans kompis har också varit på lagning 2 gånger! vissa kanske har otur och andra inte men jag kan inte rekomendera den, jag har en w810 den tycker jag är bra men somliga hatar den!!!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!
BMW E36 LIMO "The Green Hell" (1997)
twin_cam Smålänning
3 januari 2007 · 7 877 Inlägg

Jag har en K700i. Enligt mig en av de bästa telefonerna som gjorts!

Tillverkas ju tyvärr inte längre, men K750 har farsan en och den är skitbra. han rekomenderar den till alla.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Buzted
3 januari 2007 · 62 Inlägg

dudde008 skrev:

MilleN skrev:
Jag har köpt en W850i, kanonlur! Sämre kamera än K800i men allt annat är bättre, 1gb minneskort osv.

min brors har varit på lagning 2 gånger och hans kompis har också varit på lagning 2 gånger! vissa kanske har otur och andra inte men jag kan inte rekomendera den, jag har en w810 den tycker jag är bra men somliga hatar den!!!

verkar ju som ni haft en enorm otur med dom då...Jag har en och den funkar hur grymt som helst....Aldrig krånglat...Alla andra här verkar ju vara jävligt nöjda med den oxåsmile

dudde008 Någon Form Av Proffs
3 januari 2007 · 214 Inlägg

Buzted skrev:

dudde008 skrev:

MilleN skrev:
Jag har köpt en W850i, kanonlur! Sämre kamera än K800i men allt annat är bättre, 1gb minneskort osv.

min brors har varit på lagning 2 gånger och hans kompis har också varit på lagning 2 gånger! vissa kanske har otur och andra inte men jag kan inte rekomendera den, jag har en w810 den tycker jag är bra men somliga hatar den!!!

verkar ju som ni haft en enorm otur med dom då...Jag har en och den funkar hur grymt som helst....Aldrig krånglat...Alla andra här verkar ju vara jävligt nöjda med den oxåsmile

vissa är nöjda med saker som andra inte är nöjda med!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!
BMW E36 LIMO "The Green Hell" (1997)
Karlzzon The One Evolution
3 januari 2007 · 1 627 Inlägg

de vart en k610i tillslut  jag hade en w800i innan och den har samma joystick som k800i och där försvann den mobilen som val för mej

Fäll ner pungen och landa
Kanelbullen
3 januari 2007 · 1 722 Inlägg

köp en vikbar ...big_smile jag har en k800 som fungerar jätte bra ! men nu tycker jag att den är lite för stor

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
vectra--power
3 januari 2007 ·

Har en K800i, 3,2mpx kamera 1gb minneskort å sånt därtongue.. Funkar skit bra!

_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
3 januari 2007 · 365 Inlägg

Hade en sony ericsson K750i inann helt ok telefon grejen var bara det att den var på service HELA tiden.
Tröttnade sedan på att nästan benda bort joysticken bara för att neråt i menyn och slå på kamera knappen för att ta kort.
Så jag köpte en nokia N70, grym telefon med hur mycket funktioner som helst html webbläsare, 3,2mp kamera, videoinspelning som man faktiskt titta på utan att fråga sig vad det är för något.
Och givetvis kan man ladda ner msn till luren och antivirus om man nu vill det.

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang