Ska köpa ny mobil Tips

Nitroo Köttare
3 januari 2007 · 203 Inlägg

jag har en N73 o e grymt nöjd med den!!!

PD-PhoeniXDesigns
4 januari 2007 · 42 Inlägg

som du hör så är det W850i som gäller wink
har den jag oxå. mer än nöjd.

nimoz
9 april 2007 · 385 Inlägg

hejsan.. ja skulle vilja låna tråden lite....vilken ska man välja, mellan  Nokia n73 eller SE K800i?
tacksam för svar.

Maizer
9 april 2007 ·

k800i har jag och jag är väldigt nöjd med den! smile Har inte vart nåt strul eller nånting och jag har nog haft den i ett halvår snart, rekommenderar den!

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
9 april 2007 · 441 Inlägg

Jag har haft en W810 svin bra mobil, bytte till W850 sämsta skit jag har haft.
W810 e mycke bättre, dock har den inte 3G hmm

Kameran är mycke simplare i W850, funktioner som macro osv. finns inte.
Omöjligt att ta kort med den om ljuset är lite dåligt
Den externa högtalaren är sämre.
Mjukvaru buggar trots ständiga updateringar.
Problem med video uppspelningar.


Jag kanske har haft otur med mitt exemplar? Men jag tror tyvärr inte att fallet är sådant...

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
nygren_iv paparazzi
9 april 2007 · 349 Inlägg

Nokia kommer ju me en 5 Mpix mobil snart.. den är jag sugen på.. smile eller uppföljaren till k800i som ja tror heter k810i eller nåt.. har en K800i nu.. men den är på service.. (glappar å massa konstigt) men ja gillar SE´s menyer mer än nokias.. 

hey hey

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
perpelle
9 april 2007 ·

Ingen SE, dålig kvalité rakt igenom. De gör bra mobilkameror dock.
MSN kan du ha på alla mobiler med java, programmet heter mig33.

Vill ha du kvalité en bra UI och en helt okej kamera så skulle jag köpa motorola razr maxx (v6). Där känner du kvalité över hela mobilen. Ingen spraymålad knarrande billighetsplast som i SE.

nimoz
9 april 2007 · 385 Inlägg

men är det inga som har erfarenheter av n73? bra/dålig i längden?

Senast redigerat av nimoz (9 april 2007)

frosth__ Team Kränghäng
9 april 2007 · 657 Inlägg

Köp en Motorola DG edition.. Glassigare lur finns inte.. smile dock inte så många funktioner

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
nimoz
9 april 2007 · 385 Inlägg

någon som vet om n73:an är snabb/seg? tror på 90% att de blir den..mkt mer funktioner än k800i.

ashford
9 april 2007 · 5 Inlägg

Nokia N95! Den finns att förhandsboka nu, ska såå ha den. 5 Mpix kamera och stöd för det mesta du kan tänka dig. Du kan tom. streama filer från datorn eller sändningar från digitalboxen till den med rätt tillbehör... (TV-out har den också har jag för mig)

Bloodhound
9 april 2007 · 44 Inlägg

Har en n73 och den är seg som faan, har lämnat in den på reperation 2 ggr men den har inte blivit bättre. Mkt funktioner och så o grymt bra kamera !

MeloveGolf Vw trimmare
9 april 2007 · 2 995 Inlägg

ashford skrev:
Nokia N95! Den finns att förhandsboka nu, ska såå ha den. 5 Mpix kamera och stöd för det mesta du kan tänka dig. Du kan tom. streama filer från datorn eller sändningar från digitalboxen till den med rätt tillbehör... (TV-out har den också har jag för mig)

håller med om n95:an har haft  N80 i snart 1 år fungerar klockrent blir aldrig en mobil utan WLAN!

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Murvald Knegare
9 april 2007 · 718 Inlägg

MilleN skrev:
Jag har köpt en W850i, kanonlur! Sämre kamera än K800i men allt annat är bättre, 1gb minneskort osv.

Joo håller med.. Älskar menyn för walkmanen.. Riktigt händig telefon..

De enda negativa är väl att den blev knas i högtalaren efter att jag tappat den, men det kanske bara var otur..

Använder den som mp3 när jag åker snowboard och det fungerar kanon! wink

William 2009-02-20
Stoffe_G
11 april 2007 · 135 Inlägg

N73 är en mycket bra telefon på alla punkter, du kan kasta din vanliga kamera, för denna är i det närmaste likvärdig med en vanligt 3,2 mpix kamera.

Telefonen är långsammare än många andra, dock inte så mycket att det stör... Många klagar på detta utan att veta anledningen. Nokia N73 är uppbyggd ungefär som en dator. Den har ett operativsystem precis som en dator (Symbian S60)... Av denna anledning behöver telefonen jobba lite mer för att hålla igång, däremot kan man precis som en dator köra flera program samtidigt och minimera program för att plocka fram dom senare... mycket smidigt.
Mycket flexibel telefon med hur mycket program till som helst...

Sony Ericsson och andra telefoner har så kallade låsta operativsystem som inte har samma flexibilitet och mångfald med programinstallation som N73... Är dock säker på att det kommer inom kort från andra tillverkare...

Jag kan lova att N73 är en mycket bra telefon som fungerar ypperligt! Tog den med 3 abbonomang och är jättenöjd... Betalar mindre i månaden än för min gamla sketna LG U880

Idrott luktar svett, sport luktar bensin
Volvo V40 D4 Cross Country "Ocean Race" (2015)
Oldsmobile Delta 88 "Holiday sedan" (1965)
ghost_boy83 CREW
11 april 2007 · 2 594 Inlägg

skall skälv köpa en nokia N95
jobbar på telenor så får bra pris på den tongue hojta till om det är nån som är sugen på nån mobile me telenor ska jag se om jag kan fixa bra pris big_smile
www.nokia.se

Aerodynamik ...
11 april 2007 · 7 120 Inlägg

Nokia funkar bra big_smile

Kettunen
11 april 2007 ·

Har själv köpt en Sony Ericsson W880i för 3 veckor sedan o jag är kanon nöjd. Vissligen så e ju kameran bara på 2 pix sad & ingen blixt sad Men resten är jag kanon nöjd över. Den har en helt ny Walkman meny osv

fred89 Mazda Über Alles
26 juni 2007 · 121 Inlägg

fick min snodd nu i helgen var en w810 och funderar nu på att köpa en w880
hur ska jag göra ska jag anmäla til polisen och sedan får jag görsäkrings pengar eller hur gör jag

snart på en väg nära dig
ASil_oren
26 juni 2007 · 5 Inlägg

Tycker du ska köpa en Sony W710i...

Bra pris, bra mobil. Bättre kan det ju inte bli!

big_smile

Lisa Vet Icke Om Hon Drömmer Eller Är Vaken. Sedan Hon Dock Funnit Det Senare, Fattar Hon Ett Högtidligt Beslut Att Aldrig Mera Tänka På Några Odjur I Karlskepnad. =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang