Förstabil

Lincoln Trucker
11 januari 2007 · 234 Inlägg

beemern skrev:
hmm, killen me pengar tongue...

Jag jobbar efter skolan ca: 20 timmar i veckan plus helger då blir det ca: 30 timmar. Inte pappas pengar inte.

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Wr00m
15 januari 2007 · 14 Inlägg

jag fick en mitshubishi eclipse 93 GS förr en vecka sen ;]

min första bil xD

Senast redigerat av Wr00m (15 januari 2007)

alex_side Neerd
15 januari 2007 · 1 596 Inlägg

Min förstabil är min probe som jag har nu..den går som en klocka:P ingen motor att skryta med i den heller..haha men men duger ett tag.

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Mizc Fordonare
15 januari 2007 · 14 Inlägg

hoppas på att få ihop pengar till en eclipse som förstabil runt -93 års modell har fallit pladask för den bilen..

Varför bromsa när det finns en gaspedal?
Aerodynamik ...
15 januari 2007 · 7 120 Inlägg

SAAB 900
Nissan 200sx S13
*beslutsångest*

Kanelbullen
15 januari 2007 · 1 722 Inlägg

hihi här har vi bil wink

http://www.blocket.se/vi/10084855.htm?ca=1_10_s

verkar vara en snål och liten bil?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
niclas_swe bitter besserwisser
15 januari 2007 · 644 Inlägg

Mizc skrev:
hoppas på att få ihop pengar till en eclipse som förstabil runt -93 års modell har fallit pladask för den bilen..

har du gjort rätt i.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
robert_87 Lokförare
15 januari 2007 · 126 Inlägg

den jag har nu är min första bil smile

fyller mina behov perfekt!

Saab 900 Aero -96
marre87
15 januari 2007 · 20 Inlägg

började med en 9000 2,3 på 170 hk, har den fortfarande, blir nog lite trim o annat med tror jag, stereon är okej med, spelat 137,5 db på tävling, bar bilar att bygga ljud i ändå

en gång när det var mörk ute körde jag för fort
Generalen Fritids-designer
15 januari 2007 · 293 Inlägg

för mig blir det förmodligen en Volvo 142 -73. Fast om slantarna räcker (har sparat mååånga år) så importerar jag kanske ett Charger objekt från USA eftersom det är billigt där. smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
merca_
15 januari 2007 · 326 Inlägg

tjenare! såg i en länk att nån tyckte du skulle köpa en cupra och det tycker jag å! kan av erfarenhet säga att jag tycker det är en kul bill att köra! lite stuttig kanske men väldigt rolig! fasst det är ju framhjulsdrifft!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
Gabbo
16 januari 2007 · 6 Inlägg

Första bilen är Omegan jag har.. Inget speciellt med den men inte heller helt tråkig. Ganska underhållande på vintern måste jag säga. Billig efter landsväg är den också. Dock ökar förbrukningen inne i stan rätt mycket (kan bero på hur man kör också tongue). Hur som helst, helt okej första bil, även om 3000:ingen hade vart lite fräckare.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang