jääla goa byggen ni har ! basar ju på redigt fint ! har ni mätt hur högt ni spelar ? jag satsar på mellan 145 o 150 db i min ljud bil sen !
ojoj! då må du ha nå rent jävulsk doningar på G?
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Här kommer en liten film på mitt *Budget* ljud, Jbl kitt fram, Jbl koaxer bak å lanzar 15 tums bas driven av ett gas silver 2002 sen så äre en gammal clarion sterio som faktiskt låter bra.
jääla goa byggen ni har ! basar ju på redigt fint ! har ni mätt hur högt ni spelar ? jag satsar på mellan 145 o 150 db i min ljud bil sen !
ojoj! då må du ha nå rent jävulsk doningar på G?
3 st kicker L7 12" i hatthyllan på 744, med ett steg till varje bas, men håller just nu på med dörrarna för att ha dubbla 6,5" ! allt i bilen blir kicker bilder på dörrarna finns i mina projekt
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Här kommer en liten film på mitt *Budget* ljud, Jbl kitt fram, Jbl koaxer bak å lanzar 15 tums bas driven av ett gas silver 2002 sen så äre en gammal clarion sterio som faktiskt låter bra.
ok jag ska försöka lägga up låten men den heter iaf Daskeladen 07 och den finns på VA_-_Dance_Providers_Vol_5_Mini_Nordic_X-Mas_Edition-Bootleg-2006-eURO bara att söka på piratebay å tanka ner hela skivan lovar att Dance providers och remixland skivorna inehåller sjukt mkt goa techno låtar!
Techno är SKÖNT basar på fint, synd att jag inte har benza i bilen å den igång då spelar det hårdare ska lägga up mera filmer på ljudet om någon vill det, körde nu med batteriladdare som inte orkar ladda mer än ca 20 amp så mera kräm kommer.
ok jag ska försöka lägga up låten men den heter iaf Daskeladen 07 och den finns på VA_-_Dance_Providers_Vol_5_Mini_Nordic_X-Mas_Edition-Bootleg-2006-eURO bara att söka på piratebay å tanka ner hela skivan lovar att Dance providers och remixland skivorna inehåller sjukt mkt goa techno låtar!
jag som har kass dator eller hittar man inte den på piratebay ?
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
jag som har kass dator eller hittar man inte den på piratebay ?
jora de finns på TPB... Men sök inte på hela namnet. sök bara på Dance Providers så ska du se att du hittar de...