Vad händer i Danskajaeveln's Garage?

Vill prova det här med forum, samt dela med mig lite av vad jag hittar på i garaget
  • 1 Följare
  • 868 Visningar
  • Uppdaterades senast 8 oktober 2018
danskajaeveln
8 oktober 2018 · 24 Inlägg

Då var det min tur!

Har funderat flera gånger på att dra igång en projekttråd, men har inte kommit till skott förrän nu  cool

Det kommer handla om lite vad som händer i mitt garage, just nu är min numera trogna slitvarg, en V70 D5 från 2006 inne på operation, bara för att Carspect tydligen inte släpper igenom vad för något som helst.. (!)
(Att jag i själva verket blev av med körkortet och nu ändå inte kan köra med skrället ser jag mer som en "motivation till att komma igång").

Min far har alltid sagt, -"Ska du göra något, så ska du göra det ordentligt".

Sagt och gjort, bilen pallades upp och i det stora hela är framvagnen nu helt och hållet amputerad, donator-delar införskaffade och snart skall allt monteras.

Då jag inte gjort något sådant här med trådar och grejer innan har jag naturligtvis helt och hållet missat biten med att "lite bilder är ju alltid trevligt"... (Läs idioten glömde fotografera)

Så än så länge får de läsare som hittat hit hålla tillgodo med en bild på pärlan, här har vi den:

https://www1.garaget.org/gallery/images/32/31542/31542-427e5e0da93464f653d25a7942cb1b91.jpg

Uppdatering kommer, så fort jag har fått tummen ur och gjort något lol

På återseende, och tack för visat intresse!

Volvo V70 D5 Sport Edition "Xpedition Z" (2006)
Sukkan
8 oktober 2018 · 451 Inlägg

Ja hänger på 😁

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang