Tjejer och stylade bilar....

nofearsy Bilbyggare
10 juli 2005 · 225 Inlägg

Tja,
tänkte se om man kan samla ihop ett gäng användar namn från garaget med töser som stylar/trimmar/kör fina bilar för att visa sambon min att det finns tjejer som fixar smile
(hon tror att hon e ensam så hon vågar knappt säga att hon e intresserad)

så kom igen och sägtill de som finns=)
känner bara till 2 töser som har varsin tvåfötti (240) tongue

// Blinka me neonen om du vill rejsa big_smile

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Feffy
10 juli 2005 · 231 Inlägg

Har jag sagt att jag inte vill?

Men just nu har vi varken parkering eller pengar till bilen jag vill ha och säger inte jag vad jag tycker vi ska göra med din?

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Karlzzon The One Evolution
10 juli 2005 · 1 627 Inlägg

är de här ett familjegräl?

Fäll ner pungen och landa
nofearsy Bilbyggare
10 juli 2005 · 225 Inlägg

nej nej... de vart mer ett tjafs tongue

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
kIM0h
10 juli 2005 · 126 Inlägg

Min tjej är intresserad av bilar.. men hon har tummen mitt i handen om hon ska börja meka hehe smile men någonstans måste man börja!

9-5 aero
Saab 9-5 Aero "WT-R" (2006)
Kimze Fartglad ;)
10 juli 2005 · 128 Inlägg

Karlzzon The One skrev:
är de här ett familjegräl?

hehe smile
Fanns en tråd uppe inne om tjejer som gör vid sina egna bilar och det fanns en hel del.

chrizz Administratör
10 juli 2005 · 11 783 Inlägg
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

Karlzzon The One skrev:
är de här ett familjegräl?

Nej det är det inte smile

Råkar bara vara en aning kräsen över vad jag vill ha för bil. Vill ju inte skaffa en för att den är billig och sen inte trivas med den.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Humlan
11 juli 2005 · 238 Inlägg

Om damen är intresserad av att lära sig är det ditt ansvar att lära henne, oavsett modell eller bil!

A B E C E D E
nofearsy Bilbyggare
11 juli 2005 · 225 Inlägg

Humlan skrev:
Om damen är intresserad av att lära sig är det ditt ansvar att lära henne, oavsett modell eller bil!

jo jag ska det men hon vill ha så dyra bilar juh *suck*
Jag som e fattig student kan inte köpa en bil till henne för 60 lök .. även om jag skulle vilja de ..
men som balo sa till mowgli (eller hur dom nu stavar)
" Jag ska lära han(henne) allt jag kan "

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

nofearsy skrev:

Humlan skrev:
Om damen är intresserad av att lära sig är det ditt ansvar att lära henne, oavsett modell eller bil!

jo jag ska det men hon vill ha så dyra bilar juh *suck*
Jag som e fattig student kan inte köpa en bil till henne för 60 lök .. även om jag skulle vilja de ..
men som balo sa till mowgli (eller hur dom nu stavar)
" Jag ska lära han(henne) allt jag kan "

Mhe... Vadå ge mig en bil? Det är väll ändå jag som ska betala den sen när jag skaffar den?

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Humlan
11 juli 2005 · 238 Inlägg

Back to basics!!! Vad vill damen ha för bil? Garaget hänger på längden som så mycket annat! big_smile

A B E C E D E
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

Humlan skrev:
Back to basics!!! Vad vill damen ha för bil? Garaget hänger på längden som så mycket annat! big_smile

Ja det finns en del men den bil jag vill "jobba" med är en mercedes 500.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
nofearsy Bilbyggare
11 juli 2005 · 225 Inlägg

Feffy skrev:

Humlan skrev:
Back to basics!!! Vad vill damen ha för bil? Garaget hänger på längden som så mycket annat! big_smile

Ja det finns en del men den bil jag vill "jobba" med är en mercedes 500.

hon menar här en 80-tals 500 SEC eller typ 95ans S500 smile
Bara för att göra de med "precist"

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Humlan
11 juli 2005 · 238 Inlägg

Utmärkt val!! Årsmodell?  Vad vill du ha gjort och vad är din slutpunkt? Det viktigaste är att du har klart för dig vad ditt mål är med bilen; trim, styling, lack, prestanda? Rita upp en bild i huvudet om hur du vill att din bil ska funka och hur du vill att den ska se ut! Sen finns det hur mycket hjälp att få för att få den dit. För din egen självkänsla är det viktigt att du gör så mycket som möjligt själv även om det innebär att du offrar tid, pengar och till viss del eget utseende. Känner dig inte men vissa tjejer som vill meka vill inte offra långa naglar och ett perfekt hår. Förhoppningsvis är inte du en av dom! Renoverade själv en bil totalt på mindre än nio månader och fick offra en hel del tid och pengar på detta. Skulle du ha frågor hör av dig, har mekat en hel del med mercs. Faktiskt mitt tredje förnamn; Birgitta Helena Mercedes.....

A B E C E D E
Humlan
11 juli 2005 · 238 Inlägg

EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!

A B E C E D E
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

Humlan skrev:
Utmärkt val!! Årsmodell?  Vad vill du ha gjort och vad är din slutpunkt? Det viktigaste är att du har klart för dig vad ditt mål är med bilen; trim, styling, lack, prestanda? Rita upp en bild i huvudet om hur du vill att din bil ska funka och hur du vill att den ska se ut! Sen finns det hur mycket hjälp att få för att få den dit. För din egen självkänsla är det viktigt att du gör så mycket som möjligt själv även om det innebär att du offrar tid, pengar och till viss del eget utseende. Känner dig inte men vissa tjejer som vill meka vill inte offra långa naglar och ett perfekt hår. Förhoppningsvis är inte du en av dom! Renoverade själv en bil totalt på mindre än nio månader och fick offra en hel del tid och pengar på detta. Skulle du ha frågor hör av dig, har mekat en hel del med mercs. Faktiskt mitt tredje förnamn; Birgitta Helena Mercedes.....

Hmm ja det blir ju en äldre årsmodell. Sen har jag lite planer för vad jag skulle villja göra med den. MEn först ska den ju införskaffas.

Och jag är inte rädd för att skita ner mig. Är van att ha korta naglar (är så nerbitna) och håret går alltid att tvätta och ha i flätor så hänger det inte överallt.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

Humlan skrev:
EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!

Okej tack för rådet smile

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
nofearsy Bilbyggare
11 juli 2005 · 225 Inlägg

Humlan skrev:
EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!

jag håller med dig faktiskt smile
dock har jag inte provad den äldre själv, men prestandan hur är den?,  kanske du kan svara på wink

du kanske har lite länkar till sidor med just mercedes styling/trimmning,
kan juh va kul att sätta sig in lite så man kan svara på de frågor som kommer att komma också, för dom brukar komma vid konstiga tillfällen smile

*jag känner min sambo*

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Feffy
11 juli 2005 · 231 Inlägg

nofearsy skrev:

Humlan skrev:
EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!

jag håller med dig faktiskt smile
dock har jag inte provad den äldre själv, men prestandan hur är den?,  kanske du kan svara på wink

du kanske har lite länkar till sidor med just mercedes styling/trimmning,
kan juh va kul att sätta sig in lite så man kan svara på de frågor som kommer att komma också, för dom brukar komma vid konstiga tillfällen smile

*jag känner min sambo*

Usch sluta känn mig så väl wink Och det är nog bra att du pluggar på lite själv för du lär va den jag frågar först om hjälp tongue

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang