Tjejer och stylade bilar....

Feffy
21 juli 2005 · 231 Inlägg

adnillen skrev:

nofearsy skrev:
adnillen : dig kanske man har kört för bi några gånger då med tanke på att vårt landställe ligger uppe i norberg smile

Ja det vet man aldrig? smile

Då åker du förbi här nån gång per år då! *s*

Vi handlar rätt ofta inne i avesta då det är bättre butiker där än i lilla Norberg. Men för fearsy är det ju första sommaren där wink

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
adnillen Tung på högerfot
21 juli 2005 · 18 Inlägg

Feffy skrev:
Vi handlar rätt ofta inne i avesta då det är bättre butiker där än i lilla Norberg. Men för fearsy är det ju första sommaren där wink

Ahh.. din sida lantstället kommer ifrån wink Va trevligt!

| I'm lost, totally! |
9-3 SS - såklart -
nofearsy Bilbyggare
22 juli 2005 · 225 Inlägg

det borde finnas så man kan söka på killar/tjejer så att man kan se om de finna tjejer här eller inte, för även om ni e ett par så verkar de mycke mindre än det borde... eller hur jag ska säga det ..

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Humlan
22 juli 2005 · 238 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=471

Finns några att välja mellan.....

A B E C E D E
Feffy
23 juli 2005 · 231 Inlägg

Humlan skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=471

Finns några att välja mellan.....

Ja där fanns det ju lite fler smile

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
nofearsy Bilbyggare
24 juli 2005 · 225 Inlägg

jag och humlan ligger just nu på 91 inlägg var tongue

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
adnillen Tung på högerfot
25 juli 2005 · 18 Inlägg

Nu är äntligen några bilder uppe på bilen, dock allt orginal - den ska självklart fixas till också med diverse saker.

| I'm lost, totally! |
9-3 SS - såklart -
Biiatchen
6 oktober 2005 · 367 Inlägg

nofearsy skrev:
Tja,
tänkte se om man kan samla ihop ett gäng användar namn från garaget med töser som stylar/trimmar/kör fina bilar för att visa sambon min att det finns tjejer som fixar smile
(hon tror att hon e ensam så hon vågar knappt säga att hon e intresserad)

så kom igen och sägtill de som finns=)
känner bara till 2 töser som har varsin tvåfötti (240) tongue

// Blinka me neonen om du vill rejsa big_smile

Hahaha d e ente fel på tjejer som stylar sina bilar dom kan bli minst lika fina som små pojkarnas kärror!! wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Biiatchen
6 oktober 2005 · 367 Inlägg

FAAN!!! när ska detta ske med en bil träff för bara oss tjejer??!! wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Zonic_boom VO i Team Carkings Garage
6 oktober 2005 · 146 Inlägg

PumaIdA skrev:
Hahaha d e ente fel på tjejer som stylar sina bilar dom kan bli minst lika fina som små pojkarnas kärror!! wink

det är klart ni kan, min tjej är ett utmärkt exempel på det. hon har betydligt snyggare bil än mig. o hon skruvar själv. knappt man får hjälpa till bara.

bild på hennes bil. http://img.photobucket.com/albums/v388/ … rginal.jpg

www.Risetrade.se www.Carkings.se www.clausautoparts.se www.xyz-racing.com
Racing! Because football, baseball, bowling, and golf only require ONE BALL
Thunderstruck
17 mars 2006 · 180 Inlägg

Humlan skrev:
EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!

Varför inte införskaffa en riktigt gammal 500 i såna fall, då behövs ju ingen montering av såna där lambo dörrar, den har ju redan måsvinge dörrar smile sen luftfjädring och 20" fälgar....nice värre smile

Vem hinner bromsa för fartkameror när det finns långa raksträckor
FugitivE BMW Power
17 mars 2006 · 2 362 Inlägg

Var allt kul att läsa vad ni har kommit fram till !. Vet själv hur ni känner er med att ha stor hjärna , fast plånboken lite. Jag håller själv på att pluggar och får inte in ett skvatt med pengar i princip, lite soppa pengar i månaden tongue. Då jag får in pengarna som mest är när jag fyller år och jobbar. Det är jobbigt, men det går, bara att man får lägga sina planer på en längre tidslinje (tongue) och bita ihop big_smile. Har man ett intresse av något som är dyrt så har man smile.

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
Jeny
19 mars 2006 · 88 Inlägg

Haha jag vet känslan! har en hel lista på saker  jag vill göra med min bil..men man får ta en sak i sänder eftersom man får pengar! De mesta går ändå till bensin pengar om man vill ta sig nånstans och få använda bilen tongue

Blue Queen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang