Ja då har man äntligen fått tag i en svensk klassiker! Vad är tanken med denna svenska skönhet då? Jo de är så enkelt som att den ska var orginal, de ska va en gubb bil helt enkelt. De är nått charmigt med de tycker jag. De jag... Visa mer
Fick blir en liten motor tvätt. Motorn är rätt fräsch men de gjorde gott med en tvätt.
Före
Efter
Hittade ett "Herre jösses" bra fälg rengörings medel. Dock kanske jag skulle läst instruktionerna först för att de gick inte å andas när man spraya på de, men de blev rent
De va allt för denna gången! I helgen blir de å träffa lite goda vänner en av dom kör också en blå 245 så de blir nog lite bilder på de här nästa vecka. Ha de gott!
Hallå igen! De har gått en tid sen sist. De har inte hänt jätte mycket med 245an mer än lite äventyr! För helgen var jag och hälsade på några kompisar, vart en av dom har också härlig kalsong blå 245! Så de fick ju bli lite bilder så klart!
Vi var ju givetvis tvungna att köra varandras bilar. Så när han körde min en sväng så stannade vi till på en skrot för å se om de fanns något å plocka. Sen när vi skulle åka igen så tog han upp sin nyckel till sin bil och försökte starta min bil... han trodde han körde sin bil. De va lite kul
För ett tag sedan kom jag över nått jag har velat ha ända sen jag köpte min 245a! Men alla jag har hittat har varit svin dyra eller ej kompletta. Men så dök de upp en annons på blocket där en man sålde av MASSA grejer! Hans pappa och farfar var tydligen duktiga på å samla på sig massa saker. Å aa de hade samlat på sig mycke grejer!!! Bland annat en takkorg och ett usa takräcke. Usa räcket var tyvärr redan sålt men de andra var kvar så åkte direkt! De va löjligt billigt!
Dock fanns de bara ett fäste kvar...men som tur va fanns biltema bara nån kilometer bort.
De va inga problem å få hem den, bara en massa roliga blickar
Dagen efter så tog jag in bilen på jobbet för å göra fästena. Å ja de tog lite tid!
Försökte härma original fästet så mycket som möjligt men a de va svårt. Alla blev lite olika men de fungerade iallafall
Blev jätte nöjd! De passa bilen så himla bra tycker jag! Ha de gött och skruva på så ses vi till nästa gång!