Helt allvarligt....
Körkort..är ingen självklarhet.
Det är ett privilegium..
Vet du inte vad det betyder..slå upp det i en ordlista.
Det finns vissa krav, och de skall uppfyllas (med lärdom)
att lära sig ett facit är INTE lärdom.
Jag skäms över vissa av er..som "lyckats" att ta ett körkort.
Era körkort är lika mycket värt som ett lånekort på biblan.
Man skyller mycket på gammlingar,fylla,knark,Etc
Men vete fan om inte ungdomar med nya körkort gör mer skada än de ovan till sammans.
Jag är inte det bästa exemplet själv..jag har gjort en massa dummheter, mer eller mindre frivilligt...men inte i TRAFIKEN och jag har lärt av dem.....det jag ser i dag, vid vissa tillfällen är hårresand, vad tänker en del av er med? R?vn..eller vad?
Jag har FULL-Pott vad det gäller körkort, jag vet att många/alla av er vill ha det.
Men med det kommer ett STORT ansvar, jag har A alla katerogier..men jag skulle inte drömma om att köra cykel iaf..då jag vet att jag kör livet av mig på 5 min (och kan skada andra) jag vet att hjärnan rinner ut i högernäven, så jag låter bli...Att ha körkort är inte självklart, man skall förtjärna det och vara värdig det, dessvärre måste jag säga att många som har körkort i dag skulle aldrig haft det....Låter jag som en gammal grinig gubbe? ja kanse det...jag har haft körkort lika länge som en del av er är gammla

jag är 20 i själen och 39 i kroppen, och tycker bilar är livet...var rädda om er, livet är långt...