Transformers filmen. Någon mer än jag som ser framemot denna?

xorox_88 Smack that ass!!
8 juli 2007 · 2 953 Inlägg

haxer skrev:
Den va riktigt bra helst polisen big_smile inte bilen då utan han som häktar killen "försök ta mitt vapen" big_smile

haha de va ju han som trode att mojo va en ny drog som ungdomar håller på med fast de va hundens värktabletter tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
MilleN
8 juli 2007 · 9 108 Inlägg

Såg den på bio förut och blev jäkligt besviken över hur löjlig den var, hade velat att den tilltalade folk över 15 i alla fall..

Annars en ruskigt bra gjord film som man faktiskt måste se wink

Transformers 2 ska komma 2009 enligt imdb wink

Tzatziki
8 juli 2007 · 452 Inlägg

Jag såg den på bio igår tillsammans med en hög arbetskollegor.
Jag såg riktigt fram emot denna filmen och hade sjukt höga förhoppningar.
Kan säga så mycket som så att mina läppar var upp mot öronen under nästan hela filmen
och lätt en av de bästa filmerna jag sett .. iaf i år. Sjukt snyggt gjord!!

Denna rekommenderar jag helt klart och den måste ses på bio!
De som tankar ner denna filmen för de inte vill spendera 90-100:- för att se den på bio
går verkligen miste om något! Ljudet gör extremt mycket ..

9½ av 10 får den av mig då den blev lite segare mot slutet ..

airam
8 juli 2007 · 390 Inlägg

SatansWrath skrev:
Filmen var dock skitbra tyckte jag bortsett från den lilla fula deceptions roboten frenzy med sina barnsliga sätt o ljud, plus filmen borde vara lite brutalare för att tilltala en äldre publik, men va fan den sparade ju inte på krutet direkt smile

Håller med här. Den där frenzy störde mig, hade funkat om den varit tyst iaf.
Annars tycker jag den var riktigt underhållande.

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
Maizer
8 juli 2007 ·

xorox_88 skrev:

nissan 200sx skrev:

Maizer skrev:
Är det bara jag som inte haft några transformers eller inte har en aning om vafan det är? tongue

aj aj aj illa...

ajaj vissa har de inte lätt i livet big_smile du ahr iaf gått misste om nå grymmt har till och med starscream tror jag den röda flyggubben iag att de va på leksak från 90talet tongue

Haha nej jag kan inte ha haft en lätt uppväxt:P Men en kompis berättade om att det var några robotar igår, och jag tror nästan jag kommer ihåg. Kunde de bli bilar och sånt?

Streckkoden
8 juli 2007 · 2 655 Inlägg

Var på premiären i onsdags och jag blev lite besviken.. Lite överdrivet för min smak..
Vissa scener var riktigt bra men helheten blev lite fjantig..

henkebenke
8 juli 2007 · 1 703 Inlägg

Såg den igår... en förbaskat ball film big_smile
Till er som tyckte den var barnslig... filmen är baserad på tecknad serie, fordon som förvandlar sig till robotar.. hallå, vad trodde ni? Är ju inte schindlers list direkt wink

Bumblebee ftw! smile

http://michiganclassics.com/TransformersCamaro/bumblebee_height.gif

Senast redigerat av henkebenke (8 juli 2007)

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Maizer
8 juli 2007 ·

haha då vet jag visst vad det är tror jag, kommer ihåg det lite, såna har jag fan också haft big_smile

xorox_88 Smack that ass!!
8 juli 2007 · 2 953 Inlägg

Maizer skrev:

xorox_88 skrev:

nissan 200sx skrev:

aj aj aj illa...

ajaj vissa har de inte lätt i livet big_smile du ahr iaf gått misste om nå grymmt har till och med starscream tror jag den röda flyggubben iag att de va på leksak från 90talet tongue

Haha nej jag kan inte ha haft en lätt uppväxt:P Men en kompis berättade om att det var några robotar igår, och jag tror nästan jag kommer ihåg. Kunde de bli bilar och sånt?

hehe ja olika fordon kan dom bli

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Mattias_Kungsbacka
8 juli 2007 · 332 Inlägg

jag ska se den idag tänkte jag... jag lekte ofta med tranformers när jag var liten det var ju lätt dom roligaste leksakerna som fanns på den tiden big_smile

Aerodynamik ...
30 juli 2007 · 7 120 Inlägg

Då har man sett filmen big_smile (cirka en månad efter alla andra)

Men jag tyckte den var över förväntan, den var inte barnslig som jag trodde och WOW vilka special effekter. Briliant big_smile

Djtammy
30 juli 2007 · 14 Inlägg

Den var grym! vilka effekter!tongue

Life is not what it seems to be
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
30 juli 2007 · 1 177 Inlägg

Sjukt bra film, bruden som kunde vad bilen hade för fel i början var inte helt fel tongue tror alla hörde mig dra en djup suck när hon böjde sig in i motorrumet och sa att fördelarlocket satt för löst på Camaron (drömtjej) haha

Mvh Andro

Senast redigerat av Galic_Andro (30 juli 2007)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang