Zlatan, Behövs han i landslaget???

Albertoo
7 februari 2007 · 538 Inlägg

Klart vi behöver han, sveriges största stjärna tycker jag! Lagerbäck däremot borde avgå så fort som möjligt! 12:e utan seger. vi kommer aldrig o komma till EM. Överallt jublar länder över att Zlatan inte e med men vi i sverige skiter i han! klart han skiter i landslaget, det hade jag oxå gjort!
www.sparkalagerback.nu  skriv under där!

Senast redigerat av Albertoo (7 februari 2007)

Whopper Novas pappa
7 februari 2007 · 105 Inlägg

Albertoo skrev:
Klart vi behöver han, sveriges största stjärna tycker jag! Lagerbäck däremot borde avgå så fort som möjligt! 12:e utan seger. vi kommer aldrig o komma till EM. Överallt jublar länder över att Zlatan inte e med men vi i sverige skiter i han! klart han skiter i landslaget, det hade jag oxå gjort!
www.sparkalagerback.nu  skriv under där!

Tror nog att vi går till EM utan Zlatan, men väl där blir det galet svårt utan honom...
Vi vann mot Spanien utan honom tex, men tror inte vi har en chans mot Spanien i ett EM.

Zlatan behövs, så är det.
Hej.

"Farbror Melker, varför badar alltid du med kläderna på?"
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
7 februari 2007 · 545 Inlägg

njaaa ja tror nog vi klarar oss utan divan:)

Två ord räcker, SAAB knäcker
Nore
7 februari 2007 · 64 Inlägg

Det är ju inte riktigt EN person som gör hela laget precis. Det är ju fortfarande en Lag sport! Men chansen blir mindre tror ja, ut med dom gamla rävarna å in med lite nytt!

Sällan Pinkar En Trä Häst
Aldin AT Däck
7 februari 2007 · 501 Inlägg

det är klart han behövs ... sverige behöver en målgörare som han dom har ett bra lag men dom behöver en som är grymm på göra mål med annars går det inte

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
Albertoo
7 februari 2007 · 538 Inlägg

Nore skrev:
Det är ju inte riktigt EN person som gör hela laget precis. Det är ju fortfarande en Lag sport! Men chansen blir mindre tror ja, ut med dom gamla rävarna å in med lite nytt!

visst är det en lag sport, men en person kan göra väldigt mycket för laget o inte bara spelmässigt. är Zlatan med så känner spelarna sig säkrare, det skapar en helt annan stämmning i laget vilket medför bättre spel. Lagerbäck måste avgå, annars kommer inte zlatan tbx. så svff får nog ta o välja vem av de som är mest värdefull för laget. Helt klart Zlatan tycker jag!

Merclone Leg. Spådam
7 februari 2007 · 816 Inlägg

Saken är den att Sverige inte har en chans i internationell fotboll, alla lever fortfarande med VM-94 i tankarna och tror att vi är en stor fotbollsnation. Saken är den att vi suger... Och inte lite...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Hee-Maan
7 februari 2007 · 3 113 Inlägg

jag tror att vi kan klara oss utan honom men fall han var med oss skulle det underlätta vår väg..

Semper Fi
lanred
7 februari 2007 · 555 Inlägg

Klara sig? Jo vidare till åttondel sen bli utspelade. I en toppform Zlatan slår Allbäck och Elmander. Elmander är bättre än Allbäck dock. Sen att folk kallar honom diva utan att känna honom och bara tro känna honom efter vad media skriver för skit om honom, som alla tror är sant. Den dagen ni hade fått stå ut med sånt så hade ni heller inte varit så glada för det.

Visst, han går sin egen väg. Men det är iallafall såna man måste kunna handskas med, alla stora lagen har såna spelare och de är ändå såna som avgör de stora matcherna.

Alla lyckas och misslyckas, men när han misslyckas verkar kritiken bli större än allt annat i Sverige.

Behövs han i landslaget? Beror på vad Sverige har för ambitioner i slutspel.

alminjo SLK
7 februari 2007 · 610 Inlägg

Laget va inget utan Maradona....
Laget va inget utan Pelle...
Laget blir inget utan Zlatan...

Sir_x
7 februari 2007 · 945 Inlägg

Jag skrev på listan. Det är dags nu för lite jävla ändring. Måhända gör inte Zlatan ett helt lag men han är viktig för att övriga lag ska darra lite. Jag anser att ett Sverige utan Zlatan är som Iron Maiden utan Bruce!

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
7 februari 2007 · 13 776 Inlägg

ähhh en spelare hit eller dit skit samma om det är Zlatan eller någon annan fjant

är det så illa att en spelare bär upp ett lag förtjänar vi inte att vinna

dessutom borde sverige vara glad att slippa ha honom med om han inte tycker sverige har gjort saker för honom innan som väger upp hans svinerier och dålig respekt för svenska laget som han gjorde när han blev avstängd

förövrigt suger fotboll finns inget tråkigare att titta på sitta och glo på en boll utan att det händer något och händer det något så ligger dom bara o grinar smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Sandman
7 februari 2007 · 873 Inlägg

Merclone skrev:
Saken är den att Sverige inte har en chans i internationell fotboll, alla lever fortfarande med VM-94 i tankarna och tror att vi är en stor fotbollsnation. Saken är den att vi suger... Och inte lite...

Enda året man sammlade på fotbollsbilder istället för hockeybilder vill jag minnas.

Don't get mad, get even.
MilleN
8 februari 2007 · 9 108 Inlägg

Zlatan är grym i klubblag men tycker faktiskt inte han presterar bra alls i landskamper..
Sedan kommer vi nog inte så långt varken med eller utan honom. Håller med Merclone, vi är faktiskt ingen fotbollsnation. Fast jag klagar inte om jag blir motbevisad big_smile

Sleepy_One jopp
8 februari 2007 · 145 Inlägg

överskattad e ju första ordet som man kommer å tänka på när man hör zlatan

jomenvisst
Whopper Novas pappa
8 februari 2007 · 105 Inlägg

Sir_x skrev:
Jag skrev på listan. Det är dags nu för lite jävla ändring. Måhända gör inte Zlatan ett helt lag men han är viktig för att övriga lag ska darra lite. Jag anser att ett Sverige utan Zlatan är som Iron Maiden utan Bruce!

Sjysst paralell... smile
Håller med dig jag...

"Farbror Melker, varför badar alltid du med kläderna på?"
Jaysx SupeR
8 februari 2007 · 106 Inlägg

Alltid lika roligt att läsa utalanden med den typiskt svenska mentaliteten  " Zlatan är inte som alla andra o rättar sig inte efter mängden o borde inte få spela "

Det kan man ju få tycka men hur dryg, snobbig o jävlig medierna än målar upp honom som så är han en sjukt bra fotbolls spelare...
Han är för tillfället i stor form, och att inte Sveriges Ledning (Lagerbäck) gör allt för att få med honom i Landslaget igen pga att han är lite för Snobbig är ju skratt retande!

Helt sant som många skriver att man inte kommer nån vart med en spelare, men en av världens just nu bästa spelare lär ju inte göra skada i det föråldrade svenska landslaget..

Hörsss.

-red lights-
Masaru hater
8 februari 2007 · 656 Inlägg

eller behöver Zlatan Sverige? Det går ju ändå rätt bra för honom nu.. Varför riskera att förstöra det genom att gå in i landslaget där han knappt kommer att trivas?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
DanneDynamit
8 februari 2007 · 302 Inlägg

man får inte glömma att utan sverige hade han inte kommit så långt som han gjort

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Sir_x
8 februari 2007 · 945 Inlägg

DanneDynamit skrev:
man får inte glömma att utan sverige hade han inte kommit så långt som han gjort

Hur menar du då?

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang