Centrumkåpor- VW A8 Replica Fälgar

FabbeT
27 maj 2008 · 5 Inlägg

Dom skall vara 12 cm i diameter.

Har dom sådana på Nässjö däck trots att dom inte ens säljer A8 replikor??!

Granathe
27 maj 2008 · 136 Inlägg

som jag skrev på sida 1. kolla med grabbarna på www.nordendack.se dom kan grejja det du söker

VW Passat 1.8T. 97-
FireTraXX DFFL
27 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Loggan till de olika bilmärkena är bara "klistermärken".
Alltså någon hårdplastgrej med klistrigskumgummibaksida.

Alla centrumkåpor är blanka från början.

Senast redigerat av FireTraXX (27 maj 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FabbeT
18 juni 2008 · 5 Inlägg

Granathe skrev:
som jag skrev på sida 1. kolla med grabbarna på www.nordendack.se dom kan grejja det du söker

Dom på www.nordendack.se kunde inte hjälpa till heller..
Man får bara emblem när man köper fälgar sa dom.

onej84
21 juni 2008 · 1 854 Inlägg

Auto däck i Eskilstuna fixade fram åt mig.

FabbeT
2 oktober 2008 · 5 Inlägg

Har varit och pratat med killarna på Autodäck, först lät det lovande men det verkar som dom inte heller kan hjälpa mig. Men det var helt klart närmast att lyckas där. Tråkigt..

jocke_gronberg
2 oktober 2008 · 4 586 Inlägg

det tråkiga är att en replicafälg inte har samma centrumstorlek som orginal annars skulle man kunna gå till normans och handla

FireTraXX DFFL
2 oktober 2008 · 9 020 Inlägg

Jag fick kåpor till mina A8-replikor.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
AttackMedic
2 oktober 2008 · 379 Inlägg

Jag letade som en galning efter centrum märken till mina RS4. Mailade nästan alla som sålde replikor men var blankt nej. Hörde även med en del däck firmor och samma sak där. Ej beställa löst. Hittade dock mina på ebay! Smidigt och billigt!

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
FabbeT
9 mars 2009 · 5 Inlägg

Efter mycket letande utan framgång fick jag nog och bestämde mig för att tillverka egna emblem. Det blev helt ok.

Robban30
11 mars 2009 · 144 Inlägg

Såg att teletyre sålde sådana fälgar hör med dem.

Robban

Robert
ZeroHero
12 mars 2009 · 9 Inlägg

ja de blev juh bra med dina egen fixade emblem. Jag har samma men ska ta och fixa det snart för skulle bara lämna Centrumkåpan till en däck firma så han kunde veta hur stora märken som han skulle beställa åt mig smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang