nu blev ja glad=) trodde de flesta gillade snön..hehe längtar i varje fall till elmia för då är de la sommar ir?
då är du allt inne på fel forum om du tror du e ensam om att längta till sommaren!
Vill minnas någon tråd bara för 2-3 veckor sedan där alla gnällde för att det regnade och var plusgrader.
Jag skrev att jag var glad för att det kunde tyda på att det inte blir någon snö och att det kanske blir en tidig vår. Var bara några få som höll med om det.
Fick samma bemötande IRL, och alla tyckte jag var dum i huvudet som ville ha sommar. "Vi vill åka skidor under februari!"
Sedan två dagar efter att snön kommit gnäller alla och vill ha sol
Sitta med kaffe och glass ute på lunchrasterna, gliiiiida med bilen, uteservering med en kall öl i handen......... Samtidigt som allt detta så ligger solen på o glassar!
Vinter i all ära, men den ska vara från november till januari sen kan de börja töa lite smått, sen i början av mars kan det vara tomt på snö och man kan börja lätta lite på kläderna
själv saknar jag inte sommarn ännu. Älskar vintern då jag kan åka te fjället varje helg å ha det gött. I slutet av mars är det väl ok att sommaren kommer. Tycker det är riktigt skönt att det pendlar mellan vinter å sommar.
Vinter och snö e härligt, man kan både sladda med bilen och åka skidor:) Vill dra till fjällen och åka i puder snö precis som för ngn vecka sen igen...
inget fel på vintern men saknar nog sommaren nu! vintern skulle ju inte behöva vara så lång och så sko de inte behöva finnas nån höst eller vår:D
Mjaa..
Sommarn som kommer ska ju vara den varmaste på lääänge tydligen.
Den som väntar på nåt gott
nehe whoo vilken sommar i så fall=) fan vad gött...ska ta mig sola varje dag i så fall om det är fint väder=D älskar o ligga under solen när det är varmt..men det är inte så kul om man råckar somna det har hänt ett antal ggr..men tur som så bränner jag mig aldrig blir bara brunare konstigt nog=D förra sommaren badade inte jag så mkt..hehe ja vill nog inte berätta varför låter löjligt;) men i sommar ska ja fan bada jag ska tvinga ner mig i vattnet men inte ensam ..nej det vågar jag inte ;)hehe
inget fel på vintern men saknar nog sommaren nu! vintern skulle ju inte behöva vara så lång och så sko de inte behöva finnas nån höst eller vår:D
Mjaa..
nehe whoo vilken sommar i så fall=) fan vad gött...ska ta mig sola varje dag i så fall om det är fint väder=D älskar o ligga under solen när det är varmt..men det är inte så kul om man råckar somna det har hänt ett antal ggr..men tur som så bränner jag mig aldrig blir bara brunare konstigt nog=D förra sommaren badade inte jag så mkt..hehe ja vill nog inte berätta varför låter löjligt;) men i sommar ska ja fan bada jag ska tvinga ner mig i vattnet men inte ensam ..nej det vågar jag inte ;)hehe
snälla berätta vardför bada du inteee
haha för jag är rädd att det ska komma nån o bita mig i tårna eller dra ner mig i vattnet när jag simmar kanske en gädda ir nått..hehe de va väl inte nåt egentligen..men alla har sin lilla pinsamhet