7380
Sök

saknar sommaren=(

873 Inlägg
12 februari 2007
ErskPersk skrev:
Car_Babe skrev:
nu blev ja glad=) trodde de flesta gillade snön..hehe
längtar i varje fall till elmia för då är de la sommar ir?

då är du allt inne på fel forum om du tror du e ensam om att längta till sommaren! big_smile

Vill minnas någon tråd bara för 2-3 veckor sedan där alla gnällde för att det regnade och var plusgrader.

Jag skrev att jag var glad för att det kunde tyda på att det inte blir någon snö och att det kanske blir en tidig vår.
Var bara några få som höll med om det.

Fick samma bemötande IRL, och alla tyckte jag var dum i huvudet som ville ha sommar. "Vi vill åka skidor under februari!"

Sedan två dagar efter att snön kommit gnäller alla och vill ha sol tongue

Folk är kul...

Don't get mad, get even.

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
12 februari 2007
Ja snacka om att man saknar sommaren!

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

562 Inlägg
12 februari 2007
Längtar so mfan till sommarn när allsvenskan drar i gång så man kan få ett liv igen xD big_smile kröka, skrika, träffa gamla klack polare ojoj big_smile thats life!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
12 februari 2007
ja vem längtar inte till sommarn... sol , bad , svalka sig med en kall grogg, sommar fälgarna på bilen... oj oj oj.. vill ha sommar nuuuuu!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

873 Inlägg
12 februari 2007
Framför allt är jag lack på vädret pga att det hindrar mig från att få något vettigt gjort på sommarbilen.

Förbannade snö sad

Don't get mad, get even.

2 201 Inlägg
12 februari 2007
klart man längtar till sommaren.  till alla fina bilar kommer ut på vägarna

351 Inlägg
12 februari 2007
längtar oxå till sommarn å åka på alla de flesta bilträffarna grilla å ta en kall stark öl, å bara ligga å sola smile

Våga Köra Sänkt

Kettunen
12 februari 2007
Jaaaaaaaaaaaaag med sad Min bil behöver rastas nu tongue

Fartglad
336 Inlägg
12 februari 2007
Sitta med kaffe och glass ute på lunchrasterna, gliiiiida med bilen, uteservering med en kall öl i handen......... Samtidigt som allt detta så ligger solen på o glassar! big_smile

Power without Quattro is useless!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
12 februari 2007
Vinter i all ära, men den ska vara från november till januari sen kan de börja töa lite smått, sen i början av mars kan det vara tomt på snö och man kan börja lätta lite på kläderna big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

464 Inlägg
12 februari 2007
själv saknar jag inte sommarn ännu. Älskar vintern då jag kan åka te fjället varje helg å ha det gött. I slutet av mars är det väl ok att sommaren kommer. Tycker det är riktigt skönt att det pendlar mellan vinter å sommar.

Gas Glad!
251 Inlägg
12 februari 2007
Jopp fram med sommaren.. Snön börjar bli lite boring nu.. Man blir bara av med massa money till bensin och vinter däcken är slut sad  "Vill ha sommer big_smile"

Full Gas Spar Tid.. (",)

12 086 Inlägg
12 februari 2007
Elmia! smile
Då rullar min Maxima igen, me want summer now!

7 120 Inlägg
12 februari 2007
Jag Vill Ha Sommar Nuu!! :d

608 Inlägg
12 februari 2007
inget fel på vintern men saknar nog sommaren nu! vintern skulle ju inte behöva vara så lång och så sko de inte behöva finnas nån höst eller vår:D

old volkswagens never die,they just get lower:D

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 februari 2007
jens volvo in sports skrev:
inget fel på vintern men saknar nog sommaren nu! vintern skulle ju inte behöva vara så lång och så sko de inte behöva finnas nån höst eller vår:D

Mjaa..

Sommarn som kommer ska ju vara den varmaste på lääänge tydligen.

Den som väntar på nåt gott wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

242 Inlägg
12 februari 2007
Vinter och snö e härligt, man kan både sladda med bilen och åka skidor:) Vill dra till fjällen och åka i puder snö precis som för ngn vecka sen igen... neutral
Senast redigerat av MrSpeed (12 februari 2007)

455 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
John87 skrev:

Mjaa..

nehe whoo vilken sommar i så fall=) fan vad gött...ska ta mig sola varje dag i så fall om det är fint väder=D älskar o ligga under solen när det är varmt..men det är inte så kul om man råckar somna det har hänt ett antal ggr..men tur som så bränner jag mig aldrig blir bara brunare konstigt nog=D förra sommaren badade inte jag så mkt..hehe ja vill nog inte berätta varför låter löjligt;)
men i sommar ska ja fan bada jag ska tvinga ner mig i vattnet men inte ensam ..nej det vågar jag inte ;)hehe
Senast redigerat av Car_Babe (13 februari 2007)

TSQ
13 februari 2007
Car_Babe skrev:
John87 skrev:

Mjaa..

nehe whoo vilken sommar i så fall=) fan vad gött...ska ta mig sola varje dag i så fall om det är fint väder=D älskar o ligga under solen när det är varmt..men det är inte så kul om man råckar somna det har hänt ett antal ggr..men tur som så bränner jag mig aldrig blir bara brunare konstigt nog=D förra sommaren badade inte jag så mkt..hehe ja vill nog inte berätta varför låter löjligt;)
men i sommar ska ja fan bada jag ska tvinga ner mig i vattnet men inte ensam ..nej det vågar jag inte ;)hehe

snälla
berätta vardför bada du inteee

455 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
Volvonator skrev:
Car_Babe skrev:
John87 skrev:

Mjaa..

snälla
berätta vardför bada du inteee

haha för jag är rädd att det ska komma nån o bita mig i tårna eller dra ner mig i vattnet när jag simmar kanske en gädda ir nått..hehe de va väl inte nåt egentligen..men alla har sin lilla pinsamhet wink

Sök