Ja okey har innte hunnit så jätte mycket sista tiden vart mycket på jobbet men nu är bilen iaf bes och godkänd...bilder då lite nytt finns Ny länkarm då den gamla var lite gisten Ahh passa på att spackla lite när det var fint väder men är mycket kluven vet ej vad det blir för färg än Lite ny huv har man skaffat oxå letar nu efter nya dörrar... Gillar denna bild Lite test körning till bes (måste ju se till att nya katten är varm inför avgas provet) Lite övrigt oxå ett nytt avgas system 2,5" ny katt, ny servopump så nu fungerar 4x4 klockrent även skaffat brytare till den så den är urkoplingsbar,
Fan vilka härliga bilder! Saknar min 2000 som fan när jag ser din! Kolla mina bilder! Har bild på min 2000 som jag hade innan! Men hur fan kan man bara göra bilen så? Jag menar krocka med vilje om jag fattat det rätt och sönderslagen...hallå? Fattar inte hur man kan bara göra så! Men du gör ett svin bra jobb! PM när bilen är klar eller uppdaterad!
Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
Jahopp har hunnit spackla lite på bilen samt valt färg.. Lägger upp lite nya bilder zinkat Spackel mattsvart än så länge mattsvart än så länge Lite dammig
Fan vilka härliga bilder! Saknar min 2000 som fan när jag ser din! Kolla mina bilder! Har bild på min 2000 som jag hade innan! Men hur fan kan man bara göra bilen så? Jag menar krocka med vilje om jag fattat det rätt och sönderslagen...hallå? Fattar inte hur man kan bara göra så! Men du gör ett svin bra jobb! PM när bilen är klar eller uppdaterad!
Krockad med vilje? Nja det gjorde han inte (en polare till mig som ägde den mellan mig och Micke). Den stod lite för länge på en parkering i Trollhättan också så några idioter bestämde sig för att slå sönder den lite.
Det blir riktigt bra det här Micke, trodde verkligen aldrig att den skulle bli så här fin igen Vill du köpa min nuvarande vinterbil också?
Krockad med vilje? Nja det gjorde han inte (en polare till mig som ägde den mellan mig och Micke). Den stod lite för länge på en parkering i Trollhättan också så några idioter bestämde sig för att slå sönder den lite.
Det blir riktigt bra det här Micke, trodde verkligen aldrig att den skulle bli så här fin igen Vill du köpa min nuvarande vinterbil också?
Haha ja nästa vinter...då känner säkert att jag vill ha något nytt att sätta tänderna i........lr...inte... hehe
Månterat turbo nu måste dock byta kopling och oljetrågs packning.. lite bilder lite ladtrycks mätare lyft toppen Fixar oljeretur i blocket Satt dit topppackninar + komp platta sedan kamrem TURBO Som vanligt har man med 50cl flaska som vevhus väntilation