Ser väldigt hög ut, det beror på orginal fjädrar och dämpare.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- <-| För ni som inte vet vad Forza Motorsport är |->
Det bästa Bil-Tv-spelet någonsin enligt mig. Realistisk känsla, Riktiga bilar, Trim, Styling mm.
Wiiie!! Fan asså måste ha ett 360 ståendes här hemma den dagen som Forza 2 släpps!!! ja kan ju inte bara komma hem till dej för att spela... det skulle jag inte palla hähäh....
Drivetrain swap:sen kommer att bli grymma.. !! Lika så alla nya engine swaps! klocknajs... kan lova att det blir nörd-varning dom närmaste veckorna.. månaderna.. åren?!? efter att det släppts... ja menar med tanke på hur ycket man lirat 1:an
Forza motorsport 2, Världens absolut bästa spel hittills? Enligt mej, Jupps!
Om du tänker på Forza motorsport så kommer det inte som 360 version, om du ska köra Forza som släpptes till xbox måste du ha en Hårddisk och live uppkoppling på 360:in.
kollade videon på customization om d e rätt stavat? fyfan vad ägigt nästan så jag funderar på o köpa Xbox360 bara för Forza.. men måste ju spara till bilen med..
kollade videon på customization om d e rätt stavat? fyfan vad ägigt nästan så jag funderar på o köpa Xbox360 bara för Forza.. men måste ju spara till bilen med..
Det är för Forza ja skulle köpa 360 hähä, dom andra spelen är bara bonus... Forza e huvud nummret om man säger så
Om du tänker på Forza motorsport så kommer det inte som 360 version, om du ska köra Forza som släpptes till xbox måste du ha en Hårddisk och live uppkoppling på 360:in.
Jo men jag har hårddisk och live till min 360.
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.