3299
Sök

740gle, blivande utställningsbil (BILDER)

343 Inlägg
18 februari 2007
BMW635_Robban skrev:
chrizz skrev:
BMW635_Robban skrev:

Det var du som började lägga dig! Jag skrev precis vad jag tyckte BARA!

lägger upp en sån här tråd ska den som läser lämna kritik till den som äger bilen, inte den som kommenterar, fattar du?
= Hade du hållit käften hade allt varit bra, fattar du?
Men vill du fortsätta tjafsa med mig så var så god.
Chrizz samt Fuckface, vet vem jag är och vet åxå att inte jag ger mig, du är inte den enda som kommit i min väg, om man säger så!

Till er andra som bryr sig, och ska lägga sig, F**k O*f!!

Håll dig till topic, utan att håna och trycka ned andra. Har du inget vettigare att skriva än att klanka ned på folk så låt bli.

Jag förstår inte varför jag och fuckface nämns i ditt inlägg ärligt talat. Jag vet ingenting om dig, och bryr mig inte heller...  Vill inte se fler tråkiga inlägg från din sida här, det räcker nu...

... vad gäller ditt inlägg i övrigt så kan det lätt tolkas som ett hot. Det är absolut inte tillåtet på Garaget, och dessutom olagligt.

Jag höll mig till topic, tills den där la sig i.

Du vet inte vem jag är personligen, men Fuckface och hade hade precis en liknande diskussion som ovan, bara för att han lade sig vad jag sa till en annan.

Om alla bara bryr sig om det dom ska, hade allt varit jättebra!

Jag vill inte tjafsa, men om nån vill det med mig så ger jag mig inte!

FREEDOM OF SPEECH!

Att du orkar fortsätta?  Efter att Chrizz säger till dig att lägga ner så fortsätter du ändå? Har följt denna tråden sen start och har inte orkat säga någonting men nu är du ju bara pinsam! Lägg ner disskutionen nu, vill du berömma tjejens bil så gör det!

2 122 Inlägg
18 februari 2007
Janina skrev:
-Jo0han- skrev:
Snygg bil! Var mycket fräsch lack på den.
Tycker det är bra med tjejer som gillar bilar och fixar dom själv.
Jag önskar dig lycka till med bilen. smile

tack så mkt! Det lär behövas wink
När jag sydde om sätena tog jag bort orginalinredningen/tyget & använde dom som mallar smile då vet man att det passar smile fast va noga med att lägga till sömnsmån annars kommer du aldrig få på dom igen! det blir som att försöka stoppa in en kille som behöver XL i en S wink

haha de går att få på en S på en XL kille vi ha provat på halloween. killen skulle få 200spänn om han hade på sig tröjan på krogen men han tog sej inte dit innan den pajja.

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Galen
108 Inlägg
18 februari 2007
vill bara säga lycka till och allt som är gjort hittills är kanon smile

343 Inlägg
19 februari 2007
Glömde jag ju säga förut jag med, håller tummarna!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Uppdaterar igen då:

Mitt X ringde för nån timme sen & sa att han tänkte byta bromsarna på bilen idag smile Fast man ska aldrig vara helt säker när det är nått han säger tongue Men förhoppningsvis så blir dom bytta idag i alla fall!

För min egen del så ska jag åka ut på ellbe.se om nån timme & sy klar den sista stolen & om jag hittar några mått på sånna där växellspaksdamasker även sy en ny sån i svart skin med lila kanter smile Den måste ju matcha resten av inreningen wink haha. Får se om jag hinne rlägga upp bilder sen idag också smile Är lite sjuk så vet inte hur mkt jag orkar med idag. Åker jag på feber så måste jag tydligen opereras =/ Suck sad men men, det går nog bra smile

ha det så bra idag med er! & tack till alla som önskar lycka till smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

3 627 Inlägg
25 februari 2007
Ganska intressant bygge, och färgval tongue

Hur länge har du haft kärran nu då? För du skrev att du införskaffa den när du va 16 men hade det tomt på cash då smile

MVH Falk

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Modell & modeskribent
280 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:

Hur länge har du haft kärran nu då? För du skrev att du införskaffa den när du va 16 men hade det tomt på cash då smile

MVH Falk

fyller 18 nu den 21 april smile

397 Inlägg
25 februari 2007
E de körtlarna som spökar?

terazzi
25 februari 2007
Låter bra detta med bilen smile ja klart allt ska matcha wink
det andra tycker jag inte låter bra, d e bara hoppas d blir bra med där!!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
WasteGate skrev:
E de körtlarna som spökar?

nepp blindtarmen tyvärr =/

3 627 Inlägg
25 februari 2007
Janina skrev:
ToXtreme skrev:

MVH Falk

fyller 18 nu den 21 april smile

Hehe okaj.. då är du ju en hel månad äldre än mig yikes

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Modell & modeskribent
280 Inlägg
3 mars 2007
Trådstartare
Uppdatering igen då!

Tack vare mina underbara sponsorer på www.sundsvalltuning.se så har jag från & med måndag ett garage att skruva i igen big_smile Så nu blir det slipning av spackel, lackande av inredningen & sen ev ett special spoilerkit. Fast vet inte hur jag vill att det ska se ut än så ska fundera lite på det & sen höra med sundsvallstuning om dom har lust att hjälpa mig smile

sen är det bara att spara ihop pengar till lack & en stötfångarbalk fram.

Modell & modeskribent
280 Inlägg
6 mars 2007
Trådstartare
HEJ!
Nu har jag fått upp lite nya bilder igen. Kolla på länken nedan så ser ni hur det går med bilen smile Tack även igen till www.sundsvalltuning.se som hjälper till med allt!
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=12558

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
6 mars 2007
ser bra ut,... keep up the good work!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

terazzi
7 mars 2007
denna kommer bli fin janina big_smile
har ju sett lite så wink

2 911 Inlägg
7 mars 2007
Ser ut som någon slagit ihjäl en gul påskkyckling i garaget nu tongue

terazzi
7 mars 2007
Decibel skrev:
Ser ut som någon slagit ihjäl en gul påskkyckling i garaget nu tongue

hahaha det hörde jag om, han som fick det på sin bil lr hur va det nu?

2 201 Inlägg
7 mars 2007
du verkar vara en händig tjej. duktig. inte rädd att bli lite skitig under naglarna smile
det är ju en snygg klädsel du har gjort. bra jobbat.
ska du ha samma klädsel i hela bilen, bagaget o instrument panel o allt oxå?
nyfiken, när ska bilen vara klar? till elmia?   smile

Modell & modeskribent
280 Inlägg
7 mars 2007
Trådstartare
peter_1976 skrev:
du verkar vara en händig tjej. duktig. inte rädd att bli lite skitig under naglarna smile
det är ju en snygg klädsel du har gjort. bra jobbat.
ska du ha samma klädsel i hela bilen, bagaget o instrument panel o allt oxå?
nyfiken, när ska bilen vara klar? till elmia?   smile

hehe tack! Nej jag är inte så noga med att hålla mig ren runt garage tongue haha.
Kul att du gillade min klädsel! big_smile Just nu är det bara framstolarna & baksätet som är klätt såhär men eftersom jag fått spons på massa ljud till bilen så dörrarna ska byggas om så kommer jag nog försöka få till nått snyggt med dom också. vet inte riktigt hur än bara eftersom det beror helt på vilken form dörrarna kommer få. I bagaget blir det likadant tänkte jag men det beror också på formerna där bak smile När bilen blir klar däremot har jag inte en aning om tongue hehe. det beror helt på när man kan få tag i lackerar & hur mkt hjälp jag får smile så fort som möjligt hade väl jag tänk mig men till elmia kan nog bli svårt. är en hel del jobb kvar så!

klabbarpan
3 041 Inlägg
8 mars 2007
Mycket snyggt. Hehe sj fyllde man 18 i februari. Man får väll säga grattis i förskott tongue Lycka till med din volvo.

Alla bilar som byggs görs för att passa sin ägare i smaken, oavsett märke ir modell. Det är endast fantasin som sätter stopp för frammarschen.

Lycka till.

Sök