Det var du som började lägga dig! Jag skrev precis vad jag tyckte BARA!
lägger upp en sån här tråd ska den som läser lämna kritik till den som äger bilen, inte den som kommenterar, fattar du? = Hade du hållit käften hade allt varit bra, fattar du? Men vill du fortsätta tjafsa med mig så var så god. Chrizz samt Fuckface, vet vem jag är och vet åxå att inte jag ger mig, du är inte den enda som kommit i min väg, om man säger så!
Till er andra som bryr sig, och ska lägga sig, F**k O*f!!
Håll dig till topic, utan att håna och trycka ned andra. Har du inget vettigare att skriva än att klanka ned på folk så låt bli.
Jag förstår inte varför jag och fuckface nämns i ditt inlägg ärligt talat. Jag vet ingenting om dig, och bryr mig inte heller... Vill inte se fler tråkiga inlägg från din sida här, det räcker nu...
... vad gäller ditt inlägg i övrigt så kan det lätt tolkas som ett hot. Det är absolut inte tillåtet på Garaget, och dessutom olagligt.
Jag höll mig till topic, tills den där la sig i.
Du vet inte vem jag är personligen, men Fuckface och hade hade precis en liknande diskussion som ovan, bara för att han lade sig vad jag sa till en annan.
Om alla bara bryr sig om det dom ska, hade allt varit jättebra!
Jag vill inte tjafsa, men om nån vill det med mig så ger jag mig inte!
FREEDOM OF SPEECH!
Att du orkar fortsätta? Efter att Chrizz säger till dig att lägga ner så fortsätter du ändå? Har följt denna tråden sen start och har inte orkat säga någonting men nu är du ju bara pinsam! Lägg ner disskutionen nu, vill du berömma tjejens bil så gör det!
Snygg bil! Var mycket fräsch lack på den. Tycker det är bra med tjejer som gillar bilar och fixar dom själv. Jag önskar dig lycka till med bilen.
tack så mkt! Det lär behövas När jag sydde om sätena tog jag bort orginalinredningen/tyget & använde dom som mallar då vet man att det passar fast va noga med att lägga till sömnsmån annars kommer du aldrig få på dom igen! det blir som att försöka stoppa in en kille som behöver XL i en S
haha de går att få på en S på en XL kille vi ha provat på halloween. killen skulle få 200spänn om han hade på sig tröjan på krogen men han tog sej inte dit innan den pajja.
Mitt X ringde för nån timme sen & sa att han tänkte byta bromsarna på bilen idag Fast man ska aldrig vara helt säker när det är nått han säger Men förhoppningsvis så blir dom bytta idag i alla fall!
För min egen del så ska jag åka ut på ellbe.se om nån timme & sy klar den sista stolen & om jag hittar några mått på sånna där växellspaksdamasker även sy en ny sån i svart skin med lila kanter Den måste ju matcha resten av inreningen haha. Får se om jag hinne rlägga upp bilder sen idag också Är lite sjuk så vet inte hur mkt jag orkar med idag. Åker jag på feber så måste jag tydligen opereras =/ Suck men men, det går nog bra
ha det så bra idag med er! & tack till alla som önskar lycka till
Tack vare mina underbara sponsorer på www.sundsvalltuning.se så har jag från & med måndag ett garage att skruva i igen Så nu blir det slipning av spackel, lackande av inredningen & sen ev ett special spoilerkit. Fast vet inte hur jag vill att det ska se ut än så ska fundera lite på det & sen höra med sundsvallstuning om dom har lust att hjälpa mig
sen är det bara att spara ihop pengar till lack & en stötfångarbalk fram.
du verkar vara en händig tjej. duktig. inte rädd att bli lite skitig under naglarna det är ju en snygg klädsel du har gjort. bra jobbat. ska du ha samma klädsel i hela bilen, bagaget o instrument panel o allt oxå? nyfiken, när ska bilen vara klar? till elmia?
du verkar vara en händig tjej. duktig. inte rädd att bli lite skitig under naglarna det är ju en snygg klädsel du har gjort. bra jobbat. ska du ha samma klädsel i hela bilen, bagaget o instrument panel o allt oxå? nyfiken, när ska bilen vara klar? till elmia?
hehe tack! Nej jag är inte så noga med att hålla mig ren runt garage haha. Kul att du gillade min klädsel! Just nu är det bara framstolarna & baksätet som är klätt såhär men eftersom jag fått spons på massa ljud till bilen så dörrarna ska byggas om så kommer jag nog försöka få till nått snyggt med dom också. vet inte riktigt hur än bara eftersom det beror helt på vilken form dörrarna kommer få. I bagaget blir det likadant tänkte jag men det beror också på formerna där bak När bilen blir klar däremot har jag inte en aning om hehe. det beror helt på när man kan få tag i lackerar & hur mkt hjälp jag får så fort som möjligt hade väl jag tänk mig men till elmia kan nog bli svårt. är en hel del jobb kvar så!