740gle, blivande utställningsbil (BILDER)

_fillan_ med lem
8 mars 2007 · 1 925 Inlägg

Janina skrev:

peter_1976 skrev:
du verkar vara en händig tjej. duktig. inte rädd att bli lite skitig under naglarna smile
det är ju en snygg klädsel du har gjort. bra jobbat.
ska du ha samma klädsel i hela bilen, bagaget o instrument panel o allt oxå?
nyfiken, när ska bilen vara klar? till elmia?   smile

hehe tack! Nej jag är inte så noga med att hålla mig ren runt garage tongue haha.
Kul att du gillade min klädsel! big_smile Just nu är det bara framstolarna & baksätet som är klätt såhär men eftersom jag fått spons på massa ljud till bilen så dörrarna ska byggas om så kommer jag nog försöka få till nått snyggt med dom också. vet inte riktigt hur än bara eftersom det beror helt på vilken form dörrarna kommer få. I bagaget blir det likadant tänkte jag men det beror också på formerna där bak smile När bilen blir klar däremot har jag inte en aning om tongue hehe. det beror helt på när man kan få tag i lackerar & hur mkt hjälp jag får smile så fort som möjligt hade väl jag tänk mig men till elmia kan nog bli svårt. är en hel del jobb kvar så!

du kan köpa mina dörrar wink

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Janina Modell & modeskribent
18 mars 2007 · 280 Inlägg

Uppdatering:
Nu sitter alla lister & plastdelar monterade i bilen igen. Eller nej, inte precis alla men nästintill, saknar två st längst bak men dom kommer på i veckan. Tänket även hämta baksätet & resten av inredningen då så man har den här uppe & sätta i den. Tror även jag ska hämta rontsopoilern då också & köpa fästerna till 940stötfångarbalken fram till veckan så man kan montera den. I övrigt då? Ja det är en jääävla massa slipning kvar!

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang