7595
Sök

Navkapslar som ändrar storlek

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
262turbo skrev:
WeDo skrev:
262turbo skrev:
vm i tattar prylar smile

Säger han som har en volvo

japp en volvo med alufälgar och utan kolfibertape smile

haha... så jag har inte det på min 2 andra bilar... men det måste ju vara skönt att ha en bil som är skattebefriad...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 mars 2007
Våga vägra navkapslar haha big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 004 Inlägg
2 mars 2007
WeDo skrev:
262turbo skrev:
WeDo skrev:

Säger han som har en volvo

haha... så jag har inte det på min 2 andra bilar... men det måste ju vara skönt att ha en bil som är skattebefriad...

japp då har man ju råd att att åka något med lite pullver i...  för det lär ju inte vara gratis att hålla igång två gammla renultar smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
262turbo skrev:
WeDo skrev:
262turbo skrev:

japp då har man ju råd att att åka något med lite pullver i...  för det lär ju inte vara gratis att hålla igång två gammla renultar smile

men du... om jag ser rätt så har jag 40 hk mer än dig i saaben ???

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 004 Inlägg
2 mars 2007
WeDo skrev:
262turbo skrev:
WeDo skrev:

men du... om jag ser rätt så har jag 40 hk mer än dig i saaben ???

väldigt svårt att tro... till skilnad från andra så gissar jag inte på effekter... inget broms papper... ingen anngiven effekt... men runt 500hk ska det nog landa på... du är välkommen och prova med saaben smile
Senast redigerat av 262turbo (2 mars 2007)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

Bigge
3 mars 2007
touché!

Sök