Zlatan tillbaka i landslaget - bra eller dåligt?

Norde fotointresserad
2 mars 2007 · 2 307 Inlägg

Zlatan har alltså tackat ja till att återigen vara med i landslaget efter en tids vägran. Vad tycker ni om d??

själv anser jag att han kommer nog tillföra mkt med sin spelstil men samtidgt har jag en del emot han då han verkar bete sig på ett oacceptabelt sätt och verkar glida på sin stjärnstatus om ni förstår vad jag menar..

FireTraXX DFFL
2 mars 2007 · 9 020 Inlägg

Hade inte du glidit på din stjärnstatus?
Tycker att han gör helt rätt som utnyttjar situationen till sin totala fördel...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Snoppen
2 mars 2007 · 543 Inlägg

Norde skrev:
Zlatan har alltså tackat ja till att återigen vara med i landslaget efter en tids vägran. Vad tycker ni om d??

själv anser jag att han kommer nog tillföra mkt med sin spelstil men samtidgt har jag en del emot han då han verkar bete sig på ett oacceptabelt sätt och verkar glida på sin stjärnstatus om ni förstår vad jag menar..

Jag gillar inte den här "Diva-attityden" han fick när han började i Inter, tyckte inte alls han betedde sig så i Ajax. Jag skulle bänkat han iaf.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Tycker han kan fara åt helvete!!!! Så jävla divig!!!!!! Landslaget är bättre utan Zlatan och de är bevisat!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
gamlingen
2 mars 2007 · 5 198 Inlägg

jävla diva som tror han är oundviklig

Emirio
2 mars 2007 · 81 Inlägg

klart dom ska ha zlatan me annars e dom skit kassa tongue den attityden hade jag osså visat om jag hade miljonerna han har wink haha

Snoppen
2 mars 2007 · 543 Inlägg

Emirio skrev:
klart dom ska ha zlatan me annars e dom skit kassa tongue den attityden hade jag osså visat om jag hade miljonerna han har wink haha

Lol, är du så ytlig eller driver du med oss? Han är ju samma blatte som han var förut, han är ingen gud nu bara för att han spelar i Inter!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Vilden
2 mars 2007 · 223 Inlägg

Zlatan är en sjukt bra spelare. visst kan han osså göra fel, precis som vilken människa som helst. Jag tycker att han gjorde rätt i att tacka Ja, Det behövs en Zlatan i vårat landslag.

Norde fotointresserad
2 mars 2007 · 2 307 Inlägg

FireTraXX skrev:
Hade inte du glidit på din stjärnstatus?
Tycker att han gör helt rätt som utnyttjar situationen till sin totala fördel...

Nej i på samma sätt som han gör det. Får man chansen att representera ett landslag så är det väl något man bör vara stolt för och ställa upp på.. inte å gå å grina för att han blev utanför sen han gjorde misstaget att gå ut kvällen innan landslagssamling. DOm andra två bad om ursäkt, inte zlatan. lågt tycker jag iaf.

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

willeN skrev:
Zlatan är en sjukt bra spelare. visst kan han osså göra fel, precis som vilken människa som helst. Jag tycker att han gjorde rätt i att tacka Ja, Det behövs en Zlatan i vårat landslag.

De behövs fan ingen jävla zlatan!! Landslaget spelade ju för fan bättre utan honom!! Han tillför ju ingenting med sitt diva spel!!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Emirio
2 mars 2007 · 81 Inlägg

Snoppen skrev:

Emirio skrev:
klart dom ska ha zlatan me annars e dom skit kassa tongue den attityden hade jag osså visat om jag hade miljonerna han har wink haha

Lol, är du så ytlig eller driver du med oss? Han är ju samma blatte som han var förut, han är ingen gud nu bara för att han spelar i Inter!

men tycker han är bäst i laget inte för han är blatte ! men finns osså svennar i laget som fan inte kan spela . Ingen från landslaget spelar i Inter det gör ju zlatan ! wink

Sixxkiller
2 mars 2007 · 64 Inlägg

hur många matcher har vi vunnit nu den senaste tiden när zlatan inte varit med? vare sig han är divig eller ej så behövs han i landslaget!

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Emirio skrev:

Snoppen skrev:

Emirio skrev:
klart dom ska ha zlatan me annars e dom skit kassa tongue den attityden hade jag osså visat om jag hade miljonerna han har wink haha

Lol, är du så ytlig eller driver du med oss? Han är ju samma blatte som han var förut, han är ingen gud nu bara för att han spelar i Inter!

men tycker han är bäst i laget inte för han är blatte ! men finns osså svennar i laget som fan inte kan spela . Ingen från landslaget spelar i Inter det gör ju zlatan ! wink

Dom andra bildar iallafall ett lag som kämpar tillsammans och uträttar mkt bra resultat tillsammans!! Zlatan borde fan förbjudas i landslaget!!!! Att få chansen att spela i landslaget är en ära!! Alla vill de förutom tattar Zlatan!!!! Han  har fan inget att göra där om han redan sagt nej! Han visade redan då var han stod, han svek folket och kan nu fara åt helvete! De finns hungrigare o bättre spelare som verkligen drömmer om att få spela i landslaget! Då kan man fan inte tacka nej o sen bara "äh ja kan väl spela lite iallafall då".

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Sixxkiller
2 mars 2007 · 64 Inlägg

Emirio skrev:

Snoppen skrev:

Emirio skrev:
klart dom ska ha zlatan me annars e dom skit kassa tongue den attityden hade jag osså visat om jag hade miljonerna han har wink haha

Lol, är du så ytlig eller driver du med oss? Han är ju samma blatte som han var förut, han är ingen gud nu bara för att han spelar i Inter!

men tycker han är bäst i laget inte för han är blatte ! men finns osså svennar i laget som fan inte kan spela . Ingen från landslaget spelar i Inter det gör ju zlatan ! wink

suck... spelar verkligen stor roll vart han kommer ifrån när man spelar i ett landslag?

Jaysx SupeR
2 mars 2007 · 106 Inlägg

Så j*vla viktigt..

Visst han kanske har uppträtt felaktigt och divigt, och han är kanske en dryg blatte, som borde bli utsläng ur Sverige för all framtid,
för att han inte ställt upp i Landslaget, eller vad nu alla "hel svenska" nationalister med en otroligt stor förkärlek för vårat underbara land kommer att skandera nu..


Men satan vilken fotbolls spelare han är..! Jag säger inte att han ensam kan ta ge oss ett EM guld, inte heller att han kommer att göra 10 mål mot Nordirland!

Men chansen ökar markant tongue Och vi behöver honom i allra högsta grad.. Hur gärna man vill det eller ej! Så äre bara smile

-red lights-
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Chansen ökar inte ett jävla dugg!! Bara o inse att Landslaget inte var bättre med Zlatan!! Expressen hade ju fan tagit fram fakta om de och Sverige var bättre utan honom!!! Inse nån jävla gång!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
2 mars 2007 · 545 Inlägg

Sixxkiller skrev:
hur många matcher har vi vunnit nu den senaste tiden när zlatan inte varit med? vare sig han är divig eller ej så behövs han i landslaget!

nope tror inte att de kommer bli någon skillnad pga av honom!! men visar det sig att ja har fel, så e ja beredd att ändra uppfattning!

Två ord räcker, SAAB knäcker
Maizer
2 mars 2007 ·

Golfarn, du visar ju gång på gång hur intelligent du är. Visst du tycker inte om blattar har du visat klart i alla trådar, kan vara av bitterhet för att du åker en lodig bil vad vet jag? Faktum kvarstår att landslaget behöver Zlatan även fast han är en blatte, laget är bättre med Zlatan, det går inte att diskutera överhuvudtaget.

Jaysx SupeR
2 mars 2007 · 106 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Chansen ökar inte ett jävla dugg!! Bara o inse att Landslaget inte var bättre med Zlatan!! Expressen hade ju fan tagit fram fakta om de och Sverige var bättre utan honom!!! Inse nån jävla gång!

Jo men de är klart har oxå läst det, och hade glömt att allt som Expressen och Aftonbladet skriver är helt och hållet sanningen och i princip bör det det beaktas som Lag. Det vill säga skriver Expressen att Landslaget är bättre utan Zlatan så äre de ju så!

Förstår inte att Lagerbäck ens tog sig tid att kontakta Zlatan när det redan stått i tidningen att dom är sämmre med honom?? Låter jätte korkat, han måste ha missat den artikeln..

Nåväl.. tyck vad ni vill, men en av världens just nu bästa spelare, tror jag knappast kan göra skada i det något halv tråkiga svenska landslaget, Men som sagt var det är bara min uppfattning!

-red lights-
Nitroo Köttare
2 mars 2007 · 203 Inlägg

Vem säger att han beter sig illa?! Vi vet ju inte vad som ligger bakom det hela... Men jag tycker att Zlatan är sveriges bästa spelare, utan honom har vi inget i EM o göra!! Med honom kan det bli guld! Fast plocka bort Svensson o Alexandersson!! Dom har ju inte alls samma tempo som övriga som spelar i Europa!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang