Zlatan tillbaka i landslaget - bra eller dåligt?

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Maizer skrev:
Golfarn, du visar ju gång på gång hur intelligent du är. Visst du tycker inte om blattar har du visat klart i alla trådar, kan vara av bitterhet för att du åker en lodig bil vad vet jag? Faktum kvarstår att landslaget behöver Zlatan även fast han är en blatte, laget är bättre med Zlatan, det går inte att diskutera överhuvudtaget.

Har jag nämn ordet blatte i den här tråden?????? Nej de har jag fan inte. Haha okej nåt mer du ska klaga på hos mig?? Varför är landslaget bättre med Zlatan? Statistiken bevisar ingenting då???? Pinsamma jävel!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Jaysx skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Chansen ökar inte ett jävla dugg!! Bara o inse att Landslaget inte var bättre med Zlatan!! Expressen hade ju fan tagit fram fakta om de och Sverige var bättre utan honom!!! Inse nån jävla gång!

Jo men de är klart har oxå läst det, och hade glömt att allt som Expressen och Aftonbladet skriver är helt och hållet sanningen och i princip bör det det beaktas som Lag. Det vill säga skriver Expressen att Landslaget är bättre utan Zlatan så äre de ju så!

Förstår inte att Lagerbäck ens tog sig tid att kontakta Zlatan när det redan stått i tidningen att dom är sämmre med honom?? Låter jätte korkat, han måste ha missat den artikeln..

Nåväl.. tyck vad ni vill, men en av världens just nu bästa spelare, tror jag knappast kan göra skada i det något halv tråkiga svenska landslaget, Men som sagt var det är bara min uppfattning!

De var ju liksom inte att dom bara skrev att landslaget var bättre utan Zlatan. Dom hade ju tagit fram statistik på att de verkligen var så!! Landslaget tog mer poäng utan honom!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Nitroo Köttare
2 mars 2007 · 203 Inlägg

Statistik!! HAHAHAHA... om man bara ska kolla på en massa tidigare resultat så borde ju greklands em vinst ogiltig göras... dom var ju inte bäst enligt statistiken innan em?! Hur kan ni säga att landslaget är bättre utan en av världens just nu bästa forwards!!! Tittar ni ens på fotboll eller läser ni bara tidningar??!!

Jaysx SupeR
2 mars 2007 · 106 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

Jaysx skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Chansen ökar inte ett jävla dugg!! Bara o inse att Landslaget inte var bättre med Zlatan!! Expressen hade ju fan tagit fram fakta om de och Sverige var bättre utan honom!!! Inse nån jävla gång!

Jo men de är klart har oxå läst det, och hade glömt att allt som Expressen och Aftonbladet skriver är helt och hållet sanningen och i princip bör det det beaktas som Lag. Det vill säga skriver Expressen att Landslaget är bättre utan Zlatan så äre de ju så!

Förstår inte att Lagerbäck ens tog sig tid att kontakta Zlatan när det redan stått i tidningen att dom är sämmre med honom?? Låter jätte korkat, han måste ha missat den artikeln..

Nåväl.. tyck vad ni vill, men en av världens just nu bästa spelare, tror jag knappast kan göra skada i det något halv tråkiga svenska landslaget, Men som sagt var det är bara min uppfattning!

De var ju liksom inte att dom bara skrev att landslaget var bättre utan Zlatan. Dom hade ju tagit fram statistik på att de verkligen var så!! Landslaget tog mer poäng utan honom!

Okej du får jätte gärna köpa det! Det gör mig ingenting..
Ingen aning om vad dom grundade den statistiken på, om det var antalet matcher som landslaget har spelat sedan han debuterade, med/utan honom eller hur det nu var..

Men vare sig dom har vunnit 10 gånger fler Matcher utan honom än med, så TROR JAG ATT HAN KAN GÖRA SKILLNAD!!   Känner att den här diskussionen inte leder nån vart..

Så, såvida ingen kommer med nått smart eller nån givande info om varför vi skulle klara oss bättre honom än utan så står jag fast vid att tro att han är bra för Sverige..

ps inlägg som. * han är en dryg blatte som inte förtjänar att spela för sverige

                     * han suger!!!
                     *Vi klarar oss bättre utan de har vi ju gjort förut!!   ( det var bättre för mentalitet )   

Ses inte som givande från min sida!

-red lights-
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Nitroo skrev:
Statistik!! HAHAHAHA... om man bara ska kolla på en massa tidigare resultat så borde ju greklands em vinst ogiltig göras... dom var ju inte bäst enligt statistiken innan em?! Hur kan ni säga att landslaget är bättre utan en av världens just nu bästa forwards!!! Tittar ni ens på fotboll eller läser ni bara tidningar??!!

Spelar sen 15 år tillbaks och tittar jämt!!!! Han passar ju fan inte in i Svenska landslaget! O inte fan blir de bättre med hans beteende!! Sälj han till nåt annat land, kanske passar in bättre där men här har han inget att tillföra! Vi behöver inte han!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Nitroo Köttare
2 mars 2007 · 203 Inlägg

vem tog oss mer eller mindre till vm då?? det viktiga målet borta mot ungern va d va?? 0-1 i 88:e eller nåt sånt, sent i matchen va d iaf... skulle vilja se allbäck eller elmander göra ett sånt mål!! Sen så inger han både respekt o rädlsa hos motståndarna... Dom tänker mycket på honom o det öpnnar upp för den andra forwarden!!! Sen är vi inte usla utan Zlatan men vi tar inga medaljer i em utan honom!!!

Hee-Maan
2 mars 2007 · 3 113 Inlägg

hoppas iaf att han gör någon nytta.. men just nu känns det som att landslaget har kunnat klara sig bra utan honom

Semper Fi
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Nitroo skrev:
vem tog oss mer eller mindre till vm då?? det viktiga målet borta mot ungern va d va?? 0-1 i 88:e eller nåt sånt, sent i matchen va d iaf... skulle vilja se allbäck eller elmander göra ett sånt mål!! Sen så inger han både respekt o rädlsa hos motståndarna... Dom tänker mycket på honom o det öpnnar upp för den andra forwarden!!! Sen är vi inte usla utan Zlatan men vi tar inga medaljer i em utan honom!!!

Kan väl lika gärna varit Isaksson (eller vem som nu stod) eftersom han höll nollan!!
Klart man har respekt för nån som kan skalla ner en när som helst! smile Visst han gjordeett viktigt mål men han kan ju inte bara leva på ett mål! Han måste ju tillföra nånting mer!! Då kan du väl räkna upp alla andra som också gjorde mål så att vi kom till VM?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Norde fotointresserad
2 mars 2007 · 2 307 Inlägg

Då kan man väl lika gärna säga så här också. Sverige - Spanien i em-kvalet i höstas. Svensk seger med 2-0 och vart var Zlatan då? inte i sverige iaf..

SÄger inte att han är en dålig lirare, tvärtemot. Han är skicklig och har potential men det gäller att jobba med utsidan också.

_MaCCe_ Majestas
2 mars 2007 · 1 319 Inlägg

Jävligt bra om han kommer till sin rätta. titta på han i inter! Han passar, han dribblar han t.om kämpar i nickdueller.

Han är absolut inte en diva i inter, han passar ofta.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
sadd3
2 mars 2007 · 37 Inlägg

ZLATAN ÄR KUNG!!! sverige ska va glada att han tacka ja!!! utan han kan dom glöma EM.

och angånde spanien segern med 2-0 så ska sverige va glada, för spanien var ur form, o motiverade sverige kan glöma att vinna returen utan zlatan!

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

sadd3 skrev:
ZLATAN ÄR KUNG!!! sverige ska va glada att han tacka ja!!! utan han kan dom glöma EM.

och angånde spanien segern med 2-0 så ska sverige va glada, för spanien var ur form, o motiverade sverige kan glöma att vinna returen utan zlatan!

Haha vi säljer Zlatan till Spanien för han är fan lika ur form som vanligt när de gäller spel i landslaget!!!!!!!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Blörke
2 mars 2007 · 191 Inlägg

Själv tycker jag det känns tryggt att en kille som zlatan kommer in. Jag menar får han inte fram huvudet tillräckligt i en nickduell i straffområdet, kan man ju alltid lita på att den där kranen i ansiktet kan träffa det mesta.

Maizer
2 mars 2007 ·

Golfarn, är det fotboll du tänker på verkligen? Du sitter inte och dagdrömmer eller nåt? Verkar inte ha så stor koll på fotboll..

sadd3
2 mars 2007 · 37 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

sadd3 skrev:
ZLATAN ÄR KUNG!!! sverige ska va glada att han tacka ja!!! utan han kan dom glöma EM.

och angånde spanien segern med 2-0 så ska sverige va glada, för spanien var ur form, o motiverade sverige kan glöma att vinna returen utan zlatan!

Haha vi säljer Zlatan till Spanien för han är fan lika ur form som vanligt när de gäller spel i landslaget!!!!!!!!!

haha om det är som du säger så måste  det vara för att han inte vill bidra någåt  till sverige för att dom inte ger någåt tillbax!!

Frosted
2 mars 2007 · 1 878 Inlägg

skrattretande, böjkotta svensk fotboll! ishockey ska de va!

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

sadd3 skrev:

golfarn_nr1 skrev:

sadd3 skrev:
ZLATAN ÄR KUNG!!! sverige ska va glada att han tacka ja!!! utan han kan dom glöma EM.

och angånde spanien segern med 2-0 så ska sverige va glada, för spanien var ur form, o motiverade sverige kan glöma att vinna returen utan zlatan!

Haha vi säljer Zlatan till Spanien för han är fan lika ur form som vanligt när de gäller spel i landslaget!!!!!!!!!

haha om det är som du säger så måste  det vara för att han inte vill bidra någåt  till sverige för att dom inte ger någåt tillbax!!

Dom inte ger nåt tillbaks? Han fick komma till Sverige...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
sadd3
2 mars 2007 · 37 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

sadd3 skrev:

golfarn_nr1 skrev:
Haha vi säljer Zlatan till Spanien för han är fan lika ur form som vanligt när de gäller spel i landslaget!!!!!!!!!

haha om det är som du säger så måste  det vara för att han inte vill bidra någåt  till sverige för att dom inte ger någåt tillbax!!

Dom inte ger nåt tillbaks? Han fick komma till Sverige...

hahah jaa för det måste vara för att dom visste att han skulle bli proffs fotboll spelare innan han föddes??

jag menar att det enda media försöker göra är att trycka ner honom.
t ex när han inte gör bra i från sig "Zlatan gjorde si o så"
men när han gör mål för sverige blir det plötsligt "SVENSKEN ZLATAN!!!"

Maizer
2 mars 2007 ·

Golfarn röstar på SD och hans föräldrar lyfter säkerligen bidrag. Ingen idé att tjafsa med han, Zlatan är blatte, golfarn är bitter över detta.

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Maizer skrev:
Golfarn röstar på SD och hans föräldrar lyfter säkerligen bidrag. Ingen idé att tjafsa med han, Zlatan är blatte, golfarn är bitter över detta.

Fan är du helt jävla dum i huvet eller?! Blanda in mina föräldrar som du inte vet ett skit om! Undra vem fan som får bidrag?! Levt på soc hela livet eller? Jävla pajas!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang