Zlatan tillbaka i landslaget - bra eller dåligt?

S-AXELSSON S-AXELSSONS
2 mars 2007 · 94 Inlägg

nej, jag tycker att han inte borde vara med

Lev livet!
Seat LEON TSI 110 ST "Familjebilen" (2015)
Seat LEON TSI 110 CONNECT "Extrabilen" (2016)
Maizer
2 mars 2007 ·

Ja soc har antagligen gett mig den här bilen va?wink De lottar ut Lancior, övriga svenska befolkningen får nöja sig med audi 80? big_smile haha den va bra, riktigt bra smile

chrizz Administratör
2 mars 2007 · 11 783 Inlägg

Haaaaaaaaaaaaaaaalllååååå

och så håller vi följande i bakhuvudet när vi skriver i det här forumet:

§1 Sundhet och "netikett"
För att Garaget.org ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

Var trevlig och respektera andras åsikter.
Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
GrebyAxel
2 mars 2007 · 524 Inlägg

Bort me zlatan, han har ju uppenbarligen attitydproblem....

sadd3
2 mars 2007 · 37 Inlägg

Maizer skrev:
Ja soc har antagligen gett mig den här bilen va?wink De lottar ut Lancior, övriga svenska befolkningen får nöja sig med audi 80? big_smile haha den va bra, riktigt bra smile

hahaha den va faktist braa!

C2racing
2 mars 2007 · 238 Inlägg

vad ä'r landslaget då?.. är de nån imom sport, kan ingenting om sport för de är nått jag aldrig intresseart mig över och vem är den där Zlatan?! fridrottare?!

LexOrABenz
2 mars 2007 · 12 Inlägg

Zlatan knäcker, spelar skön blattefotboll jämfört med tråk svenneliret man tvingas stå ut med.

Word

sadd3
2 mars 2007 · 37 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Bort me zlatan, han har ju uppenbarligen attitydproblem....

attitydproblem??
bara för att han vågar säga vad han tycker och känner?! ni som tycker att zlatan är skit kan ju inte veta så mycket om fotboll, om han är så skit hur kan han då vara en av världen bästa anfallare just nu?

Crille666
2 mars 2007 · 166 Inlägg

Fattar inte hur ni kan tycka att Zlatan ska ut ur landslaget. Kanske han inte har gjort några supermatcher för sverigen än men om det lär han ju göra om han spelar. Sverige har aldrig kommit nånstans dom senaste 10 åren i Vm eller em ändå så då kan vi ju likaväl spela med världens bästa anfallare och se vart det går.

Haik
2 mars 2007 · 79 Inlägg

det e la klart att zlatan ska vara med..fattar inte varför ni inte vill ha med honom..oki allbäck e duktig å så...men folk blir inte lika rädda för honom som det blir mot zlatan..han får ju bevakning på sig hela tiden..klart han e ju en diva..men det får vi acceptera..bara han gör bra ifrån sig i landslaget..tummen upp för "ibra"

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
jens
2 mars 2007 · 137 Inlägg

Zlatan är en färgklick i det annars så svart-vita svenska landslaget. Han är en utomordentligt bra fotbollsspelare, det är alla i landslaget men ingen är som zlatan. Zlatan är zlatan helt enkelt. Det är inte precis så att han kommer frälsa oss med EM-guld men han kommer göra landslaget bättre.
Jag säger Ja för Zlatan i landslaget.

Nitroo Köttare
2 mars 2007 · 203 Inlägg

Alla som skriver att vi ska sälja honom, vet ni hur fotboll funkar?? Landslag köper inte spelare, klubblag gör d!!! Sen alla som klagar på att han va dålig i VM, säg en spelare som höll normal standard i sverige! Alla klagade efteråt att Zlatan va dålig men henke som brände straffen då? Éller Lucic som klantade sig! Inte mycket skriverier om det!! Förstår fortfarande inte hur ni kan säga att vi klarar oss utan en av världens bästa spelare! Framför allt ni som bara snackar om statistik, kolla vilka lag som vinner mest i europa nu o vem som gör mycket mål för dom!!! In med unga sugna spelare som vill springa o vinna o ut med "veteranerna som gör sitt jobb"!!!

O sen ni som säger att han e en diva?? vad gör honom till det?? För att han inte tar nån skit, vill man inte prata med pressen så¨gör man inte det!! Han e ju knappast en diva på plan iaf o d e ju d som räknas! Bort med tråk Lagerbäck o Roland, in med Svennis!

Senast redigerat av Nitroo (2 mars 2007)

Snoppen
2 mars 2007 · 543 Inlägg

Maizer skrev:
Ja soc har antagligen gett mig den här bilen va?wink De lottar ut Lancior, övriga svenska befolkningen får nöja sig med audi 80? big_smile haha den va bra, riktigt bra smile

OffTopic ; Riktigt jävla löjligt skrivet!

Senast redigerat av Snoppen (2 mars 2007)

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Albertoo
2 mars 2007 · 538 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

Nitroo skrev:
Statistik!! HAHAHAHA... om man bara ska kolla på en massa tidigare resultat så borde ju greklands em vinst ogiltig göras... dom var ju inte bäst enligt statistiken innan em?! Hur kan ni säga att landslaget är bättre utan en av världens just nu bästa forwards!!! Tittar ni ens på fotboll eller läser ni bara tidningar??!!

Spelar sen 15 år tillbaks och tittar jämt!!!! Han passar ju fan inte in i Svenska landslaget! O inte fan blir de bättre med hans beteende!! Sälj han till nåt annat land, kanske passar in bättre där men här har han inget att tillföra! Vi behöver inte han!

hur kan du ha spelat fotboll i 15 år men inte tycka att zlatan inte är bra,är du en sån som tycker att Håkan Mild var e bra spelare?
klart sverige behöver Zlatan, det sverige INTE behöver är en tränare som Lagerbäck. han kan ju sin pärm o dra!han kan ju f*n inte träna om han går efter sin pärm hela tiden.
Zlatan är en av världens bästa anfallare och en av serie a bästa spelare. det tycker resten av världen men inte sverige, för att han inte tar en massa skit som resten av töntarna i landslaget, förutom elmander och zlatan så är det ingen spelare i sverige som skulle platsa i ett lag som inter!
med zlatan så kan man äntligen kolla på sveriges matcher, då blir det lite roligare fotoll o inte ett lag som backar hem hela tiden! ÄNTLIGEN ÄR ZLATAN TBX! big_smile

www.sparkalagerback.nu

Senast redigerat av Albertoo (2 mars 2007)

Torstensson
2 mars 2007 · 115 Inlägg

Jag hatar Zlatan han är en enda STOR DIVA och alla visste ju att han skulle komma tillbaka än då han vill ha mycke upp märksam het så klart blir så tröt

Albertoo
2 mars 2007 · 538 Inlägg

ALLA stora lag/landslag/tränare hyllar Zlatan men inte vi här i sverige! är det fel på oss eller resten av världen? :S det verkar som att vi kan fotboll bättre är resten av världen tydligen! verkar som att vi vet vem som är bra och vem som är dålig ???fast sverige inte vunnit en match på flera månader! jippiii heja sverige ni kan fotoll!
De 15 högst rankade nationerna med senaste placeringen inom parentes:
1) Brasilien, 840 poäng (1)
2) Holland, 797 (2)
3) Tjeckien, 783 (4)
4) Argentina, 778 (3)
5) Frankrike, 776 (6)
6) Mexiko, 769 (5)
7) USA, 768 (7)
8) Spanien, 764 (8)
9) England (11) och Portugal (9), båda 754
11) Turkiet, 743 (12)
12) Italien, 736 (13)
13) Sverige, 733 (10)
14) Danmark, 730 (14)
15) Tyskland, 712 (15)

Nitroo Köttare
2 mars 2007 · 203 Inlägg

Torstensson skrev:
Jag hatar Zlatan han är en enda STOR DIVA och alla visste ju att han skulle komma tillbaka än då han vill ha mycke upp märksam het så klart blir så tröt

HAHAHA!!! Mycket uppmärksamhet? Tror han får det ändå, han e ju ända rätt känd så det spelar ingen roll + att han inte tycker om att prata med tidningar o tv... All uppmärksamhet har ju bara handlat om vad andra tycker han borde göra o inte vad han själv vill! UT med lars- roland o in med en icke svensk tränare som inte bara tänker defensivt. Jag menar i vm när lucic åker ut så ligger sverige under och då tar han in en ny back istället för att satsa framåt... IDIOT tycker jag... Älskar Zlatan som fotbolls spelare, skiter i hur han är utanför planen o ingen kommer kunna ändra på d!!

Albertoo
2 mars 2007 · 538 Inlägg

Nitroo skrev:

Torstensson skrev:
Jag hatar Zlatan han är en enda STOR DIVA och alla visste ju att han skulle komma tillbaka än då han vill ha mycke upp märksam het så klart blir så tröt

Jag menar i vm när lucic åker ut så ligger sverige under och då tar han in en ny back istället för att satsa framåt... IDIOT tycker jag... !!

hahahah det visar vilken GRYMMMM tränare lagerbäck är. han måste ju se till att sverige inte förlorar med fler mål! hahaha snälla ut med han fort!!! han förstör för oss som gillar fotboll! in med Svennis!

Polocu
2 mars 2007 · 1 Inlägg

zlatan är skit spelare egentligen han va bäst när han spela i ajax han har fått luft nu tidningarna säger en av världens bästa anfallare skit snack!

940R
2 mars 2007 · 1 567 Inlägg

Vem fan bryr sig..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang