Zlatan tillbaka i landslaget - bra eller dåligt?

lanred
2 mars 2007 · 555 Inlägg

Jag vill gärna veta vad divig innebär för vissa här?

Att han inte vill snacka om privatlivet?

Att han går sin egen väg ibland? kallas personlighet, annars kan man lika bra följa alla andra då hade alla varit lika.

Har ni varit med på landslagssamlingarna när han har tränat eller?

Att journalister inte accepterar att man tackar nej till en intervju eller sprider massa falska rykten gör ju inte en spelare gladare.

Att han inte springer hela tiden tycker jag är lite kasst, men när han väl har boll så blir han svår att stoppa..

Albertoo
2 mars 2007 · 538 Inlägg

Polocu skrev:
zlatan är skit spelare egentligen han va bäst när han spela i ajax han har fått luft nu tidningarna säger en av världens bästa anfallare skit snack!

säger du som expert? för vad jag sett o hört så säger de riktiga experterna att han ÄR en av världens bästa spelare, men vad vet jag, du verkar ju veta bättre än resten av världen! precis som många andra här inne!

Norde fotointresserad
3 mars 2007 · 2 307 Inlägg

lanred skrev:
Jag vill gärna veta vad divig innebär för vissa här?

Att han inte vill snacka om privatlivet?

Att han går sin egen väg ibland? kallas personlighet, annars kan man lika bra följa alla andra då hade alla varit lika.

Har ni varit med på landslagssamlingarna när han har tränat eller?

Att journalister inte accepterar att man tackar nej till en intervju eller sprider massa falska rykten gör ju inte en spelare gladare.

Att han inte springer hela tiden tycker jag är lite kasst, men när han väl har boll så blir han svår att stoppa..

Det jag stör mig på med han är hur han är utanför planen. På planen så agerar han, oftast, bra iaf spelmässigt. Men att vara så pass nonchalant (stavning?) som han är och samtidigt vara ett sånt nöjdöga stör mig iaf.  Säg att du hade en son, skulle du vilja att han hade zlatan som förebild och skulle du vilja att han agerade på samma sätt? ett landslag ställre man upp i med stolthet och inte dissar det. Det är min åsikt.

Exempel på divighet? ta straffen som han snodde från vem det nu var, källström? bara tågade fram och tog bollen från ett honom som stog där som ett frågetecke. Bara en sån sak...

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
3 mars 2007 · 545 Inlägg

Norde skrev:
Då kan man väl lika gärna säga så här också. Sverige - Spanien i em-kvalet i höstas. Svensk seger med 2-0 och vart var Zlatan då? inte i sverige iaf..

SÄger inte att han är en dålig lirare, tvärtemot. Han är skicklig och har potential men det gäller att jobba med utsidan också.

samt att jobba som ett lag..

Två ord räcker, SAAB knäcker
Kalle_Ponken
3 mars 2007 · 1 752 Inlägg

Polocu skrev:
zlatan är skit spelare egentligen han va bäst när han spela i ajax han har fått luft nu tidningarna säger en av världens bästa anfallare skit snack!

Du får ursäkta att jag tar dej som exempel här jag oxå men så kan det vara ibland!
Beror väll på hur man ser det om när han var som bäst...som enskild spelare var han väll kanske som bäst just då rent tekniskt sätt, men nu har han ju tagit en helt annan roll i Inter mot vad han var i Ajax. nu är han en lagspelare,framspelare istället för den mera egoistiske anfallaren. Jag tycker absolut att han är en av världens bästa anfallare när han är i bra form, bara hoppas att han forsätter utveckla sitt huvudspel ännu mer då kan han bli världens bäste tror jag!!
Tycker oxå att det nog är dags för ett tränarbyte för landslaget..!Mera Sambafotboll åt Sverige!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
lanred
3 mars 2007 · 555 Inlägg

Norde skrev:
Det jag stör mig på med han är hur han är utanför planen. På planen så agerar han, oftast, bra iaf spelmässigt. Men att vara så pass nonchalant (stavning?) som han är och samtidigt vara ett sånt nöjdöga stör mig iaf.  Säg att du hade en son, skulle du vilja att han hade zlatan som förebild och skulle du vilja att han agerade på samma sätt? ett landslag ställre man upp i med stolthet och inte dissar det. Det är min åsikt.

Exempel på divighet? ta straffen som han snodde från vem det nu var, källström? bara tågade fram och tog bollen från ett honom som stog där som ett frågetecke. Bara en sån sak...

hur är han utanför planen då?

ja det är ganska divigt att sno en straff, men fler saker? enstaka saker gör inte en person till en diva...

anton_900
3 mars 2007 · 88 Inlägg

Det spelar ingen roll om någon är från Sverige eller inte, beter man sig som han gör så ska man inte få vara med. Visst han e grymt duktig men jag tror att han förstör atmosfären i laget.

Hur långt är ett snöre?
lavan
3 mars 2007 · 148 Inlägg

tycker inte att han jobbar så mycket står bara o väntar på bolen tycker inte att han e så bra längre

107...du blev just om körd av en miljöbil.
Volvo xc70 (2012)
sadd3
3 mars 2007 · 37 Inlägg

o zlatan gjorde ännu ett mål flr Inter Idag!! sååååå braa han är!!

Albertoo
3 mars 2007 · 538 Inlägg

ojojoj såå bra han är...ännu ett mål....hoppas vissa här inne ändrar sin uppfattning om han!

Haik
3 mars 2007 · 79 Inlägg

Norde skrev:

lanred skrev:
Jag vill gärna veta vad divig innebär för vissa här?

Att han inte vill snacka om privatlivet?

Att han går sin egen väg ibland? kallas personlighet, annars kan man lika bra följa alla andra då hade alla varit lika.

Har ni varit med på landslagssamlingarna när han har tränat eller?

Att journalister inte accepterar att man tackar nej till en intervju eller sprider massa falska rykten gör ju inte en spelare gladare.

Att han inte springer hela tiden tycker jag är lite kasst, men när han väl har boll så blir han svår att stoppa..

Det jag stör mig på med han är hur han är utanför planen. På planen så agerar han, oftast, bra iaf spelmässigt. Men att vara så pass nonchalant (stavning?) som han är och samtidigt vara ett sånt nöjdöga stör mig iaf.  Säg att du hade en son, skulle du vilja att han hade zlatan som förebild och skulle du vilja att han agerade på samma sätt? ett landslag ställre man upp i med stolthet och inte dissar det. Det är min åsikt.

Exempel på divighet? ta straffen som han snodde från vem det nu var, källström? bara tågade fram och tog bollen från ett honom som stog där som ett frågetecke. Bara en sån sak...

Klart det va bra gjort..vafan man måste ta sig för..annars kommer man inte nånstans i livet..tycker att han skulle gjort samma sak i VM..tagit bollen från henke..
Blir så trött när alla klagar på honom..snälla ge er nu..hur kommer det sig att Marcello Lippi  (vm tränare för italien 2006) säger att han e är världens bästa fotbollspelare...joo för han e det...men ni försöker trycka ner honom..gör han en dålig match så e han värdelös...men när allbäck gör mål så hyllar vi honom som målkung..herregud..han spelar ju SAS--ligan...ni hör ju det själva..han spela mot Köge å sånna lag..medan "IBRA" får möta stjärnor...snälla ge er nu..ni som hatar zlatan..hata på..men innerst inne så vet ni att han e en av världens bästa anfallare..om ni inte tycker de..så bör ni nog lägga ner allt som har med fotboll å göra....

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
Tompa_Vax Skogs Arbetare
3 mars 2007 · 413 Inlägg

Orka bry sej som är ute och spelar världens tråkigaste sport, en överbetald diva med...
Jävla losers som orkar bry sej

Go For It!!
Albertoo
3 mars 2007 · 538 Inlägg

Tompa_Vax skrev:
Orka bry sej som är ute och spelar världens tråkigaste sport, en överbetald diva med...
Jävla losers som orkar bry sej

världens tråkigaste sport är även världens största sport och till er som snackar skit om zlatan läs detta  http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto … 33,00.html

Youngblood Billackerare
3 mars 2007 · 737 Inlägg

Zlatan gör att Sverige har större chans att vinna matcherna. En härlig kille som svensk fotboll behöver. Dessutom är Zlatan född i Sverige.. alltså INTE invandrare som någon påpekade att han var.. (som om det skulle spela någon roll ifall han vore invandrare)

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Sixxkiller
3 mars 2007 · 64 Inlägg

Ja detta visar ju igen att han behövs i landslaget

Janina Modell & modeskribent
3 mars 2007 · 280 Inlägg

han får vara vart han vill bara jag slipper se honom!

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Youngblood Billackerare
3 mars 2007 · 737 Inlägg

Janina skrev:
han får vara vart han vill bara jag slipper se honom!

Du måste inte titta, vet du. smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Maizer
3 mars 2007 ·

Janina skrev:
han får vara vart han vill bara jag slipper se honom!

haha haha..
Titta inte då

tobi
3 mars 2007 · 562 Inlägg

Zlatan tycker vi om.. men tycker ej att han skulle gå tillbaka till landslaget, alla spelare, supotrar borde bojkotta skiten så lagerbeck å hela jävla packet till styrelse drar å byts ut, då skulle han å alla andra i landslaget kunna komma tillbaka...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
tobi
3 mars 2007 · 562 Inlägg

Albertoo skrev:

Tompa_Vax skrev:
Orka bry sej som är ute och spelar världens tråkigaste sport, en överbetald diva med...
Jävla losers som orkar bry sej

världens tråkigaste sport är även världens största sport och till er som snackar skit om zlatan läs detta  http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto … 33,00.html

Påtal om aftonbladet så snackar dom till 90% skit så tro inte på allt dom skriver.. ta tex henke han gjorde värdlens match gjorde ett mål, OCH??? ffs det är hans jobb han fick fan hundra chanser att göra mål på...

Media + Sport = EJ SANT!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang