Zlatan tillbaka i landslaget - bra eller dåligt?

Youngblood Billackerare
3 mars 2007 · 737 Inlägg

Nu är det ju faktiskt så att Lagerbäck har varit med och tagit Sverige till 2 EM och 2 VM vilket ingen annan svensk förbundskapten har lyckats med. Dessutom är han förbundskapten över europas bästa landslag, sett till kval resultaten. Han kommer nog sluta efter EM 2008 som Sverige KOMMER att spela. Ska bli intressant att se vem som kommer att ta över efter honom. Några tips/förslag/aningar?

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Crazyivan
3 mars 2007 · 712 Inlägg

hade jag varit zlatan så hade jag inte gått tillbaka...
så mycket skit han får. o när han tackade Nej så sa dom att landslaget klarar sig gott utan honom..
Nu när han sa JA så kan dom inte va utan honom.. kallar jag rövslickeri!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
Tompa_Vax Skogs Arbetare
3 mars 2007 · 413 Inlägg

Youngblood skrev:
Nu är det ju faktiskt så att Lagerbäck har varit med och tagit Sverige till 2 EM och 2 VM vilket ingen annan svensk förbundskapten har lyckats med. Dessutom är han förbundskapten över europas bästa landslag, sett till kval resultaten. Han kommer nog sluta efter EM 2008 som Sverige KOMMER att spela. Ska bli intressant att se vem som kommer att ta över efter honom. Några tips/förslag/aningar?

Hur faan orkar du bry dej, lugna ner dej lite. Och, om han har gjort det, vem bryr sej.?? Det är ju faan inte han som har vunnit matcherna, är väll ändå dom jävla överbetalda nissarna ute på plan, han är ju bara en jävla dumm chef som inte kan hålla vad han lovar. Ska inte bli Intressant att ge några förslag/tips eller nåt mer.

Go For It!!
isak90
3 mars 2007 · 1 997 Inlägg

Zlatans attityd är inte acceptabel i landslaget. Det ska vara en ära att få vara med där och inget man kan köra med hur som hellst som man gjorde med saker på dagis ! ! !
Skärp dig för fan zlatan!!!
Sen kan han ju vara en bra spelare och har blivit mycket bättre senaste åren då han innan varit jävligt egoistisk på planen.

Det va min åsikt det....

Senast redigerat av isak90 (3 mars 2007)

Lennan Bmw 750
3 mars 2007 · 73 Inlägg

Youngblood skrev:

Janina skrev:
han får vara vart han vill bara jag slipper se honom!

Du måste inte titta, vet du. smile

Tack o lov för att man inte måste titta smile

fuck you.. i`m from skåne
Youngblood Billackerare
3 mars 2007 · 737 Inlägg

Tompa_Vax skrev:

Youngblood skrev:
Nu är det ju faktiskt så att Lagerbäck har varit med och tagit Sverige till 2 EM och 2 VM vilket ingen annan svensk förbundskapten har lyckats med. Dessutom är han förbundskapten över europas bästa landslag, sett till kval resultaten. Han kommer nog sluta efter EM 2008 som Sverige KOMMER att spela. Ska bli intressant att se vem som kommer att ta över efter honom. Några tips/förslag/aningar?

Hur faan orkar du bry dej, lugna ner dej lite. Och, om han har gjort det, vem bryr sej.?? Det är ju faan inte han som har vunnit matcherna, är väll ändå dom jävla överbetalda nissarna ute på plan, han är ju bara en jävla dumm chef som inte kan hålla vad han lovar. Ska inte bli Intressant att ge några förslag/tips eller nåt mer.

Men! Vad lider DU av??? Hur jag orkar bry mig?? Vad är det för fråga? Klart att jag bryr mig. Jag är ju intresserad av fotboll. JAG ÄR LUGN! Eller.. jag var det tills du citerade mig. Jag skriver ju bara som det är. Fakta!
Överbetalda? Kan ju vara kul att tjäna pengar som räcker livet ut på att lira lite boll... istället för att rulla runt och vara bud nisse och tjäna lika mycket på ett år som Zlatan gör på en vecka/dag(?). Varför skriver du i tråden överhuvudtaget och varför är du så j-kla sne´ på mig? Har jag gjort dig något eller??? F-n vad irriterad jag blir...

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
tobi
3 mars 2007 · 562 Inlägg

Youngblood skrev:

Tompa_Vax skrev:

Youngblood skrev:
Nu är det ju faktiskt så att Lagerbäck har varit med och tagit Sverige till 2 EM och 2 VM vilket ingen annan svensk förbundskapten har lyckats med. Dessutom är han förbundskapten över europas bästa landslag, sett till kval resultaten. Han kommer nog sluta efter EM 2008 som Sverige KOMMER att spela. Ska bli intressant att se vem som kommer att ta över efter honom. Några tips/förslag/aningar?

Hur faan orkar du bry dej, lugna ner dej lite. Och, om han har gjort det, vem bryr sej.?? Det är ju faan inte han som har vunnit matcherna, är väll ändå dom jävla överbetalda nissarna ute på plan, han är ju bara en jävla dumm chef som inte kan hålla vad han lovar. Ska inte bli Intressant att ge några förslag/tips eller nåt mer.

Men! Vad lider DU av??? Hur jag orkar bry mig?? Vad är det för fråga? Klart att jag bryr mig. Jag är ju intresserad av fotboll. JAG ÄR LUGN! Eller.. jag var det tills du citerade mig. Jag skriver ju bara som det är. Fakta!
Överbetalda? Kan ju vara kul att tjäna pengar som räcker livet ut på att lira lite boll... istället för att rulla runt och vara bud nisse och tjäna lika mycket på ett år som Zlatan gör på en vecka/dag(?). Varför skriver du i tråden överhuvudtaget och varför är du så j-kla sne´ på mig? Har jag gjort dig något eller??? F-n vad irriterad jag blir...

Word det sissta du svarade! dock hålle rjag ej med dig om resten men alla har vi olika åsikter smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
andrem1988
3 mars 2007 · 129 Inlägg

Den killen tror att  han kan göra vad han vill!

Kör du före så väntar jag på dig där framme.
Gör som ford köp volvo!
http://www.garaget.org/?car=42150
Sushikocken Sleeper
3 mars 2007 · 3 084 Inlägg

tror inte slattan kommer tillföra ett skit för landslaget... kom ner på gjorden ffs

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Kettunen
3 mars 2007 ·

Zlatan är bara en kaxig liten DIVA. Henrik Larsson är en riktig spelare

Lalle87
3 mars 2007 · 262 Inlägg

Hörde att nike var inbladade i att få tillbaka zlatan,
fick väl ett fett sponsorkontrakt

Youngblood Billackerare
3 mars 2007 · 737 Inlägg

Så sant så Tobi... just nu är jag lite små störd på mig själv för att jag överhuvudtaget brydde mig om att "svara" Tompa Wax. Det är bara små ungar som bråkar och jag börjar känna mig gammal. smile Jag borde veta bättre.





Men ändå... Zlatan är nr 1! big_smile

Senast redigerat av Youngblood (3 mars 2007)

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Norde fotointresserad
29 mars 2007 · 2 307 Inlägg

sååå.. då var första matchen efter Zlatans återkomst gjord, vad tycker ni efter gårdagens förlust?

Personligen tycker jag att han var blek och visade långt ifrån samma form som han gör i Inter. Knappt godkänt betyg skulle jag nog ge.. men samtidigt kan man ge resten av laget nåt liknande efter gårdagens pinsamheter!

Men han har nog rätt i det han sa innan matchen i en intervju om att han har en spelstil, landslaget en annan.. då är ju frågan, vem ska anpassa sig?


Ska man vara noga så skulle man även kunna säga att zlatan var den som låg bakom deras 2-1 mål från början då han valde att dribbla i ett svårt läge istället för att slå en lätt boll till fristående lagkamrat. Istället tappar han bollen vilket leder till en snabb kontring där inte heller backlinjen hänger med, tyvärr =/ även försvarsmiss där lär tilläggas..

Daaze Rent A Retard !
29 mars 2007 · 674 Inlägg

Norde skrev:
sååå.. då var första matchen efter Zlatans återkomst gjord, vad tycker ni efter gårdagens förlust?

Personligen tycker jag att han var blek och visade långt ifrån samma form som han gör i Inter. Knappt godkänt betyg skulle jag nog ge.. men samtidigt kan man ge resten av laget nåt liknande efter gårdagens pinsamheter!

Men han har nog rätt i det han sa innan matchen i en intervju om att han har en spelstil, landslaget en annan.. då är ju frågan, vem ska anpassa sig?


Ska man vara noga så skulle man även kunna säga att zlatan var den som låg bakom deras 2-1 mål från början då han valde att dribbla i ett svårt läge istället för att slå en lätt boll till fristående lagkamrat. Istället tappar han bollen vilket leder till en snabb kontring där inte heller backlinjen hänger med, tyvärr =/ även försvarsmiss där lär tilläggas..

håller med dig där.. tycker zlatan ska anpassa sig efter landslaget.. spelar man på den nivån han gör ska man fan kunna spela fotboll på mer en ett sätt.. sen att sverige sög igår, det e en annan historia tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang