Vem är Ghost Rider?

SpeedFirE ICA-nisse
6 mars 2007 · 143 Inlägg

turbotompa skrev:

MilleN skrev:

Lovborg_740 skrev:
mganus karlsson tror jag han heter:P

Lite läsning om honom: smile

http://www.lotusomega.se/itbyn/lotus/rep/arsid1.jpg
http://www.lotusomega.se/itbyn/lotus/rep/arsid2.jpg
http://www.lotusomega.se/itbyn/lotus/rep/arsid3.jpg
http://www.lotusomega.se/itbyn/lotus/rep/arsid4.jpg

saxat från aktuell rapport..  HeHEhe

Jag hade Magnus som körskolelärare, riktigt skön kille.

Zhnibben
6 mars 2007 · 66 Inlägg

Det låter ju inte helt osannolikt att det är Magnus. Men som flera andra har sagt så kan det ju vara vem som helst. tongue
Hur som helst inte många som kan köra både som han!

Fredrik.Gustavsson
6 mars 2007 · 2 123 Inlägg

Har också hört att det är Patrik furstenhoff eller hur den nu stavar men man kan ju inte säga det direkt.
Ghostrider har ju vart med på insider på TV3 fast dom förvrängde rösten och visade inte ansiktet så folk vet ju vem han är.

FugitivE BMW Power
6 mars 2007 · 2 362 Inlägg

Genom "inside info" haha.. så är/var "Ghost Rider" medlem i Potatoesmc ett tag, men som sagt, det är ju själv vad jag har hört från medlemmar där, då man ändå vet vilket folk det är smile
Samt att han kör i Sthlmsområdet, då är det nog ganska så troligt att han är med i någon klubb i Sthlm smile


Edit: Sedan finns det ju självklart massa snack om att Ghost rider är flera personer, och att det kan bevisas genom dom "olika" körstilerna, som används i filmerna.. men det vet man ju inget heller om..

Skitsamma vem det är egentligen, filmerna kommer vara lika populära så länge dom släpps.

Senast redigerat av FugitivE (6 mars 2007)

BMW, bogsering med wire :/
Danijel
6 mars 2007 · 237 Inlägg

Det är väl lite det som är meningen med namnet "Ghostrider" och de svara kläderna, att ingen ska veta vem det är?

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
Izual
6 mars 2007 · 4 571 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Har också hört att det är Patrik furstenhoff eller hur den nu stavar men man kan ju inte säga det direkt.
Ghostrider har ju vart med på insider på TV3 fast dom förvrängde rösten och visade inte ansiktet så folk vet ju vem han är.

Jag har hört det med att det är han!

E30Tompa Rörpulare
6 mars 2007 · 1 453 Inlägg

Ja var me en kille på road racing som peka ut en kille men har dock inget som styrker detta :)Har hört att han ska vart riktigt duktig inom den sporten om han fortfarande e aktiv de vill säga...fast han kanske inte har hållt på heller mkt spekulationer som finns i luften smile

Senast redigerat av nissan 200sx (6 mars 2007)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Errol
11 mars 2007 · 320 Inlägg

Om alla kunde sluta diskutera detta ämne nu vore det bra.
vilda spekulationer är så pinsamt att läsa.

"Ghost Rirdey" häng inte ut personer.

och personen är  INTE aktiv på flashback forum xD tro mig, du som skrev det....

ang Videoklippet som redan haft sina debatter  för över 1 år sen är det två olika tillfällen
och åklagaren la ner de små anklagelserna samma dag.

Och  FugitivE   jag betvivlar han har något med potatoes MC att göra.

Bi0HaZZarD Speed FMK
11 mars 2007 · 849 Inlägg

pust! ni kan ju ingenting!

Det är ju självklart "michael knight" från serien "knight rider" cykeln är ju en 2 hjulig variant av "kitt" som kna köra av sig själv precis hur fan som helst och kan aldrig gå sönder.

Så det så!

(Överflöd av ironi)

Mvh Ludde

pzymon egen företagare
11 mars 2007 · 630 Inlägg

oj oj oj, vilken rolig läsning, Det är fler än en människa som kör så mycket kan jag säga.
Polisen vet mycket väl vem det är, men som det har skrivits förrut måste dom ta honom på bar gärning.
dom var två som körde i ghost rider goes wild, en av dom har dock slutat köra, efter att hans halvbror dog i en motorcykel olycka sommaren 2004.
jag kan rabbla upp hur mycket info ni vill om killen som tyvärr har slutat köra...

andrem1988
11 mars 2007 · 129 Inlägg

mr_green skrev:
Har blivit omkörd av han 2 ggr när han va ute o filmade. En gång på Sveavägen och en gång ute i Nacka. hann tyvärr inte med o se vem det va i hjälmen;)

Konstigt :-)

Kör du före så väntar jag på dig där framme.
Gör som ford köp volvo!
http://www.garaget.org/?car=42150
Thony_mannen
11 mars 2007 · 263 Inlägg

Men det är ju Björn Skifs som är Ghost Rider, visste ni inte det? hahahahahahahaha big_smilebig_smilebig_smile

Volvo-Real-Power!
Volvo_Mannen Volvoskadad
11 mars 2007 · 6 017 Inlägg

Thony_mannen skrev:
Men det är ju Björn Skifs som är Ghost Rider, visste ni inte det? hahahahahahahaha big_smilebig_smilebig_smile

xD hahaha

Jonas
DollarKatten
11 mars 2007 · 18 Inlägg

Ja, självklart är det Patrik Fürstenhoff som är GR, han skriver under nicket "Fürstenhoff" på sporthoj.com! Det är ingen hemlighet att det är han nej! tongue

beetleracing Håga locals
11 mars 2007 · 45 Inlägg

vet också att ghostrider är patrik fürstenhoff då jag jobbade ett litet tag på hans farsas firma. fürstenhoff motor. kände han som dog i olyckan 2004 då han gick en klass över mig på yrkesplugget. och hans halvbror var den andra "stand in" föraren.

Volkswagen 1303S "DTM edition" (1973)
Greatsnyggo saabtok
11 mars 2007 · 1 306 Inlägg

Näää de är  ju  för  fan Lasse Brandeby som är Ghost rider  visste ni inte de

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Hee-Maan
11 mars 2007 · 3 113 Inlägg

det är väl Nicolas Cage? winklol

nee men frågan säger det mesta..

Semper Fi
jokke_b
11 mars 2007 · 315 Inlägg

Hade en kompis som på nått vis hade fått tag på han han ringde upp han åhh fråga rätt ut om han var ghost rider.. han mumla lite tvecka  lite sen la han bara på Patrik heter han om de nu va han sen ringde dom hans farsa lr dom ringa han först ( därifårn dom fick hans mobil nr) åhh  de verkar väldigt trolig att de va han allså. Kan försöka fixa inspelingen på det åhh så fråga dom hur allt börja åhh typ såna frågor åhh han svara hela tiden OM det nu är så har han alltid gillat att retas me polisen. typ såna svar åhh grejer. ja säger nu itne att de är han sfarsa åhh grejer men de e va jag tror.

Allt eller inget!!!
jokke_b
11 mars 2007 · 315 Inlägg

Blörke skrev:
Var det inte liv för ett tag sen om att snuten tagit honom? Har jävlar i mig jag för mej iallafall

jo dom tog han en gång finns en film på det lr så e de  en kopia...

Allt eller inget!!!
TheWraith Putsnisse
11 mars 2007 · 53 Inlägg

Det blev några svar ändå! Haha

Excellence without equal.
Volvo C30R "Banbilen" (2008)
Volvo S80 "3.2" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang