7835
Sök

Vart finner jag dessa grejer?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Tjenare alla!
Jag är på jakt efter 2 saker:) och massor me andra grejer till min merca.. tipsa om va du tror skulle va snyggt och länka sidan till dessa delar lr tips:)

Jag letar efter ett billigt och bra sportluftfilter som ska på mercan:) några sid tips? några tips på märke?.. tipsa!

Jag letar oxå efter vita mätartavlor till min mercedes.. någon som vet vart man kan finna sånna? till ett bra pris förståss:)
Tipsa!

Mvh kimpa

LillNaisarn
15 mars 2007
mb
kimpan_90 skrev:
Tjenare alla!
Jag är på jakt efter 2 saker:) och massor me andra grejer till min merca.. tipsa om va du tror skulle va snyggt och länka sidan till dessa delar lr tips:)

Jag letar efter ett billigt och bra sportluftfilter som ska på mercan:) några sid tips? några tips på märke?.. tipsa!

Jag letar oxå efter vita mätartavlor till min mercedes.. någon som vet vart man kan finna sånna? till ett bra pris förståss:)
Tipsa!

Mvh kimpa

Det finns inget direkt "bolt-on" kitt till w201 tyvärr vad jag vet, isf är det att göra om...
ang mätar tavlor finns det en norsk sida som jag tyvärr inte hittar,

annars om du vill ha Plasma mätar tavlor till din kärra (10ggr snyggare) så kolla på www.mbsca.com (en firma som finns i sthlm) ,

direktlänk: http://www.mercedesshopen.com/Shop/Inde … w201vit220
där kommer du även att finna klarglas och massa annat godis till din bil wink

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
mb
kimpan_90 skrev:
Tjenare alla!

Tipsa!

Mvh kimpa

Det finns inget direkt "bolt-on" kitt till w201 tyvärr vad jag vet, isf är det att göra om...
ang mätar tavlor finns det en norsk sida som jag tyvärr inte hittar,

annars om du vill ha Plasma mätar tavlor till din kärra (10ggr snyggare) så kolla på www.mbsca.com (en firma som finns i sthlm) ,

direktlänk: http://www.mercedesshopen.com/Shop/Inde … w201vit220
där kommer du även att finna klarglas och massa annat godis till din bil wink

Tackar för tipsen:)
Jag är nästan stamkund lr jag känner till sidan väldigt väl:) men tackar för tipset:)
Jag håller med om tavlorna:) men de är ju slutsålda:( man får väl vänta tills han beställer hem nya:)
Men jag har löt problemet me "bolt-on"
Det är bara att ta som "jox" har gjort här på gaarget;)
Han och jag har tagit en "adapter" från en volvo.. den passar bra:)

Några andra tips?smile
mvh kimpa

LillNaisarn
15 mars 2007
kimpan_90 skrev:
Jag är nästan stamkund lr jag känner till sidan väldigt väl:) men tackar för tipset:)
Jag håller med om tavlorna:) men de är ju slutsålda:( man får väl vänta tills han beställer hem nya:)

Några andra tips?smile
mvh kimpa

Annars kan du prata med Chriss mkt trevlig som får tag i det mesta till mb,
samt att han håller mkt bra priser smile

vet att en som konventerade om och satte öppet filter till en w124 230 tog delar från en ford sierra om jag inte minns galet, om man orkar så går det att modifiera smile

lycka till med bygget

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
kimpan_90 skrev:

Några andra tips?smile
mvh kimpa

Annars kan du prata med Chriss mkt trevlig som får tag i det mesta till mb,
samt att han håller mkt bra priser smile

vet att en som konventerade om och satte öppet filter till en w124 230 tog delar från en ford sierra om jag inte minns galet, om man orkar så går det att modifiera smile

lycka till med bygget

Jo jag får nog kontakta han:) finns han här på garaget oxå?

Jo det går oxå.. men volvo finns de ju mycke grejer till.. och man får värma och fixa lite då gåre:)
lycka till själv:)
mvh kimpa

Några andra tips!? på luftfilter?
\\ kimpa

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Någon moste ju veta vart man får tag på ett prisvärt och billigt sportluftfilter?!
De är lite brådis:)
Tacksam för tips:)
mvh kimpa

1 231 Inlägg
15 mars 2007
micro , mekonomen , eubildelar , ad-cener , autoexperten , bara välja o vraka !

Kettunen
LillNaisarn
16 mars 2007
han ska finnas hära... minns inte alls vad han hette dessvärre,
var från sthlm med en blanksvart lackad w124:a 230. bara kolla runt på 230´s hära på garaget smile

Sök