hjälp ang. Sidoblinkers Golf III

RallyHenrik85 Lång & Smal!
15 mars 2007 · 462 Inlägg

Hejsan!

Jag undrar hur man får bort sidoblinkersen på min golf III utan att repa lacken?
Har känt lite på den.. men den sitter!! verkar inte va som på volvo direkt. trycka fram å dra ut tongue

aja, hoppas på svar från nån som vet!

Mvh

//Henrik Johansson
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
15 mars 2007 · 1 660 Inlägg

Borde gå om du tar en stadig plastspackelspade med en trasa mot plåten / lacken. Lycka till!

RallyHenrik85 Lång & Smal!
15 mars 2007 · 462 Inlägg

GT90 skrev:
Borde gå om du tar en stadig plastspackelspade med en trasa mot plåten / lacken. Lycka till!

okejj, tackar.. ska prova de imorn smile har beställt vita från mh styling som kommit nu. smile

//Henrik Johansson
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
15 mars 2007 · 1 660 Inlägg

OK, röktonade eller? hehe. =I:>)

RallyHenrik85 Lång & Smal!
17 mars 2007 · 462 Inlägg

GT90 skrev:
OK, röktonade eller? hehe. =I:>)

nej, vita va dom smile eftersom bakljusen och allt fram är vitt, tyckte ja att de passade bäst så.

//Henrik Johansson
k0tt3n
17 mars 2007 · 21 Inlägg

Var inget större problem då jag bytte dom, satt en liten klack på en sida av blinkers vilken det var törs jag ej säga. Jag tog en smal mejsel och en trasa så ploppade dom loss..

Mitt nya motto för året; Race'a aldrig mot en civilpolis! Man vinner ju för tillfället men förlorar i det stora loppet :P
dbjanoz
18 mars 2007 · 1 785 Inlägg

RallyHenrik85 skrev:
Hejsan!

Jag undrar hur man får bort sidoblinkersen på min golf III utan att repa lacken?
Har känt lite på den.. men den sitter!! verkar inte va som på volvo direkt. trycka fram å dra ut tongue

aja, hoppas på svar från nån som vet!

Mvh

Tag en en 5 krona under blinkersglaset och skydda lacken på skärmen med en trasa. bryt 5 kronan nedåt så glaset bryts utåt i underkanten så lossnar det.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang