Fälgar och Däck GRYM service!!!

hydrolifts24
18 mars 2007 · 5 Inlägg

Ni som bor i stockholmsområdet och letar efter en bra fälg och däck leverantör! Ni kan  sluta leta!! Var häromdagen inne på kungstensgatan 12 hos ett företag som heter "Roine Lindberg Gummi AB". Där blev jag bemött av en Niklas Lindberg(ägare), det var den mest trevliga och omtänksamma människa jag träffat!  Extremt hög servicenivå måste jag säga, jag var nästan exhalterad när jag lämnade butiken, det trots att jag just spenderat 35 tkr på fälgar och däck smile. Butiken håller väl inte dom lägsta priserna på marknaden men servicen tyckte jag överlägset vägde upp den prisskillnaden. Jag tipsade några kollegor som var på jakt efter sommarhjul till sina bilar och de visade sig dela min uppfattning rakt av.
Bara ett tips för er som letar.

Audi s3 (2007)
xorox_88 Smack that ass!!
18 mars 2007 · 2 953 Inlägg

du råkar lixom inte vara ägarn själv eftersom du vet vad chefen heter i för å efternamn

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
hydrolifts24
18 mars 2007 · 5 Inlägg

Nej, tyvärr inte måste jag väl säga,  jag har personens visitkort i min hand.

Audi s3 (2007)
xorox_88 Smack that ass!!
18 mars 2007 · 2 953 Inlägg

hydrolifts24 skrev:
Nej, tyvärr inte måste jag väl säga,  jag har personens visitkort i min hand.

hehe okej tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
MilleN
18 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Jag hade också varit extra trevlig för att få kunden att spendera 35k big_smile

Nä det är bra med positiv kritik på firmor.

hydrolifts24
18 mars 2007 · 5 Inlägg

hehe jag måste ju faktiskt hålla med dig där Mille smile. Hursomhelst tyckte jag det var kul med lite gammalmodig hederlig service, det kändes liksom bra efter man hade handlat och det vill jag lova att det inte alltid gör....smile

Audi s3 (2007)
Robbie9000 Fartblind
19 mars 2007 · 35 Inlägg

Viktigt med bra service, speciellt om man ska spendera 35k...
Betalar hellre 35k till en schysst & trevlig person är typ 30k till en otrevlig idiot...

Senast redigerat av Robbie9000 (19 mars 2007)

Jaysx SupeR
19 mars 2007 · 106 Inlägg

Lite OT, men får man fråga vad det blev för fälgar samt däck då?? smile

-red lights-
hydrolifts24
19 mars 2007 · 5 Inlägg

Det blev ett par ljuvliga BBS Challenge 19" samt Michelin Pilot sport, lite spacers och en sänkningssats. smile

Ett litet sammanträffande, satt och läste i City-tidningen idag, där får man syn på samma däckleverantör!! Ganska roligt tyckte jag! Stor sida om just den verkstaden.

Senast redigerat av hydrolifts24 (19 mars 2007)

Audi s3 (2007)
Jooko
19 mars 2007 · 88 Inlägg

kan man inte införa här på garaget.org en Klistrad tråd som man kan rösta på om firmorna är bra el dåliga ? kanske skulle bli för mycket siktsnack då?

Tzatziki
19 mars 2007 · 452 Inlägg

Då kan jag ta och rekommendera Molway.com där jag köpte mina däck och fälgar ..
Mycket bra service, mail likaså per telefon! Förstår inte hur de orkade svara på alla
mina dumma frågor innan fälgköpet .. men mycket bra service och bra leveranser!

dj_padde
19 mars 2007 · 1 813 Inlägg

var inne på micro idag dom sa hej å välkommen till mej idag när jag kom in..
och när jag gick ut sa han ha en fortsatt trevlig dag och välkommen åter och jag köpte inget.. och dom var trevliga ändåwink  hade jag sålt nått hade jag varit trevlig wink och vill man ha billiga däck söker man sig till dackonline.se får det till och med hemkört utan extra kostnader;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
hydrolifts24
19 mars 2007 · 5 Inlägg

Ja där har jag oxå handlat en gång, fick hem fyra lösa däck samt fälgar(vinterhjul) fick sedan bege mig till en däcksverkstad och få grejerna monterade för en tusenlapp, så det gick ganska jämt ut, dessutom var bästföre märkningen på däcken ingen höjdare.
Det kanske bara var en tillfällighet, men det är ingenting jag gör om iallafall.

Audi s3 (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang