Dock kan de ju vara en fördel att köpa en stereo med fler lågnivå om du kommer bhöva detta.inte så "haj" på den biten men denna har ju bara en precis som min. Funkar dock alldeles utmärkt som en stereo i sig!min dvs.
Annars kan du får köpa min för typ 1300. stereo+rattfjärr (nästintill ny,knappt använd alls)+vanlig fjärrdosa. Gått o funderat på o byta igen så säg bara till så kanske jag säljer den. bara rattfjärren går ju på 499 på mds så du lär inte hitta detta billigare.Bara o skriva så kan vi diskutera.OBS! som sagt är det inte en exakt likadan som du kollat på på mds!.
Senast redigerat av Janken (4 augusti 2005)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"